Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko pois? 169 cm/65 kg

Vierailija
20.08.2014 |

Ikä 37v

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:51"]

Ja mitenköhän sen lihasten määrän sais tietää ihan kotikonstein? Ei varmaan mitenkään?  Salilla en käy, enkä harrasta muuta kuin pyöräilyä ja kävelyä eli ei varmaan juurikaan ole niitä lihaksia sitten? ap.

[/quote]

Ei varmaan mitenkään, mutta peilistähän sen näkee, missä vaiheessa näyttää hyvältä. (Ellei sitten ole vaikka anorektikko tai muuten ylikriittinen.)

Vierailija
2/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:51"]

Ja mitenköhän sen lihasten määrän sais tietää ihan kotikonstein? Ei varmaan mitenkään?  Salilla en käy, enkä harrasta muuta kuin pyöräilyä ja kävelyä eli ei varmaan juurikaan ole niitä lihaksia sitten? ap.

[/quote]

Ei varmaan mitenkään, mutta peilistähän sen näkee, missä vaiheessa näyttää hyvältä. (Ellei sitten ole vaikka anorektikko tai muuten ylikriittinen.)

[/quote] Jos sulla ois vähänkään ylipainoa tai oikeasti syytä laihduttaa, suosittelisin kehonkoostumuksen mittausta. Mutta koska olet ihan normaalipainoinen niin kannustan sua vaan ottamaan sun oman kehon haltuun. Aloita vaikka juokseminen tai joku salijumppa (tähän nyt sisällytän kaikki zumbasta lähtien), mikä saa sut tunnistamaan lihakset sun vartalosta. Ihan oman mielen mukaan se liikunta, huomaat sitten kyllä mitä tarkoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, niin auttaa vastaamaan.

Vierailija
4/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 5-10kg, miten itse haluat. Itse olen saman pituinen ja painan 70kg, tavoitteena on laihtua 15kg.

Vierailija
5/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 19:50"]

Laita kuva, niin auttaa vastaamaan.

[/quote]

Laittaisin, mutta miten otetaan itestä kuva? En oo oppinut. ap.

Vierailija
6/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään! Ihan normaalipainoinen oot.

Vierailija
7/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko lihasta vai löllykkää, itse olen 169/57 mutta ikää 23.

Vierailija
8/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille toimii aika hyvin pituus - 110. Eli sulle 59kg, ei tietenkään päde kaikkiin kroppiin, lihaksikkaisiin ym.

Vierailija
9/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kg

Itse olen 168 ja tavoittelen painoa 52. Lihoin keväällä 62 kiloon ja nyt olen 55 kg. Minulla ei ole rintoja eli kaikki ylimääräinen on läskiä reisissä ja mahassa lähinnä.

Vierailija
10/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa pitäiskö pudottaa painoa näkemättä ihmistä. Ne "kilot" voi olla jakaantunut niin tasaisesti että ei haittaa yhtään. Kun vaan ylläpitää nykyistä painoa elää terveellisesti niin ei pääse nousemaan :)

Vierailija
11/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudesta pois 110 elii 59kg. Jos oot lihaksikas ni sitten tietysti enemmän. Mutta näin yleisesti.

Vierailija
12/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kilot varmaan reisissä ja rinnoissa + vatsa pömpöttää hieman. Ehkäpä tuo 59 kg olisi passeli kuitenkibn, koska nyt liikaa mielestäni ehdottomasti. ap.

Vierailija
13/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä yhtään. Riippuu tosiaan niin ruumiinrakenteesta, lihaksen ja rasvan määrästä ym. 

Minä en ihan allekirjoita tuota, että naisille toimisi automaattisesti tuo pituus miinus 110. Itse painoin 57 kg (167 cm) lukioikäisenä ja olin kyllä melko luikku.

Vierailija
14/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoisin et plus miinus kymmenen kg. Riippuen vartalotyypistä, ja siitä mikä sinusta itsestä näyttää hyvältä. Liikaa keskitytään siihen vaa'an lukemaan ja siihen mitä muut ajattelee, eikä siihen miltä itsestä tuntuu.

Itse olen 165/50, ollu varmaan tuon kokoinen jostain ylä-asteajoista. (olen nyt 32v) joskus tullut vähän herkuteltua, ja se näkyy vain "löllövatsana" ja selluliittinä reisissä.. Eli ei itseä imartele muutama lisäkilo. Vaikka näissä kiloissakin pitäisi aina muistaa se millaisia kiloja kantaa. Onko kilot "läskiä ja löllöä" vai hankittua lihasmassaa salilta tms.

Olen perinyt päärynä vartalon äidiltä. Tiedän, että jos lihoisin vaikka 10kg, olisi kaikki kilot mahassa, reisissä ja pyllyssä. Kädet pysyisi yhtä tikkuina, ja tissit pienenä.. Näyttäisin ehkä vähän koomiselta.. Yritän pitää painoni tässä samassa. :)

Tsempiä laihikseen.. Mikä ei toivottavasti ole väliaikainen dietti vaan pysyvä elämänmuutos, niin saavuitettu tulos säilyy loppuelämän! :)

Vierailija
15/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut että pituus miinus 105. Eli kilo pois :)

No oikeesti, hyvä oot!

Vierailija
16/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saman mittainen ja painan nykyään noin 58. Tää on mulle hyvä.

Vierailija
17/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle hyvä paino on 58.  Käy kuntosalilla, lenkkeile ja pyöräile niin että saat vähän lihaksia. lihakset painavat enemmän kuin läski. Sitäpaitsi, 58 painoinen hyväkuntoinen nainen on hehkeä ja naisellinen. 52 kiloinen alkaa näyttämään jo kuivan kesän oravalta, ei hyvä.

Vierailija
18/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla 168/59 eikä mua suuremmin haittais vaikka paino vähän nousisikin. Mulla on melko paljon lihasta sekä reisissä että käsivarsissa, joten vaikka tissit ei oo mitkään valtavat (C), oon mielestäni täysin sopusuhtainen vaikka niillä kuudella lisäkilollakin. En suosittele sullekaan ap varsinaista laihdutusta, mutta lisää jotain mukavaa liikuntaa niin vartalo alkaa tuntua kodikkaammalta (samalla näytät paremmalta kun itsetunto kohenee).

Vierailija
19/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasten määrästä riippuen 0-10 kg, todennäköisimmin varmaan se 5 olisi sopiva.

Vierailija
20/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman mittainen ja mun mielestä ei tarvis pudottaa yhtään, mutta tietysti saman pituisilla voi olla hyvinkin erilainen ruumiinrakenne. Itse olin ihan ok tuolla painolla, sanoisin että jos haluaisin olla erittäin timmi ja urheilullinen ja käyttää koon 38 housuja niin varmaan 62kg olisi ideaali. Nyt painan 67 ja se on vähän liikaa...