Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOKUUN TUHISIJAT*** Maanantai

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida meille tulla sitä toukonyyttiä:( Tänään tein testin, eikä edes pientä haamun haamua näkyny. Tais olla mun omat tuntemukset ihan mielikuvituksen tuotteita, niin varma kun olin raskautumisesta. Oireina on edelleen kova väsymys, oon parina päivänä vetässy kahden tunnin päikkärit! Ja valkovuotoa lorahtelee oikein kunnolla, täytyy ihan vessassa käydä aina tarkastamassa ettei se täti vaan saapunu. Mutta nyt siis odottelen tätiä kylään tänään, huomenna tai viimeistään keskiviikkona. Kyllä nyt masentaa:(((

Plussatuulia kaikille muille ja suuren suuret pahoittelut kaikille tädin yllättämille!

Nellukk@ kp30/n.30

Vierailija
2/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan alkuun pahoittelut negasta Nellukk@!! Pahoittelut ja tsemppihalit myös muille negan testanneille ja tädin löytämille!!! Häntä pystyyn vaan ja paremmalla menestyksellä uuteen kiertoon!

Piinailijoitahan alkaa olla monta..Toivottavasti moni testaa plussan sitten kun on testaamisen aika! Oon tosi huono muistamaan nimimerkkejä, mutta useammalla oli hyvältä kuulostavia oireita! Ja eihän se oireettomuuskaan aina ole pahasta.. Tsemppiä siis kovasti kaikille piinailijoille!!

ON: olen tikutellut ovista kp7 alkaen ja tänään testiviiva oli selvästi kontrolliviivaa vahvempi!!Ovis siis kolkuttelee ovella!! :o) Vällyjen välissä on piipahdettu eilen ja toissapäivänä, ihan hyvään aikaan siis! Josko tänäänkin saisin miehen harrastamaan hyötyliikuntaa.. ;o) Tänään siis kp12/28.

Ja vielä sitä pientä esittelyä.. Ikää minulla ja miehellä molemmilla 24, esikoinen syntyi 09/05. Minä työskentelen myynnin ja markkinoinnin parissa. Pirkanmaalla asustellaan.

Hyvää viikon alkua!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Nellukk@ negasta! :(

Itse meinasin tänään kanssa testata, en kuitenkaan sortunut. Etenki kun kaapista löytys vaan Apteekin oma, niin eihän se välttämättä näyttäis vielä mitään vaikka raskaana olisinki. Kp 25/27, torstaina pitäs siis menkat alkaa. Oireeton olo kyllä jatkuu vaan, viime raskaudessa aavistelin jo tässä vaiheessa kiertoa olevani raskaana, nyt ei tunnu missään. Tulis nyt ees torstai, ni vois alkaa jännäämää saapuuko se tätsykkä paikalle vai ei!

No, eipä mulla oikeestaa oman navan ulkopuolelta mitää asiaa tällä kertaa ollukaan. Mukavaa päivän jatkoa kaikil! =)

Vierailija
4/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NELLUKK@ pahoittelut negasta:( mutta toivotaan nyt niin kauan parasta jos ja kun se täti hyökkää paikalle...

mulla nipistelee mahasta,mutta tiedän sen johtuvan vain ja ainoastaan tästä mun ylivilkkaasta mielikuvituksesta...tätä oli viimekski!piina se alkaa mullakin ja tottahan noita oireita alkaa pukata oikein kunnolla ilmaan.yritän olla ottamatta vakavasti,mut vaikeaa.ei vaan tarttis pettyä pahasti tädin kyläilystä.

onkohan joku muu testaillut nelluk@n lisäksi tänään....eikai plussatuuli oo haihtumassa?täytyy niitä plussia nyt ilmaantua,sen verran oireilevaa porukkaa kuulostaa olevan:)

mä taidan nyt poistua koneen äärestä...pitäis ruokaaki jotain kehitellä tälle päivälle. hyviä työpäiviä työssäkäyville ja kotona oleville mukavaa maanantaipäivää;)

Vierailija
5/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut negan saaneille! Mutta vielä ei kannata toivoa heittää, eihän sitä ikinä tiedä!

Mites muut plussanneet, missä olette? Onko porukka siirtynyt jo odotuspuolelle tai onko joku jo perustanut yhooseen ym. listan? Olis mukava kuulla minkälaisia tuntoja teillä on! Mulle ei varmaan vieläkään ole oikein tärähtänyt tajuntaan, että toukokuussa meillä voikin sitten olla kaksi lasta. Hui! Lähinnä nyt murehdin joka nippausta, että onko tämä nyt sitten normaalia :) Vatsa tuntuu olevan kovasti turvoksissa ja yhtään ei kestä sitä, että housut puristavat. Mutta näin se taisi olla esikoisenkin raskaudessa.

Minä puhaltelen paljon plussatuulia piinaileville!

Puzzle rv 4+3 (kai?)

Vierailija
6/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=) Joo, sadetta on odoteltu ja nyt kun on parina päivänä ollut vähän pilvistä ja vähän sadellut niin kyllä mulla ainakin on jo olo että ei oo moneen viikkoon muuta tehnyt kun satanut.. =)

Ei ostettu vielä telkkaria. Ei niitä kans ihan ilmatteks saa... Ja erillinen digi meille tulee, kun ollaan kaapeliverkossa. Ne telkkareiden omat digit on vain antenniverkkoon. Jepujee.. Sellainen 3000¿ sais varata sit telsun ja boxin ostoon. *huhhuh*

Eilen illalla oltiin leffassa kattoos Miami Vice. Colin Farrel... <3<3<3<3 Rouva kuolas minkä kerkes sen pari tuntia. ;) Ja jos jotain vielä parempaa, niin unohdin TÄYSIN vauva-asiat siksi aikaa!! Hyvähyvä!!

Mitäs näissä pinoissa sitten olikaan...

KETTU-ÄITI Joo meillä ei onneks tuota kilpavarustelua silleen, mutkun meillä on kotiteatterisysteemit, niin eihän se telkkari voi missään tapauksessa olla mikään hinta-laatu-suhteeltaan sopiva vaan sen pitää olla KALLIS, HYVÄ, LAADUKAS, jnejnejne.. Kun sit on ihan kamalaa jos on hyvät äänet ja huono kuva. Mä en kyllä siinä halvemman ja sikamaisesti kalliimman telkkarin kuvalaadussa ihan kauheesti eroa huomannut.. Mut minkäs teet. *miehet*

EMILIA77 Juu, on ihanaa kun rakas on taas enemmän kotona kuin maailmalla. Toistaiseksi. Katsotaan koska työ taas kuljettaa viikoksi kauemmas. Mutta tän viikon saan kyllä nukkua kullan kainalossa ainakin. Ja toivon kanssa et plussa yllättäis! Toivon sitä erittäin kovasti! =)

SANNA-P Mites sun oireettomuus kehittyy? Mulla ei kummempia vieläkään, tänään on taas vähän maha sattunut. Ja " lorahduksia" tuntuu alakerrassa, muttei mitään näy kuitenkaan, ei tätiä, ei pahempaa valkkariakaan. Peukutusta!! Ja malttia vielä pari päivää testaamiseen, ainakin jos apteekin omalla testaat. Mulla on vielä huominen päivä aikaa jännittää, keskiviikkona testin paikka aamulla. Vaikka nyt olo on se ettei paljon tarvii keskiviikkona purkkiin pissiä..

PALAGA Peukutusta oviksen aikaan!! Parin viikon päästä korjataan hedelmää!

TOYMAMA Joo palapeli on itse asiassa mukavaa ajanviettoa, vaikka välillä meinaa herrrrrmo napsahtaa kun samanlaisia paloja on noin 100000 (vaikka kaikkiaankin vain 2000...) ja ei meinaa päästä eteenpäin. Meilläkin koiraherra yrittää kovasti auttaa, siis haistella ja tuhria kaikki palat.

Sama juttu, ei PYSTY olemaan metsästämästä jotain oireita. Kyl miehet pääse helpolla kun niiden ei tarvii näitä oireita / oireettomuutta kestää.

HELGA Mä olen kans miettinyt että ei ihme jos tissit on kipeet kun vartin välein pitää puristella niitä ja miettiä että onks ne kipeet vai ei. =)

NELLUKK@ Negapahoittelut!!! Mulla on kanssa toi lorahtelu ollut ongelmana viime viikolla yhtenä päivänä ja eilen se alkoi taas. Nyt pitää koko ajan ravata vessassa tsekkaamassa onko vai eikö ole.

Mutta nokka pystyyn!! Kyllä se plussa vielä sieltä ilmaantuu!!

PIIPIKKÄ Hedelmällistä pöllyttelyä sinne!! Paaaaljon tärppituulia!!

Mitäs Omaan Napaan sitten..

Suurimmat tulikin tuossa yllä jo käsiteltyä.

Eli tänään on maha ollut taas vähän kipeä ja turpea. Muualla ei turvotuksia ole, yleensä sormet turpoaa ennen tätiä ihan 100-0, nyt ei mitään sen suuntaistakaan. Tuntuu merkillistä lorahtelua, mutta ei tule housuun valkkaria saati tätiä.

Päänsärky on kadonnut, johan siitä kärsittiinkin varmaan kolmisen viikkoa. IHANAA!!

Jos täti ei yllätä tänään eikä huomenna, keskiviikkoaamuna siis olisi purkkiinpissimisen aika.

Bytheway, tänään on kaikki sanat olleet ihan solmussa, puhun ihan höpöjä koko ajan, mm. kerroin polttaneeni kuumassa leivonnaisessa VARPAANI, vaikka tarkoitin kieltäni. Raskausoire?! =)=)=) ; ) *hih*

Jushka, kp29, oioi tätä piinaa...

Vierailija
7/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tapa, suulas nainen ja nopeat sormet. Huono yhdistelmä. =)

Vierailija
8/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun maanantai lahtee vahan hitaasti kayntiin...

Kp 27/about30 tanaan! Oireita; hmm hajuherkkyys... ei paljon muuta. Tai olis jos antaisin itteni ihan kaikkia huomata! Testia en oo viela ostanu, koska jos sen hommaan testaan samantien ja meidan testit ei taida olla niita herkimpia (kun myynnissa on tasan yhta sorttia)

Eli ainakin keskiviikolle ootan, mieluummin sinne perjantaille (eli torstaina viim. pitais alkaa)

Mutta mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
9/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Nellukalle voimahali!

Toivottavasti plussia ilmaantuisi nyt paaaaljon lisää, monella alkaa jännät hetket lähestyä.

Itselläni ei mitään jännättävää, olo masentuu entisestään, ei tietokaan oviksesta, jotenkin niin väsynyt olokin, ettei edes jaksaisi puuhastella iltaisin mitään jne. Ehkäpä meille ei sitä toukokuun tuhisijaakaan tule=(

Mitenhän ihmeessä sitä saisi taas ajatukset hieman positiivisemmaksi, minulla kun ei muissa asioissa ole tapana heittäytyä näin negatiiviseksi, mutta tämä vauvaprojekti alkaa vaan tuntua niin mahdottomalta ja voimat alkavat vaan olla ihan loppu =(

Onneksi saan jännätä teidän muiden puolesta ja toivoa teille kovasti plussia, oireita ainakin näyttäisi niin monella olevan =)

Mukavaa alkanutta viikkoa!!!

Duracel kp 18/30-34

Vierailija
10/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea päänsärky ollut eilisestä asti joten ei ole kovin innostavaa tuijotella tietokoneruutua. Edelleen ei oireen oiretta joten täti saapuu huomenna. Olen jo suunnannut katseen kohti kesäkuuta...

Tärppionnea ja paljon plussia kaikille!!!

Medison kp27/28

Vierailija
11/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nyt alkanut rintoja vähän kivistää, aina syömisen jälkeen kuvottaa. Saman muistan esikoisen odotuksesta. Söi sitten mitä tahansa niin siitä seurasi huono olo.

Muuten ei oireita vielä hirveästi ole. Odotuspuolella ei toukokuisia vielä hirveästi taida olla , mutta eiköhän sielläkin kohtapuoli vilkastu!

Plussatuulia hirveästi kaikille ja toivottavasti moni teistä siirtyisi tuonne odotuspuolelle niin saataisiin pinoa pystyyn sinnekkin!

mmimma 4+3 täälläkin ainakin omien laskujen mukaan.

Vierailija
12/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut ja voimahali kaikille negan saaneille! Ja piinailijoille paljon plussasäteitä!!!!!

Omat tuntemukset on pääasiassa ennallaan joskin on jotenkin epätodellinen olo vieläkin että tässä nyt sitten raskaana ollaan... Varasin jo ajan alkuraskauden ultraan omalle gynelleni, aika olis sitten 15.9. Ja eka neuvola-aika olis sitten syyskuun lopulla.

Taidankin mennä tästä laittamaan lapset päiväunille jos vaikka itsekin vois hetkeksi nukahtaa... Väsyttää ihan hirveästi!

Mammuliini79 rv 4+5

Vierailija
13/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon loppu oli aika kiirusta ja ehdin pikaisesti käydä lukaisemassa viestit perjantaina. Ihania plussa uutisia oli tullut. SUURONNITTELUT KAIKILLE! Viikonlopun pinoja en ole lukenut, mutta toivottavasti sielläkin oli monta plussaa.

Totuuden nimissä täytyy myöntää, että ehkä olisin ehtinytkin koneelle eilen, mutta tädin tulo kirpaisi yllättävän rankasti ja eikä ollut oikein haluja ajatella vauva-juttuja. Nelluk@lle pahoittelut siitä, että se täti ehti teillekin, vaikka tuntuu täälläkin viihtyvän oikein hyvin.

Kai tässä pitäis katse kohta siirtää kesäkuisiin. Taidan mennä kurkkaamaan kohta. Paljon paljon plussia kaikille toukokuisille!

Kiitos kaikille jotka lohduttivat ja tsemppasivat minua viimeviikolla! Täällä on ollut niin ihana ilmapiiri, että oikein sääli siirtyä toiseen pinoon.

Laru

Vierailija
14/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelluk@lle piti kirjoittaa, että pahoittelut negasta! Se täti on tainnut pistää pään sekaisin ja livahti kirjoitukseenkin :) Toivottavasti tosiaan ei kuitenkaan löytäisi sinne ja nega vaihtuis plussaksi.

Laru

Vierailija
15/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jushka, oireettomuus kehittyy pikkuhiljaa tätioireiksi..

Tänään on ollu kyllä ihan älyttömän kova väsy päällä vaikka viime yönä nukuin 8 tuntia ja toissa yönä lähes 10 tuntia. Mutta se on varmaan tää syksyinen sää, ku tekee tän olon.

Ja toinen " oire" , mikä siis viittaa enemmän tuohon punaiseen juttuun, on ihan järjetön kiukku - ärrrrrsyyntyny olotila ja evvk -asenne töiden tekoon. Phuuuh.... Viimeks olin kyllä raskausaikana kanssa alkuvaiheessa ihan megakiukkunen, mutta se kiukku tuli kyllä vasta joskus ehkä viikolla 6 tai myöhemmin. Joten pms:ää taitaa nää oireet olla. Samoin alaselän jomotus, mitä mulle tulee aika usein ennen menkkoja, sitä on nyt kanssa ollu.

Pitäs kyllä keksiä illoiksi jotain ohjelmaa, ettei tulis pyöriteltyä tätä asiaa ihan koko ajan mielessä. Miten te muut pysytte tolkuissanne? ;)

Mä kyllä harrastan liikuntaa aika paljon, mikä toimii usein semmosena ajatusten tyhjennyksenä. Mut tänää on niin ärtsy olo, etten viitti ees salille lähteä.

Mitäs harrastuksia teiltä löytyy?

-Sanna, joka pahoittelee tätä erittäin omanapaista ärsytystekstiä..

Vierailija
16/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans yksi tätiä/plussaa odotteleva :) näinä päivinä pitäis kirjanpidon mukaan alkaa mut ei oo vielä ees ruskeaa.. kenties.. +:)

oireita ei kyl oo ku alaselän kipua ja mahanpuruja... vähän alavatsassa pistelee kuin menkkasena mut enpä tiiä..

ekaa odottelen nii vaikeaa sanoa onko aitoa vai kuvittelenko...

Vierailija
17/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin vihdoin liittyä toukokuisiin. Olen kyllä tuolla kakkosta odottelevissa mutta oon niin aktiivisesti tätäkin lukenut että pakko liittyä. Ootte niin ihanan aktiivisia.

Mulla nyt kp12. Edellinen kierto oli 35, ennen raskautta 25 paikkeilla. joten en vielä tahdo uskoa että olis venyny yhtäkkiä noin paljon. Jokatapauksessa la menee sinne toukokuun loppuun. Muitakin sellasia tais olla mukana.

Olikos se Jushka joka oli ollu telkkari kaupassa. Taitaa olla meidän ukot samanlaisia. Olen erinäisiä kertoja käynyt kattelemassa telkkareita ym. vempeleitä kun pitää se paras saada (mä kelpaan makutuomariksi just ja just). Viime keväänä miehen piti saada tykki ja sitä etittiin reilut pari kuukautta. Totes viimein että hänen budjetillaan ei saa tarpeeksi hyvää ja jäi sitten ostamatta. Osti kylläkin sitten moottoripyörän.

