Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

165cm/58kg!! Olen lihonut! :((

Vierailija
21.08.2014 |

Kesä on tuonut kiloja. Olo on turvonnut. Painoa enemmän kuin koskaan. Harmittaa. Eipä muuta kuin ruokavalio remonttiin ja liikkumaan! 4-5 kiloa pois, niin alkaa olla hyvä.

Muita, joilla käynyt samoin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina se tiukempaa on normaalipianosta pudottaa

Vierailija
22/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ap:ta. Minuakin harmittaa. Olen varmaan aika lailla samanoloinen koostumukseltani. Olen 160 cm ja painan 53,5 kg. Kun istun, niin vatsaan tulee makkara, jota inhoan. Selluliittiä on reisissä, vaikka eivät lihavat olekaan. Käsivarret löllöt. Siis rasvaa on painoon nähden ihan liikaa.

Nyt yritän syödä vähemmän ja saada itseni tuohon normi 50 kg.

t. kohtalotoveri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, missä painossa viihtyy ja minkä kokee omakseen. Itselläni luvut nyt 159 cm ja 54 kg. Nuorempana rajana oli 50 kg hyvälle ololle, mutta nyt vanhempana ja enemmän urheilleena pitäisi kaksi kiloa pudottaa siihen, että olen itse tyytyväinen. Ja kyllä, kesällä tulivat ja kesälomaa edeltävillä ja sitä seuranneilla työmatkoilla.

Vierailija
24/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri 167 cm ja kesän jäljiltä 65 kg! Siis ihan hirveetä! Tosin mä oon 7. kuulla raskaana. Mut silti! (oikeesti tylsä provo, voisiko nää painonurinat jo loppua?)

Vierailija
25/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap että karistat ylimääräiswt kilot heti pois. Muutama kilo on helppo tiputtaa.

Vierailija
26/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutama kilo olisi helppo tiputtaa, tuskin suomalaiset naiset olisivat lähes poikkeuksetta niin plösöjä.

Vierailija
27/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:37"]

Hyvä ap että karistat ylimääräiswt kilot heti pois. Muutama kilo on helppo tiputtaa.

[/quote]

Mun mielestä yllättävän vaikee pudottaa. Hirveän vähän saisi syödä ja paljon liikkua.

se toinen normaalipainoinen plösö

Vierailija
28/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:37"]

[/quote]

Mun mielestä yllättävän vaikee pudottaa. Hirveän vähän saisi syödä ja paljon liikkua.

se toinen normaalipainoinen plösö

[/quote]

Jos noin on niin kannattaa ainakin huolehtia ettei kiloja tule muutamaa enemmän. Oman kokemukseni mukaan muutama lisäkilo lähtee yhtä helposti kuin tulikin