Mies valehteli käyneensä testeissä, nyt pelkään tartuntaa
Nyt on kyllä petetty olo. Olen tapaillut kuukauden verran erästä miestä, ja pari päivää sitten harrastimme ensimmäisen kerran seksiä. Kysyin mieheltä sitä ennen, että onhan hän testauttanut itsensä tautien varalta, ja vastasi myöntävästi. Itselläni ei ole kovin villi seksielämä ollut, mutta silti olen käynyt testeissä tänä kesänä.
Eilen mies laittoi viestiä että on todella pahoillaan, mutta joutuu vähän perumaan puheitaan: hänellä on ollut viimeisen testikerran jälkeen kaksi seksisuhdetta, eikä kummassakaan ole käytetty kondomia. Ei uskaltanut tätä sitten mainita. Mitään oireita hänellä ei kuulemma ole, enkä minäkään ainakaan silmin nähnyt mitään epäilyttävää.
Käytimme kyllä kondomia, mutta epäilyttää todella paljon se, että miksi nuo aiemmat naiset eivät ole vaatineet kondomia. Onko heillä jo ollut valmiina kaikki mahdolliset taudit? Nyt olen aivan totaalisen vainoharhainen. Olisitteko tekin, vai luottaisitteko siihen että kondomi varmasti ajoi asiansa ja suojasi minua? Koskettelin kyllä miestä käsin ennen kondomin käyttöönottoa. Testeihin aion mennä, mutta sitä täytyy odottaa viikkoja, eikä kai esim. kondyloomaa edes voi todeta muuten kuin oireista.
Miestä en aio enää tavata. Mutta kertokaa te, ylireagoinko kun olen aivan varma että olen nyt saanut taudin?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:04"]
Mee testeihin ite? Ehkä ne naiset oli käyny testeissä molemmat?
[/quote]
Menenkin testeihin, joskaan kaikkia tauteja ei edes voida testata ja siten voi jäädä oireettomaksi kantajaksi. Ja jos nuokin naiset ovat suostuneet olemaan ilman kondomia yhden illan suhteessa, niin enpä jaksa uskoa että heillä olisi tapana huolehtia tautimahdollisuuksista muutenkaan.
AP
[/quote]
Mitä lähinnä tarkoitin noilla taudeilla joita ei voi testata? Herpes voidaan ja kondyloomakon, verestä. Tosin yksityiselle kannattaa suunnistaa
Itse sain syyliä aiheuttavan kondylooman. Seksikumppaneina on ollut kolme, kaikkien kanssa ollut pitempään vakituisessa suhteessa. Aina käyty testeissä yhdessä ennen seksin harrastamista yms. todella varovainen/vastuullinen ollut. Ikinä ei ole testeissä mitään näkynyt. Oireet tuli ja tartunta saatu. Enkä ole ikinä harrastanut seksiä ilman kondoomia, eikä kumppaneillani ole näkyviä oireita ollut. Kyllä tuntuu epäreilulta, mutta voivoi, voisi niitä pahempiakin tauteja olla. Ei elämää voi elää neuroottisena kokoajan pahinta peläten. Jotain kyllä tulee jos on tullakseen.