Samu Haber
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:54"]Ei todellakaan ole.
[/quote]
Sinäkin ilmeisesti tunnet hänet? Veikkaan että yli 90% hänet oikeasti tuntevista ihmisistä on samaa mieltä.
On ihana ja Saksassa hänet on omittu kokonaan kun on ollut Voice of Germanyssä ja jatkaa uudella kaudellakin. No joo onhan Samulla saksalainen isä, joten mikseivät omisikin. SUPERsuosittu siellä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:54"]Ei todellakaan ole.
[/quote]
Sinäkin ilmeisesti tunnet hänet? Veikkaan että yli 90% hänet oikeasti tuntevista ihmisistä on samaa mieltä.
[/quote]
Eli mitä mieltä?
On ihana, tykkään äänestä ja musiikista. En tunne muutoin ja mulle aivan sama mitä ns. vapaillaan tekee!
Meni maku koko ihmisestä kun puolusti pedofiilia. Facebookiin kirjoitti mm. näin: "En usko juoruja yhtään. Olen tosi pahoillani että niin monet totaaliset paskahousut saavat nyt tyydytettyä saippuaoopperatarpeensa lokaamalla sua ja sun naamaa.
Syytön kunnes toisin suomitaan!"
Jännä, kun minusta se jotenkin aina kuvissa ja videolla on näyttänyt lyhyeltä, mutta onkin tosi pitkä!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:03"]Meni maku koko ihmisestä kun puolusti pedofiilia. Facebookiin kirjoitti mm. näin: "En usko juoruja yhtään. Olen tosi pahoillani että niin monet totaaliset paskahousut saavat nyt tyydytettyä saippuaoopperatarpeensa lokaamalla sua ja sun naamaa.
[/quote]
Mikä juttu tämä on?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:03"]Meni maku koko ihmisestä kun puolusti pedofiilia. Facebookiin kirjoitti mm. näin: "En usko juoruja yhtään. Olen tosi pahoillani että niin monet totaaliset paskahousut saavat nyt tyydytettyä saippuaoopperatarpeensa lokaamalla sua ja sun naamaa.
[/quote]
Mikä juttu tämä on?
[/quote]
Muuramen pedofiliajutussa mukana ollut mieslaulaja, jota Samu Haber puolusti.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:06"]
[/quote]
Mikä juttu tämä on?
[/quote]
[/quote]
Kieltäminen on varmaankin normaali reaktio tilanteessa, kun tuttu ihminen on noin kamalasta rikoksesta syytettynä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:06"]
[/quote]
Mikä juttu tämä on?
[/quote]
[/quote]
Kieltäminen on varmaankin normaali reaktio tilanteessa, kun tuttu ihminen on noin kamalasta rikoksesta syytettynä.
[/quote]
Kyllä, kertoo vain samun lähimmäisenrakkaudesta ja luottamuksesta !
Muistan kun juuri 18-vuotta täyttäneenä kävin Helsingissä kaikissa teinibaareissa ("teinihelveteissä"), ja Samu Haber, joka oli kyllä ainakin joku 26 yritti siellä kaikkia teinityttöjä, osti drinkkejä ja pussaili. Tämä siis ennen kun bändistä tuli suosittu.
Noissa teinipaikoissa harvemmin siis oli ketään yli kakskymppistä, joten kyllä kaikki tuon "namusedän" muistavat.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:32"]Muistan kun juuri 18-vuotta täyttäneenä kävin Helsingissä kaikissa teinibaareissa ("teinihelveteissä"), ja Samu Haber, joka oli kyllä ainakin joku 26 yritti siellä kaikkia teinityttöjä, osti drinkkejä ja pussaili. Tämä siis ennen kun bändistä tuli suosittu.
Noissa teinipaikoissa harvemmin siis oli ketään yli kakskymppistä, joten kyllä kaikki tuon "namusedän" muistavat.
[/quote]
No ei kai kukaan alaikäinen ollut? Pakottiko pussailemaan tms??????
Sami on sekoittunut myös huumeisiin!
Siinä se on !
Maku meni hänedn!
Samu hei , sinun pitäisi olla esimerkki muille, häpeä SAATANA!
Ei todellakaan ole.