surkuttaa exän nyx :(
mulla on mahtavat välit exän vanhempiin ja muuhun sukuun. Vietetään paljon aikaa yhdessä, nyt kun ovat Suomessa (asuvat ulkomailla) ja koska ovat vähän aikaa täällä, niin tietty haluavat viettää mahd. paljon aikaa rakkaitten kanssa. Nyt exälllä on uusi nainen. Tämä ei tiedä olleenkaan, että myös minä vietän viikko tolkulla aikaa suvun mökillä ja ollaan porukalla milloin missäkin. AIna kun puhelin soi, niin exä laukkaa nurkan taakse puhumaan. Surullista. Ymmärrän toki, että naisena olisi vaikea ottaa tilanne vastaan, mutta minun puolesta uusi nainen voisi liittyä mukaan. Uskon, että exä ei vaan uskalla kertoa minun läsnäolosta tms. Meillä on lapsi ja lähes koko kesä ollaan kuljettu porukalla kaikki nähtävyydet, jos kuvio selviää on exällä melkoisen paljon selvitettävää miksi valehtelee. haluan kuitenkin korostaa, ettei meillä ole yhtään mitään välillämme mistä pitäsisi kenenkään loukkaantua. Kurja juttu kaikkinensa. Huomaan kuitenkin, että tämä nainen on exälle tärkeä ja asia vaivaa häntä. Onkohan kuvio tuhoon tuomittu vai voiko tästä jotenkin saada toimivan setin?
Kommentit (41)
jos viihdytte noin hyvin yhdessä miksette ole yhdessä? ihan näin uteliaisuudesta...
No varmaan on vaikea ottaa tilanne vastaan, jos ei tiedä. Tuskin on kauheasti luottoa suhun jatkossa, jos kerran nyt olet tekemässä tätä tilannetta, joten aika tuhoon tuomittu kuvio.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:09"]
jos viihdytte noin hyvin yhdessä miksette ole yhdessä? ihan näin uteliaisuudesta...
[/quote]
No kun ei haluta. Ja eihän me kahdestaan aikaa vietetä. Porukkaa on ympärillä runsain mitoin. Olen tuntenut nämä ihmiset yli 10 v ja alusta asti olleett kuin oma perhe. AP
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:11"]
No varmaan on vaikea ottaa tilanne vastaan, jos ei tiedä. Tuskin on kauheasti luottoa suhun jatkossa, jos kerran nyt olet tekemässä tätä tilannetta, joten aika tuhoon tuomittu kuvio.
[/quote]
no tätä just mietenkin! En halua olla tekemässä mitään tilannetta, mutta miten tässä nyt sitten toimia? AP
Ei kai se sinulle periaatteessa kuulu ollenkaan? Siksi varmaan haluaa puhua puhelunsakin rauhassa?
Uskomatonta että olet edelleen kuvioissa vaikka suhde on ohi. Lapsen kyllä ymmärrän että viettää aikaa isovanhempiensa kanssa, mutta eikö sinun kuuluisi vetäytyä pois exän sukutapaamisista, sinä olet se entinen. Ex varmaan miettii kuinka susta oikein pääsee eroon?
Tuo ei ole surullista vaan se on kiusallista, herää pahvi!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:17"]
[/quote]
no tätä just mietenkin! En halua olla tekemässä mitään tilannetta, mutta miten tässä nyt sitten toimia? AP
[/quote] No varmaan sen sun eksäs asia, miten se tästä eteenpäin tän onnistuu viemään. Ei välttämättä sinun eduksesi, sillä ethän enää ole hänen kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:19"]
Ei kai se sinulle periaatteessa kuulu ollenkaan? Siksi varmaan haluaa puhua puhelunsakin rauhassa?
