Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Migreenipotilaat auttakaa!

Vierailija
21.08.2014 |

Kertokaa kaikki millä olette saaneet helpotettua migreeniä. Onko teitä auttanut ruokavalio, liikunta, jokin estolääke? Kaikki vinkit ovat nyt tervetulleita. Olen valmis kokeilemaan mitä vaan!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:29"]Kertoisitteko vielä tarkemmin ruokavaliosta. Mitä te nyt sitten syötte? Kiitollisena otan kaikki neuvot vastaan.

Ap.

[/quote]

Syön paljon vihanneksia ja kasviksia, pari hedelmää päivässä. Lihaa, kalaa, joskus kalaa. Kananmunaa. Leivonnassa käytän kookosjauhoja ja mantelijauhoja. Googlaa paleo-ruokavalio. En syö valmisruokaa, muroja, myslejä, jogurtteja, juustoja jne. Kaupassa olen seuraavilla osastoilla: Hedelmä ja vihannes, lihaosasto ja leivontaosasto, jossa pähkinät ovat. Älä syö liikaa kuivahedelmiä, niissä on liikaa sokeria. Juon vihreää teetä tai roiibosta, joskus kamomilla tai muu yrttitee ok, kofeiiniton kahvi ok. Gluteenittomat tuotteet ei ole ok ainakaan mulle. Pakasteosastolta vihanneksia ja marjoja ostan.

Esimerkkipäivä

Aamulla

Marja hedelmäsmoothie kookosmaitoon eli marjoja ja hedelmiä ja kookosmaitoa sekaisin

Lounas

Iso kasa salaattia, jossa paljon erilaisia vihanneksia, marinoimatonta kananrintaa file niin paljon, että nälkä lähtee juomaksi

Juomaksi vettä, salaattikastikkeena oliiviöljyä vähän

Välipalat

Pähkinöitä vähän, hedelmä

Päivällinen

Sama kuin lounas esim. jauhelihalla paljon erilaisia kasviksia juureksia ym. Tai jokin paleo)resepti

Kahvi kofeiinitonta

Tässä koko viestini vielä kokonaisuudessaan. Tsemppiä! Ai niin ja ei soijaa! Alussa vaikeaa, mutta ite ainakin jo olen tottunut.

Vierailija
42/45 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, alapeukutin aloitusta vahingossa. Mulla auttaa tauriini yhdessä kahvin kanssa. Toki myös energiajuoma auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:29"]Kertoisitteko vielä tarkemmin ruokavaliosta. Mitä te nyt sitten syötte? Kiitollisena otan kaikki neuvot vastaan.

Ap.

[/quote]

Syön paljon vihanneksia ja kasviksia, pari hedelmää päivässä. Lihaa, kalaa, joskus kalaa. Kananmunaa. Leivonnassa käytän kookosjauhoja ja mantelijauhoja. Googlaa paleo-ruokavalio. En syö valmisruokaa, muroja, myslejä, jogurtteja, juustoja jne. Kaupassa olen seuraavilla osastoilla: Hedelmä ja vihannes, lihaosasto ja leivontaosasto, jossa pähkinät ovat. Älä syö liikaa kuivahedelmiä, niissä on liikaa sokeria. Juon vihreää teetä tai roiibosta, joskus kamomilla tai muu yrttitee ok, kofeiiniton kahvi ok. Gluteenittomat tuotteet ei ole ok ainakaan mulle. Pakasteosastolta vihanneksia ja marjoja ostan.

Esimerkkipäivä

Aamulla

Marja hedelmäsmoothie kookosmaitoon eli marjoja ja hedelmiä ja kookosmaitoa sekaisin

Lounas

Iso kasa salaattia, jossa paljon erilaisia vihanneksia, marinoimatonta kananrintaa file niin paljon, että nälkä lähtee juomaksi

Välipalat

Päivällinen

Sama kuin lounas esim. jauhelihalla paljon erilaisia kasviksia juureksia ym. Tai jokin paleo)resepti

Kahvi kofeiinitonta

Tässä koko viestini vielä kokonaisuudessaan. Tsemppiä! Ai niin ja ei soijaa! Alussa vaikeaa, mutta ite ainakin jo olen tottunut.

[/quote]

Ai niin vielä ei makeutusaineita! Paitsi stevia tai hunaja luonnollisena. :)

Vierailija
44/45 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:29"]Kertoisitteko vielä tarkemmin ruokavaliosta. Mitä te nyt sitten syötte? Kiitollisena otan kaikki neuvot vastaan.

Ap.

[/quote]

Esimerkkipäivä

Aamulla

Lounas

Välipalat

Päivällinen

Kahvi kofeiinitonta

[/quote]

Ai niin vielä ei makeutusaineita! Paitsi stevia tai hunaja luonnollisena. :)

Vierailija
45/45 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on auttanut seuraavat keinot:

- homonaalinen ehkäisy pois (mies vasektomiaan)

- niska-hartian seutu pitää olla rentona eli jännityspäänsärkyä ei saa tulla

- aurinkolasit aurinkoisella ilmalla

- säännöllinen unirytmi

- säännöllinen ruokarytmi (nälkä ei saa tulla koskaan)

- ei punaviiniä (edes pikkuruista maistelua)

- ei lisäaineita (vältän kaikkia E-koodeja mahdollisimman paljon)

- ei kylmiä ruokia, esim jäätelöä (jäätelö mikrossa sulatettuna käy)

- ei oleskelua voimakkaissa hajuissa (esim. liuottimet, maalit, mausteet, kukat)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän