Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOKUUN TUHISIJAT*** Maanantai

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja roppakaupalla sitä vauvaliimaa matkaan.

Monella vaikuttais olevan oikein mainioita oireita... eiköhän pian tule lisää plussia!

MILLASTE: Kuten huomaat niin ei me jo ennenkin odottaneet tiedetä mihin oireisiin uskottaisiin... :-) Eli yhtälailla sitä on ihmeissään kerta toisensa jälkeen.

Itsellä aika ristiritainen olo niinkuin joka kierrossa. Haluaisi niin kovin uskoa ja toivoa, mutta sitten kuitenkin...

Oireina: heräilen yöllä pissalle (sitä ei normaalisti), mahaa nippailee omituisesti, välillä ihan pieniä pahanolonaaltoja. Rusehtavaa tuhruakaan ei ole vielä ilmaantunut mitä monesti jo on tässä vaiheessa. Palelen aina välillä ihan kamalasti vaikka muilla kuuma. (ei koko ajan)

babyunelma kp 24/28-30 (ovistestin plussasta 8 päivää)

Vierailija
22/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin ja suostut ottamaan onnittelujakin jossain vaiheessa vastaan :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellukka@: PAhoitteluni negasta, pidän kuitenkin vielä peukkuja pystyssä ja jos kuitenkin täti löytää niin siirrytään tuonne kesäkuisiin ja laitetaan oikein plussapyörremyrsky käyntiin.

Jushka: Mulla on myös tuota lorahtelua, mutta kuivaa on kuitenkin. mulla se enteilee aina tätiä, mutta nämä oireethan on niin yksilöllisiä. Oli mulla kyllä viime raskaudessa myös tuota lorahtelua, mutta sitten alkoikin valkovuoto vaan lisääntyä. Plussatoivotukset!

Sanna-P: Mullakin oireettomuus alkaa muuttua tätiä edeltäviksi tuntemuksiksi,plääh!

Oma napa: Eilen iski flunssa, nokka tukossa, päätä särkee ( voi liittyä myös tuleviin menkkoihin). Lämmöt oli tänä aamuna laskeneet ja kertaalleen pyyhkiessä on tullut verituhrua, muuten lorahteluolo, mutta ei oikein valkovuotoa. Paha maku ilmestyi jälleen kuvioihin. Eli huomenna ja viimeistään ylihuomenna kp 1.

kp 26/28 dpo 12 Muille tsemppiä ja alkakaahan nyt PLUSSAILLA!!!!!!!!!!!

Vierailija
24/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larulle pahoittelut tädin-kiusalaisesta. Rutkasti onnea kesäkuun yritykseen!

Mukavaa, kun on uusia oviksenmetsästäjiäkin tullut pinoilemaan jo mukaan. Myös sinne plussaista viikkoa toivottaen!

Jonttu, mulla on ihan samoja fiiliksiä, kun oli km 8/05 ihan alkuraskaudessa. En ajatellut kertoa miehellekkään seuraavan plussan saattuessa kuin vasta sitten, kun olen todella varma, että ihmisalku pysyy matkassa. Mulla on epäilys toisesta keskenmenosta 01/05, mutta en ole varma, kun en silloin testannut. Menkat oli vaan myöhässä viikon ja oli rajut. Varovaisuus on siis aivan ymmärrettävää. On se niin ikävä pettyä jälleen.

Mutta nyt olen taas ihan täpinöissäni pitkästä aikaa. Jos ei nyt onnista, niin putoan taas korkealta ja kovaa. Nyt mulla menossa kp 29/noin 30. Silloin kp 24 mulla oli se hurja kivistys mahassa aamulla. Mutta mulla kierto voi olla 36-päivääkin, joten tuosta kp24 ei nyt pysty sanomaan, mitä oli. Lämmöt ovat edelleen korkealla. Ja on ollut lievää etomista, heti kun alkaa ruokailusta olevan vähän aikaa. Varsinkin klo 2 jälkeen töissä olin ihan harmaa ja mulla ei ollut mitää suuhun laitettavaa. Kävin nappasemassa kokouskahvitarjoilusta sokerinpalan. Tämä ei ole kyllä mulle normaalia. Valkovuotoa on vähän. Rinnoissa hyvin lievää kipua tai ei oikeastaan lainkaan (välillä oli, mutta minne lie hävisi). Olo on kevyt, eikä sellainen tukkoinen kuin yleensä mekkojen tullessa. Mutta toisaalta koko ajan tuntuu, että kohta lorahtaa. Mikä ihme vaisto tuollaista odottaa, onkohan sitä tämä fiilis jotenkin opittua, kun aika moni muukin menkkoja odotteleva tuntee samoin? Ja sitten pitää mennä vessaan tarkistamaan, että lorahtiko. :) Ei siis ainakaan vielä. :)

Pitkät sepustukset tuossa itsestäni, mutta tosi ilo oli lukea Babyunelma ja Millaste ja oli siellä joku muukin pinossa, joilla myös tosi kivoja oireita. Eiköhän noilla plussa voisi tulla. *peukuttaa*

Ja negan testaajat eivät saa luovuttaa ennenkuin täti tulee. Siihen asti on toivoa jäljellä.

Marikko kp 29/ jotain 30-36 välillä

Vierailija
25/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tsemppiä kesäkuulle. Tai jos se täti vielä peruuttaisi tulonsa alkumetreille... onhan sitäkin sattunut. Mutta jos niin ei käy, niin onnea uuteen yritykseen!

Vierailija
26/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin vielä nipin napin toukokuisten pinoon pinoutumaan (enne kun täti taas yllättää...).

Ensin onnittelut plussanneille ja pahoittelut kaikille tädin kanssa napit vastakkain joutuneille!

Meillä minä lähinnä kuumeilen, ukko ei ollenkaan... ainakaan ei myönnä sitä. Oikeestaan sanoo koko ajan ettei meille mitään lapsia tule... Mutta pillerit lopetin kuitenkin huhtikuussa, erinäisten syiden vuoksi. Sen jälkeen ukko pihtasi pari kuukautta, sitten välillä antoi, kai säälistä ;-) ja nyt viimeinen kuukausi ollaan pupuiltu enemmän kuin edelliseen puoleen vuoteen yhteensä. Ja kun ei toi ukkokaan nyt ihan tyhmä ole, niin oon tästä päätellyt että kyllä kai sekin sitä vauvelia haluaisi. Nyt taitaa olla kp 26/28, joten kohtahan taas tämän kuukauden kohtalo selviää. Sinänsä aika jänskää että ensimmäistä kertaa olis ollut jotenkin edes mahdollista raskautua :-) Oireista ei voi sanoa mitään kun eipä mulla mitään menkkaoireita koskaan oo ennen kun täti kurvaa paikalle, ja nännit on aina arat oviksen jälkeen menkkoihin asti, niin myös nyt. (Sitä paitsi mä oon ihan vakuuttunut siitä että kaikki oireet ennen 4rv on pakko olla kuviteltuja... mistäs niitä tulis ennen kun raskaushormoniakaan on mitattavia määriä veressä). No kuitenkin, pakko oli tulla tänne jännäilemään muiden mukana, kun en kenellekään muulle viitsi koko tilanteesta kertoa ennen kun on plussa ruudussa ja runsaasti viikkoja takana (tai kai tolle ukolle täytyy kertoa ennen rv 12 ;-)

Mukavaa iltaa kaikille ja plussaonnea :-)

Vierailija
27/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heti omaan napaan. Tänään kp 30, ja tuntuu siltä kuin menkat alkaisi ihan justiinsa, mutta vuotoa ei vielä ainakaan näy. Valkovuotoa tulee melko paljon, vatsaa vihloo vähän väliä ja vatsalla selkeästi painontunnetta. Toivottavasti nuo oireet johtuisivat raskaudesta eikä tulevista menkoista. Jos vuotoa ei näy eikä kuulu, niin testailen taas perjantaina:)

bambiino kp 30/??

Vierailija
28/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhruttelee, ei ole missään raskaudessa ollut yhtään tuhrua, mutta päivä ennen tätiä kylläkin. Ja kyllä nyt paleltaa ja väsyttää, niitä kaivattuja oireita, jotka kylläkin nyt johtuvat tästä flunssasta, joka taitaa nostaa kuumeen. Että on olo oikein kirjaimellisesti kurja, no ei hätä oikeasti mitään. Siirynpä pikkuhiljaa tuonne kesäkuisiin ja muille piinaleville toukokuisille sitten tiedoksi, että älkääpä edes ajatelko siirtyä perässä!

Vierailija
29/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas ihanan paljon tekstiä....ja mukavia oireita aika monella kuulostaa olevan:) oi voi kun niitä plussia ilmaantuisi =)

mä oon nyt niin laiskalla päällä etten edes muista mitä kaikkea piti kirjotella enkä laittanut ylös ollenkaan joten muistelen nyt ihan summissa......anteeks jos menee nimimerkit väärin:/

SANNA-P tais kysellä harrastuksista.....mulla ei oikeestaan oo mitään erityistä harrastusta.kaikki on niin jääny pojan syntymän jälkeen ja en mä kyllä mikään aktiiviharrastaja oo ollukkaan. no lenkillä tulee käytyä melkein päivittäin rattailla,yksin nykyään harvemmin,mut ei sen kummempia harrastuksia löydy. vaikeaa se on tääläkin yrittää pysyä maltillisena noiden vauva-ajatuksien kans....vaikka missä oon ja minne meen niin väkisinkin puskee tää kuumeilu esiin..:)

WICTORIA ja IIRISLOTTA76(meniköhän oikein) tervetuloa mukaan:) toivottavasti päästään tästä pinosta sitten kaikki siirtymään odotuspuolelle=) kumpikohan teistä nyt kirjoitti tosta et mies ei niin kuumeile,olikohan iirislotta,no kuitenkin mulla vähän sama paitsi mies on kyllä toivottanut vauvan tervetulleeksi ja ei käytetä mitään ehkäsyä(2.kierto nyt ilman ehkäsyä menos),mutta mä oon se joka oikein kuumeilee..mies on ehkä asenteella et tulee ku tulee:) mä taas kyttään kalenteria ja ihan malttamattona odotan koskahan....grrr tää vaan on raivostuttavaa ainaista odottelua!

ja aina vaan pahenee tää olotila....tänäänkin olin ostoksilla ja miten ihmeessä mä näen niin paljon nykyään vauvoja?siis nytkin oli aivan muutaman viikon ikäisiä ainakin 3 vauvaa,niin pieniä tuhisijoita näky vaunuissa/rattaissa et pää pitkällä tuijotin ku ohi meni....kamala minä! miten nuo vauvat niin äkkiä kasvaa,oma vauva jo niin iso varsinki ku näkee näitä aivan pieniä...

hups tulipas taas tekstiä...vähän niinku JUSHKA kirjoitit.....mulla kans välillä niin paljon tulee asiaa ja nopeeta vaan yritän näpyttää. varmaan virheitäkin tulee kivasti ku en jaksa korjailla.mutta vielä siitä et kiva lukea teidän kaikkien pitkiä kirjotuksia ja muutenkin kaikkien kirjotuksia:) tää on harvinaisen mukava pino:) harmi vaan että koko ajan porukka jakautuu muihin pinoihin.peukkuja pidän kaikille jäljellä oleville toukokuisille++++++++ voikun sinne odottajiin päästäis kaikki!

Vierailija
30/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marikko: Kyllähän nää oireet kieltämättä hyvältä kuulostaa, kun niitä tosta ruudulta lueskelin, toivottavasti ne ei olis vaan pelkkää kuvittelua tällä kertaa...Jotain erilaista tässä kierrossa kyl on edellisiin verrattuna, mut ehkä kuume sit vaan on kasvanut entisestään...

iirislotta76: Täällä olis toinen joka kuumeilee yksin. Meillä on mies sanonut että ei enempää lapsia, mutta tosiaan...ilman ehkäisyä täälläkin mennään, joten samalla tavalla olen ajayellut kuin sinäkin, että ehkäpä iso mies ja jo kaksi lasta maailmaan tehnyt tietää mitä siitä jossain vaiheessa (toivottavasti) seuraa. Eli luotan siihen, että jossain sisällä sopukoissaan kyllä sallii täten pikkukolmosen tulla... :-)

babyunelma (joka kävi tänään nuuhkimassa viikon ikäistä söpöliini vauvaa)

Vierailija
31/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

DURACEL Tsemppiä vaan ja jaksamista puuhasteluun! Toisaalta ymmärrettävää että välillä meinaa masentaa. Kierrosta toiseen jatkuva odottaminen ja pettyminen on tosi rassaavaa. =/ *halitus*

LARU Pahoittelut tädistä. Jos yhtään lohduttaa, perässä ollaan tulossa.

SANNA-P Mä ajattelin tänä iltana uppoutua romskun maailmaan. Ukkokulta läks just treeneihin, ja tulee vasta joskus melkein yömyöhään, joten yritän viihdyttää itseäni lukemalla. Onneks ysin jälkeen alkaa hyvä leffakin maikkarilta..

MILLASTE, AADA4, BABYUNELMA, MARIKKO, BAMBIINO Plussapeukutusta!! ++++++++++

WICTORIA, JONTTU, IIRISLOTTA Tervetuloa mukaan!!

Ja Jontulle rekallinen tarrasukkia ja perävaunullinen liimaa.

KORALLI Ovispeukutusta ja sitä myötä pöllytysintoa!

WINTERGIRL Puhuitko itsestäs vai musta?! Nimittäin sama juttu; lorahtelua ja tänään pieni rusehtava viirutuhru vessassa. Joten nää kp:t taitaa ihan just kääntyä ykkösellä alkavaksi. Harmi. Kuin myös sulle harmitus. =/ Nooh, yhdessä uuteen kiertoon, eikös vaan. Ja mä otan kanssa todennäköisesti huomenna viimeistään vauhtia sinne kesäkuisiin.

Eli, kuten ylläolevasta käy selville, ruskeaa tuhrua ilmaantui jo tänään yhdellä vessareissulla.

ÄLLÖTYSVAROITUS: lisäksi musta ilmaantui sellainen rusehtava limaklöntti, jollaista en ennen ole nähnyt.. Voiko sperma tulla tuollaisena tulppana ulos (nimittäin sitä on kieltämättä meikäläisessä viikonlopun jäljiltä...)?!?!

Juu, että tätiä nyt todella odotellessa. Ja ehdin ostaa tänään vielä uuden raskaustestinkin kaappiin. Nooh, sitä käytellään ens kierrossa sitten ja saadaan kunnon plussa. Toivoo hän.

Notkun täällä nyt vielä sen aikaa että punahelma kunnolla heilahtaa, eikä jätä arvailulle sijaa.

Jushka, harmitus, kp29

Vierailija
32/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iirislotta76: Minä olen kyl hiukan erimieltä tuosta oire asiasta... Monella oireet alkaa jo ennen kuin se 4 viikkoa tulee täyteen. Tiedän pari ystävääni joilla raskaus on ollut selvillä jo aika pian oviksen jälkeen. Ilman testejä siis. Ovat jo useamman lapsen äitejä ja heillä oireet on olleet samat joka kerta jo ennen tuota 4 viikkoa. Järkyttävä valkovuodon määrä. Siis paljon suurempi kuin milloinkaan muulloin. Ja joillakin alkaa oikeasti jo pahoinvointi aiemmin ja joillakin tissit kipeytyy. Meitä on moneen lähtöön. Itse olen ollut täysin oireeton kummallakin kertaa. (Silti täällä yritän kuumeisesti metsästellä itsestäni jotain oireita...vaikka siis pitäisi ilmeisesti odottaa, et olisinkin täysin oireeton et olis tärpännyt... :-) )

Vierailija
33/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jushka: Kiitos, piristipäs kovasti =)

Sannako kyseli harrastuksista, muistaakseen =) Minä olen liikunnanohjaajan aika kova harrastamaan kaikkea mikä vaan liittyy liikuntaa, eli meillä touhuillaan lenkkeillen, salilla käyden (meillä pikkuriikkinen kuntosali kotona), rullaluistellen, vaeltaen(joka on ehdoton lasten suosikki-tykkäävät rinkassa matkustamisesta ja evästauoista =) talvella lasketellen ja lumilautaillen, hiihdellen ja luistellen. Kaikkea missä lapset voivat olla mukana. Nyt aherran tässä kotiäitiyden ohella lukio-opintojani loppuun, jotka jäivät aikoinaan kesken, kaipa sitäkin voisi harrastukseksi kutsua =) Kirjoitukset olisi syyskuussa... eli lomamatka Suomeen edessä kirjoittelemaan, vielä kun lukeakin kerkeisi =)

Mutta plussaonnea kaikille!!!!!!

Vierailija
34/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan unohtui, piti lisätä, että voimahalit teille, vielä kuitenkin pitelen täällä peukkuja, että tuo olisikin jokin muu ennen kuin tädin saapuminen dbdbdbdbdb!!!!

Jos kuitenkaan peukuttelut eivät auta, niin sovitaanko että mennään kesäkuussa kaikki, siis ihan kaikki, tuonne toiselle puolelle? Jotenkin itsellänikin semmoinen tunne, ettei nyt tapahdu mitään, mutta jos sitten kesäkuussa olisi toisin!

Vierailija
35/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella piina päällä... samassa veneessä mennään!!! Mulla kp 25/29 menossa eikä vkonloppuisesta hajuherkkyydestä tunnu olevan enää tietoakaan kuten ei muistakaan oireista. Höh!!! Acon kuumottelisi silti kaapissa, mutta koetan tuohon perjantaihin kuitenkin malttaa...

Ja JUSHKA, mun mielestä toi sun ruskehtava vuotosi voisi ihan hyvin olla myös kiinnittymisvuotoa... Mulla kävi viime raskaudessa juuri niin että kk-alkamispäivänä tuli outoa ruskehtavaa vuotoa ja meinasin jo toivoni heittää kunnes loppuikin siihen eikä mitään kunnon menkkoja alkanutkaan... Eli vielä hetken voit säkin pitää toiveikkuutta yllä!

Mutta nyt muihin hommiin, ei muuta kuin paljon +++++-onnea muille piinailijoille, haleja tädin yllättämille ja suuremmoiset onnittelut plussan saaneille!

Päivikk11

Vierailija
36/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun monet puhuvat toisiin palstoihin siirtymisien hankaluudesta niin meillahan on tuo SYYSTOIVEET 06- palsta olemassa! Se on tarkoitettu ihan kaikille jotak haaveilevat vaikka kuinka monetta lasta ja milla kuukaudella vaan elokuusta-joulukuuhun!! Eli teretulemast sill puolell!

Tietysti naa kuukausipinotkin on hauskoja!

Mutta nyt peti kutsuu

levinia kp 27/ loppumaisillaan onneks taakin paiva!