Uskomatonta että olet edelleen kuvioissa vaikka suhde on ohi. Lapsen kyllä ymmärrän että viettää aikaa isovanhempiensa kanssa, mutta eikö sinun kuuluisi vetäytyä pois exän sukutapaamisista, sinä olet se entinen. Ex varmaan miettii kuinka susta oikein pääsee eroon?
Tuo ei ole surullista vaan se on kiusallista, herää pahvi!
[/quote]
Hereillä ollaan! Ja minä olen enemmän näiden ihmisten kanssa tekemisissä kuin ex! Pitäiskö vaan sanoa, että juu en voi tulla ja en voi lähteä, kun kutsu käy vaan sen tähden, että exä ei saa asiaa selvitettyä? Minusta ois mukava tutustua uuteen naiseen ja minulle kuvio ei ole ongelma. AP
Sinä se et kuuluu enää joukkon. Paikallasi on uusi puoliso.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:20"]
[/quote]
[/quote] No varmaan sen sun eksäs asia, miten se tästä eteenpäin tän onnistuu viemään. Ei välttämättä sinun eduksesi, sillä ethän enää ole hänen kanssaan.
[/quote]
Edukseni?? Ei minun ja exän suvun välinen suhde mene poikki vaikka mikä olisi. En minä ole heistä eronnut eivätkä he minusta. Eikä se ole keneltäkään pois. AP
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:24"]
Sinä se et kuuluu enää joukkon. Paikallasi on uusi puoliso.
[/quote]
Siis mitä ihmeen sekoilua? Tietenkin kuulun. Jos ex anoppi lähes päivittäin soittelee ja on minulle enemmän kuin ystävä, niin mikä paikkani on? Ei se nyt tietenkäänntarkoita etteikö hän haluaisi tutustua exän nykyiseen? Onko joku kiintiö, että ihmisellä saa olla vaan tietyissä tilanteissa tiettyjä ihmisiä elämässään? AP
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:30"]
Edukseni?? Ei minun ja exän suvun välinen suhde mene poikki vaikka mikä olisi. En minä ole heistä eronnut eivätkä he minusta. Eikä se ole keneltäkään pois. AP
[/quote]No mikä tässä sitten on se ongelma? Teet niinkuin koko ajan oletkin tehnyt? Vai pitääkö eksän ja nyksänkin kuulua sinun elämääsi?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:07"]mulla on mahtavat välit exän vanhempiin ja muuhun sukuun. Vietetään paljon aikaa yhdessä, nyt kun ovat Suomessa (asuvat ulkomailla) ja koska ovat vähän aikaa täällä, niin tietty haluavat viettää mahd. paljon aikaa rakkaitten kanssa. Nyt exälllä on uusi nainen. Tämä ei tiedä olleenkaan, että myös minä vietän viikko tolkulla aikaa suvun mökillä ja ollaan porukalla milloin missäkin. AIna kun puhelin soi, niin exä laukkaa nurkan taakse puhumaan. Surullista. Ymmärrän toki, että naisena olisi vaikea ottaa tilanne vastaan, mutta minun puolesta uusi nainen voisi liittyä mukaan. Uskon, että exä ei vaan uskalla kertoa minun läsnäolosta tms. Meillä on lapsi ja lähes koko kesä ollaan kuljettu porukalla kaikki nähtävyydet, jos kuvio selviää on exällä melkoisen paljon selvitettävää miksi valehtelee. haluan kuitenkin korostaa, ettei meillä ole yhtään mitään välillämme mistä pitäsisi kenenkään loukkaantua. Kurja juttu kaikkinensa. Huomaan kuitenkin, että tämä nainen on exälle tärkeä ja asia vaivaa häntä. Onkohan kuvio tuhoon tuomittu vai voiko tästä jotenkin saada toimivan setin?
[/quote]
Mikset sä voi astua syrjään ja antaa tilan nyksälle?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:39"]
[/quote]No mikä tässä sitten on se ongelma? Teet niinkuin koko ajan oletkin tehnyt? Vai pitääkö eksän ja nyksänkin kuulua sinun elämääsi?
