Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette viikonloppuna?

Vierailija
28.08.2014 |

Onko suunnitelmia?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin möllötän ja koirien kanssa puuhailen ulkona, pitäis varmaan noi omput puista kerätä kohtapuoleen.

Vierailija
2/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet kaverikekkerit luvassa, ja lisäksi käymme ehkä kahdestaan Hangossa tai muualla rannikolla huviajelulla. Nukutaan pitkään, harrastetaan seksiä, tehdään brunssi. Ei mitään erikoista varmaan. Ehkä leffassa voisi käydä sunnuntaina, jos siellä menee jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:25"]Istun Cadillacin kyydissä ja juon kaljaa. Mies on kuskina.
[/quote]
Oletteko veloja?

Vierailija
4/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut tehdä yhtään mitään. Väsyttää ja lapsikin on kuumeessa.

Vierailija
5/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vela, miehellä on kaksi teiniä, jotka asuu äitinsä kanssa. Muksut oli viime viikonlopun meillä joten nyt ovat äitinsä luona.

Vierailija
6/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti nro 28 oli siis vastaus sille kysyjälle, joka tiedusteli onko Cadillac-kaljoittelija miehineen veloja.

Vierailija
7/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivontaa ja siivousta nyt perjantai ja lauantai. Ehkä käyn lauantai illasta katsomassa ystävän stand up keikkan kun lapsi menee mummolle yöksi. Sunnuntaina vietämme sitten minun syntäreitäni ja lapsen nimipäiviä.

Vierailija
8/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kait laitoksessa, kaikki muut lähtevät huomenna kylpylään.

t. huostaanotettu teini

Vierailija
9/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:26"]

Viesti nro 28 oli siis vastaus sille kysyjälle, joka tiedusteli onko Cadillac-kaljoittelija miehineen veloja.

[/quote]

Okei,  kiitti. Mun mielikuvissa velat harrastavat just vanhoja jenkkiautoja ja käyvät pariskunta-ajeluilla. Näin siltikin,  että olen itse ajokortiton vela. 

Vierailija
10/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lavatanaseihin, uimaan ja rantasaunaan, kylän venetsialaisiin. Eipä muuta. Kuntosali ja kävelylenkki.

Vierailija
11/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapsi tulee kylään ja hänen kanssa puuhastellaan pihahommia kun on ennustettu poutaa. Kokkailemme myös jotain spesiaalia ja rentoudumme koko perhe yhdessä.

Vierailija
12/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla mässyttäen herkkuja ja pidän jotain leffamaratonia <3

Vierailija
13/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:25"]

Istun Cadillacin kyydissä ja juon kaljaa. Mies on kuskina.

[/quote]

yes sir... veikkaan että molemmilla on vielä KIITOS-paidat päällä ja tatuoidut käsvarret leuhuvat sivuikkunoista

Vierailija
14/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen himassa ja syljen kattoon.

Vierailija
15/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään töissä yöhön asti. Samantein nukkumaan kun kotia pääsen. Kiva perjantai-ilta :(

Huomenna kampaaja aamupäivästä. Sitten kaupoille ja siivoamaan kotiin, jossain välissä jotakin syötävää.

Iltasella tulee vieraita.

Sunnuntaina lepopäivä, tosin kaupassa on käytävä ensiviikkoa varten silloin.

Vierailija
16/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pitkästä aikaa ihana koti-ilta hyvän ruoan ja muutaman viinilasillisen kera. Huomenna juhlat kavereilla, kotiinpaluu mennee varmaan yli puolenyön. Sunnuntaina pyykkishow, ja joku nasta päivällinen :)

Vierailija
17/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lähteä baariin, kun lapsetkin isällään. Mutta kaikki kaverit tuntuu nyt peruvan jo sovitut tapaamiset! Mitä helv..?Pitää kai lähteä yksin.
Mut löytää muuten Helsingistä, jos kohtalotovereita! :)

Vierailija
18/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, töitä ja töitä. Ja jossain välissä pitäisi tehdä keittiöremppa loppuun.

Vierailija
19/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:25"]

Istun Cadillacin kyydissä ja juon kaljaa. Mies on kuskina.

[/quote]

yes sir... veikkaan että molemmilla on vielä KIITOS-paidat päällä ja tatuoidut käsvarret leuhuvat sivuikkunoista

[/quote]

Ha ha! Pieleen meni! Mieleesi juolahtavat stereotypiat kertovat enemmän itsestäsi kuin mistään muusta.

Cadillac-vela

Vierailija
20/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kummallakin on tänään vapaata ja olemme ehtineet tähän mennessä syömään vasta aamiaista. :) Kohta lähdemme keskustaan katsomaan varusmiessoittokuntaa Espan lavalla ja ehkä kiertelemään kauppoja. Tälle päivälle ei oikein muuta ohjelmaa olekaan. 

Huomenna kolme tuttavapariskuntaa tulee meille päivän- ja illanistujaisiin, kokkailemme kimpassa jotain (pitäisi sekin saada sovittua) ja vietämme rentoa aikaa. 

Sunnuntaina emme varmaan tee mitään ihmeempiä, katsomme leffoja ja tilaamme kiinalaista ruokaa todennäköisesti. 

Eli eipä täälä ainakaan sen kummempaa. Hyvää viikonloppua kaikille! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi