Ihmiset, joilla ei ole kotona mittaa?!
Siis miten on mahdollista, että jos kysyy esim. Huuto.netissä tai vaikkapa fb-kirppiksellä tarkempaa tietoa tuotteesta, kengän sisämittaa tai muuta vastaavaa, niin myyjä ilmoittaa, että ei ole mittaa. Siis wtf? Miten voi olla olemassa huusholli, jossa ei ole viivoitinta eikä mitään? Itse olen ainakin moneen otteeseen tarvinnut tuollaista ompelumittanauhaakin.
Kommentit (12)
Jos ei ompele, nikkaroi eikä askartele, niin mittaa ei tarvitse.
No mä ainakin oon tarvinnut mittaa ihan tilatessa verkkokaupasta vaatteita...
Kyllä mittaa tarvii vaikkei ompele tai tekisi muitakaan käden töitä. Esimerkiksi verhojen ostoa varten. Veikkaan että ihmiset sanoo ettei omista mittaa, koska eivät tiedä missä se on eivätkä jaksa tai ehdi alkaa etsimään sitä.
Tarvitsen mittaa vain siihen, että saan kaiuttimet aseteltua oikeaan kohtaan. Ne pitää ollaa millilleen oikeassa kohdassa, senttikin vaikuttaa sointiin. Ilman amiksen työkalupakkia minulla ei olisi vieläkään mittaa.
Mitattomille ei milloinkaan selvinne peeniksen oikea pituus / paksuus. Eivät tule tietämään saavatko suurta meisseliä vai pikkuruista pippeleetä. Ovat siis epätietoisia, nauttiakko vai ei kun nylpytetään.
Mitta pitää jo olla peeeeeniksen mittaamista varten.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:40"]
Mitattomille ei milloinkaan selvinne peeniksen oikea pituus / paksuus. Eivät tule tietämään saavatko suurta meisseliä vai pikkuruista pippeleetä. Ovat siis epätietoisia, nauttiakko vai ei kun nylpytetään.
[/quote]
Mitta löytyy penispumpusta.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:40"]Siis miten on mahdollista, että jos kysyy esim. Huuto.netissä tai vaikkapa fb-kirppiksellä tarkempaa tietoa tuotteesta, kengän sisämittaa tai muuta vastaavaa, niin myyjä ilmoittaa, että ei ole mittaa. Siis wtf? Miten voi olla olemassa huusholli, jossa ei ole viivoitinta eikä mitään? Itse olen ainakin moneen otteeseen tarvinnut tuollaista ompelumittanauhaakin.
[/quote]
Oletko koskaan kuullut, että kengässä on olemassa sellainen asia kuin koko?
No, varmaan johtuu tuo mitasta valehteleminen siitä, että nykyään on paljon ostajia, jotka tekevät tikusta asiaa ja haluavat tietää tuotteesta ihan kaiken - mutta eivät aio sitä sitten ostaa. Vie aika lailla aikaa lähteä mittailemaan tuotetta ihan vaan siksi että jotakuta kiinnostaa vähän rupatella mutta sitten ei kuitenkaan ihan niin paljoa kiinnosta että googlettaisi itse vastaavan tuotteen mittoja (esmes lasten talvihaalarit) tai tulisi ja sovittaisi tuotetta.
Minä olen ainakin niin kurkkua myöten täynnä kaikenlaisia kyselijöitä, etten enää edes vastaa sellaisiin yhteydenottoihin jossa pähkäillään niitä näitä pässinpäitä, ja näkee heti että jollekin se lapsen kahden euron ulkohousujen ostaminen on pitkä henkinen prosessi, niin pitkä että ne housut jää todennäköisesit ostamatta.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:40"]Siis miten on mahdollista, että jos kysyy esim. Huuto.netissä tai vaikkapa fb-kirppiksellä tarkempaa tietoa tuotteesta, kengän sisämittaa tai muuta vastaavaa, niin myyjä ilmoittaa, että ei ole mittaa. Siis wtf? Miten voi olla olemassa huusholli, jossa ei ole viivoitinta eikä mitään? Itse olen ainakin moneen otteeseen tarvinnut tuollaista ompelumittanauhaakin.
[/quote]
Oletko koskaan kuullut, että kengässä on olemassa sellainen asia kuin koko?
[/quote]
Ehehee. Oletko koskaan kuullut, että eri valmistajien koot eivät vastaa toisiaan? Oletko ylipäätään koskaan ostanut kenkiä?
Kyllähän se nyt kuuluu kodin perustarpeisiin. :D Hieman huono kaupantekijä, jos ei yhtään osaa edes soveltaa. Lainais naapurista edes.