Pientä esittelyä: Ite olen 25, ammatiltani ympäristötekniikan DI, mies melkein 28 insinööri. Esikoinen syntyin 10 kk sitten eli 10/05. Oulussa asustellaan.

Käyn lisäilemässä omat tiedot vielä sinne toukokuun tuhisijoiden listaukseen.

ai niin onnittelut plussanneille!! voimia tässä kuussa pettyneille, toivottavasti onnistaa ensi kierrossa...

t. Wictoria

Vierailija
18/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä pitkästä aikaa taas kuumeillaan. Neljättä siis toivotaan. Muutaman kerran olen pinoutunut ahkeraan, nyt kesällä tosi vähän. Lapset pitää kiireisenä. Ja välillä vauva-kuumekin on jo lieventynyt.

Nyt sitten menossa kp25/29. Ajattelin perjantaina testata, jos tarvetta:)

Viikonloppuna alkoi rintoja (tuttuun tapaan)kiristämään sivuilta ja hieman paleltaa, lämpö koholla 37`c. Ehkäpä nyt ois mun vuoro jo päästä tuonne odotus-puolelle...

Onnea kaikille plussanneille!!

Vierailija
19/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis jo se ovis, ei malttais oottaa. Personamonitori se vaan näytti ärsyttävästi vihreää valoa, eli ei ovista siis lähimaillakaan. No ei kai kun menkatkin vasta just loppuneet. Viikko pitäs malttaa ja jaksaa ootella eka ovista ja sitte vielä ne piinaviikot siihen päälle. Nyt on taas ihan kypsänä tässä vaiheessa kiertoa, onneksi täällä palstalla aina sattuu ja tapahtuu :)

Punkkirokotteen tehosterokotuksen hain aamulla ja kysyin vielä neuvolatädiltä, että eihän haittaa jos tulisin tästä kierrosta raskaaksi, meinaan siis ettei siitä rokotteesta olisi haittaa (kun niissä ohjeissa sanottiin ettei sais käyttää raskaana eikä imettäessä). Mut ei kuulemma oo haittaa että siitä vaan täysyritys päälle, kiva juttu. :)

Harrastuksista joku kyseli. Mä oon semmoinen että mä innostun aina jostain ja kokeilen ja sit se jää kesken. Tähän kastiin kuuluvat askartelu, ompelu, kutominen, virkkaaminen, huonekalujen kunnostus, kestovaippojen ompelu,kitaran ja pianonsoitto, jne jne. Eli nurkista löytyy keskeneräisiä vaippoja, neuleita, puoliksi kunnostettuja huonekaluja, pölyinen sähköpiano jne jne.

Viimeisin intohimoni on puutarhanhoito. Se on nyt toistaseks jaksanut viehättää, toivottavasti jatkossakin...ainakin siihen asti, että innostun jostain muusta.... :)

Lukeminen taitaa olla ainoa pysyvä harrastus, ja netissä surffailu ;)

Jep, eipä kummempia. Kovasti monta piinailijaa, toivottavasti loppukuuhunkin riittää piinailukavereita minulle! :)

Plussasäteitä!

Koralli73 kp 7/23-32

Vierailija
20/36 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoudumpas minäkin ensimmäistä kertaa.

Viimeistä lomapäivää viettelen (työtön), otin vastaan yhden " ei-lähelläkään-omaa-alaa" työn. Palkka ei ole erikoinen enkä työnkuvastakaan vielä niin tiedä (metalliyritys) mutta on ainakin jotain tekemistä päivisin, ettei tartte vaan kotosalla istuskella.

Epäilen vahvasti tärpänneen tästä kierrosta, oireina ei ole kuin rintojen arkuus (joka kaikissa muissakin edellisissä raskauksissa on ollut se ensimmäinen oire). Kuukautisten olisi pitänyt alkaa lauantain-sunnuntain aikana. Mutta en juhli vielä enkä halua vielä edes onnitteluja (enkä ole miehellekään vielä kertonut), koska kaksi edellistä raskautta päätyivät keskenmenoon (vuonna 2004) ja epäilen että kesäkuussa oli alkuraskauden keskenmeno (rv 5+ ) (en ollut silloin yhteydessä edes terkkariin) joten ei vielä ole aihetta juhlaan... jos lokakuun loppuun asti olen raskaana niin vasta sitten otan onnitteluja.. =)

eipä muuta. Nyt pitää lähteä hakemaan kaupasta evästä huomista työpäivää varten.. =)

Mukavaa viikkoa kaikille!