Haluatko kysyä jotain farmaseutilta?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:19"]
Ketuttaako tehdä asiakaspalvelijan työtä yliopistotason koulutuksella?
[/quote]
Lekurit tekee sitä samaa, vielä muutaman vuoden pidemmällä koulutuksella.
saanko hakea reseptilääkettä mitä on vielä jäljellä samalla kun haen lääkettä mikä on loppu? ei ole kyse interoidusta eikä erityiskorvattavasta vaan normi kelakorvattavasta. en halua väärinkäyttö epäilyksiä, hoidan yleensä apteekkiasiat yhdellä kerralla, kun ei ole tietoa milloin on seuraavaksi mahdollista mennä
viestini hävisi johonkin.. eli saanko haettua reseptilääkettä, jota on vielä jäljellä, samalla kun haen lääkettä mikä on loppu?kyse on siis normaalista kelakorvattavasta lääkkeestä, ei interoidusta eikä erityiskorvattavasta lääkkeestä
mistä päivästä interoitu resepti alkaa. jos edellinen resepti ei ole interoitu mutta saman lääkkeen uusi resepti on, alkaako päivien laskenta vasta uudella interoidulla reseptillä haettaessa
Onko d-vitamiinista haittaa? Jos on, mikä määrä on liikaa?
Mitä mieltä olet erityisluvallisista kilpirauhaslääkkeistä?
Miksi Singulairissa pitkat ajat ettei saa syoda ennen ja jalkeen?
Miten saada lääkäriltä kannabisreseptin? Kysyn ihan vaan uteliaisuudesta :-).
Mistä näkee onko joku lääke integroitu ja miten se on merkattu.
Onko totta, että nyt on tavoitteena saada kaikki kansalaiset käyttämään E-reseptiä pakolla ja paperireseptien antaminen lakkautetaan? Kuinka voin sitten paljon matkustavana ihmisenä todistaa sen, että minulle määrätyt lääkkeet ovat minulle määrättyjä lääkkeitä jollei minulla ole mukana konkreettista reseptiä kuten vielä tänään on mahdollista?
Pyydän aina paperireseptin. Pidetäänkö minua apteekissa sen vuoksi potentiaalisena hämärähemmona?