Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nämä päivähoidosta meuhkaajat ovat tosissaan, niin kertokaas

Vierailija
28.08.2006 |

kuka hoitaa lapsenne, kun he joutuvat sairaalaan? Kuka sammuttaa tulipalon? Kuka hoitaa poliisin jne velvollisuudet? Jos siis kaikkien äitien pitää olla kotona kunnes lapsi 3 v tai vielä pidempään. Olette todella tyhmiä mielipiteidenne kanssa. Mutta täytyyhän teidänkin jotenkin oikeuttaa se että laiskottelette yhteiskunnan rahoilla monta vuotta kotona .)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkavapaata kuopuksen esikouluikään saakka ja hoidan omat lapseni itse. Enkä tee sitä yhteiskunnan varoilla, koska en ole oikeutettu kotihoidontukeen. Ansaitsen itse elantoni työssä, joka mahdollistaa omien lasten hoidon kokopäiväisesti itse. Päivääkään en ole katunut. Virkaani palaan kahden vuoden kuluttua, tällä aikaa opiskelen työn ja lastenhoidon ohessa alaani liittyviä opintoja, joten myös ammattitaitoni pysyy ajan tasalla.

Vierailija
22/22 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku teistä työ/rahanarkomaaneista veisi lapsensa hoitoon heti synnäriltä, ei haittaa mua. Ei myöskään liikuta, vaikka joku hoitaisi 18-vuotiaaksi lapsensa kotona.

Itse olen kotona niin kauan kuin lapseni etu sitä vaatii (uskon näihin tutkittuihin juttuihin, että alle kolmivuotiaalle paras paikka on koti) ja se on taloudellisesti mahdollista l. niin kauan kun saan kotihoidontukea.

Aivan sama mitä muut ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi