Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~♥~♥ TAMMENTERHOJEN maanantai ♥~♥~

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla istukka tosiaan lähes kokonaan kohdunsuulla ja edessä. sen kummempia ohjeita en saanut. Kätilö sanoi että se todennäköisesti siitä nousee itsekseen ylös. tarkistukset ultralla rv 20 jälkeen. Ja jos ei silloinkaan ole noussut niin taas tehdään uusi ultra oliskohan ollut rv 30.

Ja painogallup: paino tällä hetkellä -2kg(tai oli rv 16), oli tuo raskauspahoinvointi sen verran raju.. Mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa nouse.

Vierailija
42/48 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, missäs Emma luuraa?! Toivottavasti kaikki oli hyvin. Nyt kyllä huolestuttaa kun lääkärihän oli jo neljältä. Pidän kovasti peukut ja varpaat pystyssä!!!!

Mamm@mia: Voi että, onnea tytöstä. Pisti silmään tuo syke kun meillä se on kanssa ollut aina (siis mitattu vasta kaksi kertaa) 154 ja tyttöä toivotaan NIIN kovasti. Mies varsinkin. Mites sulla muuten on noi sykkeet ollu? Tiiänhän toki ettei niitä nyt voi tuijotella ja vetää johtopäätöksiä, mutta mukavaa haaveilua kumminkin.

Ei mulla nyt muuta kyllä oo:)

Beijaflor

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Mamm@mia [color=violet]hienoa, ett kaikki rakenneultrassa hyvin :) Luota vain siihen lekuriin, että se myooma katoaa itekseen. Mun pitää viel 17 päivää jaksaa oottaa kyseistä ultraa. .

[color=blue]Hermione [color=maroon]onko sulla aiemmin viel täs vaiheessa raskautta väsyttäny? Kurjaa, ku on menny vkloppu sängyssä, mut aattele, ett tammikuun jälkeen siellä ei rauhassa saa olla ;)

[color=darkviolet]Musta tuntuu, ett istukka on jotenki eessä. . .koska liikkeitä ei hirmusesti tunnu tai jos tuntuu ne tuntuu tosi tosi alhaalla. Omituista. Tosin enpä jaksa muistaa miten akan aikaan alko liikkeet ja missä ne ylipäätään tuntu. Ainahan raskaudet on viel yksilöllisiä. Sitä repii vaan ressiä kaikesta mistä irti saa :/

Alaselkään otti tänään, ku kolme kottikärryllistä multaa lapioin ja siirsin kukkapenkin paikkaan. Enempää en viittiny ja nyt se kostautuu, ku huomiseksi luvattiin vesisaetta samoin keskiviikoksi :) :) No, onneks leikkasin yhen osion nurmikosta mikä kaipasi parturointia.

Kävi harvinainen vieras tänään, ku anoppi käväsi. Asutaan naapureina, mut me yleensä pyörähetään niillä. Eipä kyllä en valita, koska vähä kieltämättä mietitytti miten usein anoppi ramppaa meillä ku alettiin tähän rakentaan. Saahaan tosiaan elää omaa elämää, vaikka naapuritonteilla ollaan :) Hyvin on alusta asti tultu toimeen, mut on siinä aina omat " riskinsä" lyöttäytyä naapureiksi. Jos oma äiti ois naapurina niin sitä sais varmaan välillä hätistellä pois ;)

Onkos täällä muita viel linjoilla?

Z

Vierailija
44/48 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamm@mia:lle toivon ettei siitä myoomasta olisi sulle haittaa!!!

Täällä toinen joka on haaveillut tyttötriosta, ja saikin haluamansa, vaikkei ihan peräjälkeen, ensin sain kaksi tyttöä ja sitten pojan ja sitten taas tytön. Saa nyt nähdä onko uusi tulokas miehen poikatrio vain onko meillä pian tyttöjä kuin onnenapilassa, eli 4! =)

Miehellä siis yksi poika ennestään, eli hänellä kaksi poikaa jo..

No mun mies on siitä erikoinen että tykkää tytöistä (tuohan voisi kuulostaa pervolta...), siis tottakai tykkää myös pojistaan, mutta on aina toivonut tyttöjä ja sanoi jo nuorena haaveilleensa suuresta perheestä jossa vain tyttöjä. No ei aivan toteutunut kun hänen esikoisensa oli poika, ja sai vielä toisenkin. No kaikkia lapsia hän rakastaa, mutta nytkin vaan inittää mulle vastaan kun puhun " poikatunteesta" ja itse odottaa tyttöä =) Hänellä kuulemma tyttöfiilis. No samahan tuo, kunhan kiusaamme toisiamme. Ei ole ollut mitään miehelle perillistä-paineita täällä perheessä. Ehkä senkin takia kun sellainen " perintöprinssi" jo oli olemassa =)

Emmaa minäkin huhuilen, voi kuinka toivon että teillä on siellä kaikki hyvin!

Mummani sanoi tänään että kyllähän voisit jo laittaa putket tukkoon ettei tuu lisää lapsia, hän ikänsä oikeudella sanoo suoraan mitä mieltä on asioista. Hyvä niin. Tuli mieleen vaan noista kommenteista mitä maria oli saanut ja oliko se beijaflor?? jolta kysyttiin suurperheen perustamista kun on toinen tulossa...? huh,huh!

Nyt menen tv:tä töllöttämään,huomiseen!

Vierailija
45/48 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivoin että Emma ois tullu kertomaan kuulumisia.

Siis tää on ihan älytöntä. Tulin seiskan jälkeen kotiin ja tässä vaan jumitan. En oo saanu siivottua enkä tiskattua. Taas tulee sellanen olo et tuleekohan musta äitiä ollenkaan, hyvää sellasta, jos en nytkään jaksais hoitaa mitään kotihommia. Alkaa kyllä ajatus jo pätkiä kun oon 4.30 noussu.Pitäs vissiin mennä nukkumaan ja pistää herätyskello soimaan.

Pakko ois tätä kotia siivota, mutuen kukkien kastelijat ei löydä kukkia täältä sekamelskan keskeltä kun me ite ollaan poissa kotoa:)

Vierailija
46/48 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zatu:

[color=darkviolet]Musta tuntuu, ett istukka on jotenki eessä. . .koska liikkeitä ei hirmusesti tunnu tai jos tuntuu ne tuntuu tosi tosi alhaalla. Omituista.

Mulla oli ainakin np-ultran mukaan istukka edessä ja liikkeet tuntuu välillä tosi alhaalla,pomppii ikävästi tuossa pissirakon kohilla.. toki nyt tuntuu liikkeet jo muuallakin ja näkyy puoli sokeallekkin..

Ihanaa ,sain just talon hiljaiseksi ja kaffi tulla lorisee viimeisiään pannuun... taidan mennä sitä hakemaan kupposen tähän...

pitäis olla näis ryhmis semmonen online,että sais tämmöset ilta kökkiät jutella reaalisti :)

Maria ja h ja ne samat viikot,koko päivän :)

Vierailija
47/48 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Olikos täällä kuin paljo jyväskyläläisiä?

Meinaattekos lähteä lauantaina katsoon ekaa mitali peliä?,mekin varmaan suhautetaan täältä e-p:ltä sinne..Pitää päästä kannustaan oikein paikan päälle :)[/b]

Vierailija
48/48 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]niin pitää tulla tsekkaan mitäs täällä tapahtuu :)

[color=blue]Beijaflor [color=violet]varmasti hyvä äippä, vaikka kotihommat ei oiskaan mieleisiä tehä. Kyllä ne ite kullakin välillä on rästissä.

[color=darkviolet]Ja takas tv:n ääreen. .