[/quote]
voi helvetti, kun pitää rauta langasta vääntää. Tuntuu paskalta, kun ajattelen tilannetta niin, että minusta tuntuisi pahalta jos joku minulle tärkeä valehtelisi tällaisen kuvion. Toivoisin, ettei näin tarvitse tehdä missään tilanteessa. Olen joo tosi pahoillani empaattisuuspuuskastani näin julkisesti. AP
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:35"]
Olet itsekäs..
[/quote]
Miten? AP
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:43"]
voi helvetti, kun pitää rauta langasta vääntää. Tuntuu paskalta, kun ajattelen tilannetta niin, että minusta tuntuisi pahalta jos joku minulle tärkeä valehtelisi tällaisen kuvion. Toivoisin, ettei näin tarvitse tehdä missään tilanteessa. Olen joo tosi pahoillani empaattisuuspuuskastani näin julkisesti. AP
[/quote]Mitä tässä on valehdeltu? Jos ei mitään kerran ole valehdeltavaa? Nyt minä en kyllä pysynyt sitten yhtään juonen perässä.
Juttuhan on nyt niin että jos sinua oikeasti surkuttaisi niin kieltäytyisit olemaan pala tuota huijausta ja ottaisit etäisyyttä -niin että tuo nykyinen pääsisi myös porukkaan mukaan. Nyt nyksä ei ole mukana koska porukat ei tod.näk tiedä kuinka sinä asiaan suhtautuisit
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] on se exältäsi pois. todella vaikeaa rakentaa uutta suhdetta kun ex vaimo on tiiviisti suvun kuvioissa mukana. voi tätä naisraukkaa, kiva tulla miehen sukuun kun aina on se kakkonen. en ainakaan itse haluaisi vastaavaan tilanteeseen joutua. oletkohan ap kuitenkaan viellä päästänyt exästäsi irti, vai toimitko näin vain estääksesi miehen uudet suhteet ja hallitaksesi hänen elämäänsä? juu ymmärrän toki, että haluatte suvun kanssa puolin suun toisin edelleen olla tekemisissä, mutta et voi enää olla joka kissanristiäisissä mukana. sovitte suvun kanssa koska te tapaatte. nykyinen toimintanne on hyvin erikoista!
Kutsuuko ex koskaan sua noihin juttuihin mukaan, vai onko se joku muu (ex-anoppi)?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 02:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:43"]
[/quote]Aah, eli sinä pahoitat mielesi nyksäsi puolesta siitä, että oletat nyksälle valehdeltavan? Mistä tiedät, että hän ei tiedä tästä? Ja jos eksä valehtelee henkilölle, joka ei kuulu elämääsi, se haittaa sinua miksi? Taidat vain kiherrellä halusta paljastaa kuvio pahaa-aavistamattomalle.
[/quote]
Niinhän sinä luulet. totuus on kuitenkin se, että minä välitän exästä (ystävänä) ja se, että hän aiheuttaa peittelyllä tai valehtelulla pahaa mieltä jollekin josta välittää ei ole hyvä hänelle eikä sille nykyiselle. Vaikeasti aukeaa tämä täällä... mitä se sitten kenestäkin kertoo- AP
[/quote]Älä viitsi valehdella itsellesi. Jo sun alotuksen otsikko säälii nykyistä, puolet viestistä korostat omaa suurisydämisyyttäsi nykyiseen nähden, harmittelet että eksä joutuu puhumaan naiselleen sinulta salassa ja nyxää vaivaa kuvio, josta hän ei kuitenkaan sinun mukaasi edes tiedä, vaikka salattavaa ei ole? Juuh.
Jos sua oikeasti harmittais eksän käytös, kirjoittaisit enemmän varmaan tuntemuksiasi siitä, kuin siitä, miltäköhän nykyisestä nyt mahtaa tuntua tämä.