Onko teistä noloa mennä naimisiin 25-vuotiaana?
Olen nyt 24-v nainen ja vastasin myöntävästi miesystäväni kosintaan. Olemme seurustelleet 4v, ei lapsia. Olen työelämässä, mutta tarkoituksena olisi päästä yliopistoon.
Kommentit (77)
Noloa on ainoastaan se, että tulet tollasta kyselemään täältä tai ylipäänsä...
Sehän on hyvä ikä mennä naimisiin, toki aikaisemminkin olisi voinut mennä, mutta parempi tuossa iässä kuin silloin kun ikätoverit tulevat isovanhemmiksi.
Et taida olla ihan valmis avioliittoon, jos luulet, että se on jotenkin noloa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:13"]Noloa on ainoastaan se, että tulet tollasta kyselemään täältä tai ylipäänsä...
[/quote]
No tulin kyselemään kun äitini haukkui mut alimpaan helvettiin kun haluaisin avioituna näin "nuorena".
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:14"]Sehän on hyvä ikä mennä naimisiin, toki aikaisemminkin olisi voinut mennä, mutta parempi tuossa iässä kuin silloin kun ikätoverit tulevat isovanhemmiksi.
[/quote]
Aiemmin? Elätkö 50-luvulla..?
Miksi ihmeessä se olisi noloa? Mä menin naimisiin 23 vuotiaana ja mies oli 24 v. Edelleen onnellisesti yhdessä 38 vuotiaana.
Jos sä rakastat miestäsi, hän rakastaa sua, kohtelee hyvin, ei harrasta mitään katoamisia eikä ole jatkuvasti menoja poikien kanssa eli ryyppyiltoja, on luotettava ja näet teidät yhdessä vielä kiikkustuolissa, niin anna mennä vain!
Äitiään ei voi valita, valitettavasti.
Olin juuri 3vkoa ennen täyttänyt 25v kun avioiduimme, siitä 1v syntyi esikoisemme ja oma kotimme valmistui. Kuopus syntyi nolosti 2,5v häiden jälkeen. Nyt lokakuussa sitten vietämme 14v hääpäiväämme ja 22v yhdessäolopäiväämme pian sen jäk kun täytän 39v.
Tosi nolosti mennyt tämä elämä näiltä osin.
Avasin tän keskustelun vaan koska kiinnosti, että mikä ihme voi tehdä 25-vuotiaana avioitumisesta noloa.
Aika outo mielipide sun äidillä, onko sillä joku muu ongelma (sun miehen kanssa tai sun avioitumisen kanssa)? 25-vuotias ei oo mielestäni millään mittareilla liian nuori menemään naimisiin. Sanoisinko, että jopa just sopivan ikänen morsian :D
25 vuotias ei ole enää niin hirveän nuori. Kyllä se on jo hyvä ikä mennä naimisiin. Itse olen 25 ja minua on alkanut jo vähän hirvittää pääsenkö ikinä edes naimisiin. En kehtaa kuitenkaan enää 35 vuotiaana esim pitää mitään prinsessa häitä enää..
Olen mennyt naimisiin 25v ja mielestäni olin jo vanha. Täytin 26 kuukautta myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:18"]Avasin tän keskustelun vaan koska kiinnosti, että mikä ihme voi tehdä 25-vuotiaana avioitumisesta noloa.
Aika outo mielipide sun äidillä, onko sillä joku muu ongelma (sun miehen kanssa tai sun avioitumisen kanssa)? 25-vuotias ei oo mielestäni millään mittareilla liian nuori menemään naimisiin. Sanoisinko, että jopa just sopivan ikänen morsian :D
[/quote]
Mun äidillä taitaa olla ongelma ihan kaiken kanssa mitä teen. Aina on päästävä sanomaan (negatiivinen) mielipide ihan kaikesta. Ja luonnollisesti inhoaa myös miestäni koska "se on niin vanha". Ok.
Kiitoksia kaikille vastauksista! Äidin hyväksyntää en tule varmaan koskaan saamaan mutta kiva että mammakaverit hyväksyy :-)
Ap
No kyllä mä katson tuon ikäisiä naimisiinmenijöitä vähän oudoksuen. Olen itse 24 ja naimisiin olen menossa joskus 30 kieppeillä, mikäli siis olen avomieheni kanssa yhdessä vielä silloin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:25"]No kyllä mä katson tuon ikäisiä naimisiinmenijöitä vähän oudoksuen. Olen itse 24 ja naimisiin olen menossa joskus 30 kieppeillä, mikäli siis olen avomieheni kanssa yhdessä vielä silloin.
[/quote]
Mä taas katson oudoksuen niitä jotka viivyttelee naimisiin menon kanssa vaikka rakkautta riittäisi. Harmittelen että ei menty naimisiin ennen lasten syntymää. Mentiin 25 vuotiaina.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:25"]No kyllä mä katson tuon ikäisiä naimisiinmenijöitä vähän oudoksuen. Olen itse 24 ja naimisiin olen menossa joskus 30 kieppeillä, mikäli siis olen avomieheni kanssa yhdessä vielä silloin.
[/quote]
Miksi katsot oudoksuen?
Mä toivoin, että olisit ollut mun tytärpuoli, mut sillä on kyllä vuotta nuorempi avomies. Musta olis ihanaa jos ne menis naimisiin. En muuta toivokaan kuin onnea heille.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:25"]No kyllä mä katson tuon ikäisiä naimisiinmenijöitä vähän oudoksuen. Olen itse 24 ja naimisiin olen menossa joskus 30 kieppeillä, mikäli siis olen avomieheni kanssa yhdessä vielä silloin.
[/quote]
Miksi katsot oudoksuen?
[/quote]
Mielestäni 25-vuotias on todella nuori ja itse ajattelin ainakin vuoden päästä vielä bilettää ja keskittyä hauskanpitoon.
Alkaa olemaan jo kiire, jos meinaat lapsia tehdä, etenkin enemmän kuin 2
T. Kahden äiti, naimisiin 25,