Suomalainen mies kuumaa kamaa ulkomailla
Ihan sama oliko kävelyllä, rannalla tai baarissa
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288727141228.html
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:56"]SALLI MUN NAURAA. Yksittäistapaus ei koske koko suomen miehiä.
[/quote]
Ei koskekkaan, mutta siis jos pitkä, komea ja vaalea, niin silloin varmasti alkaa Etelä-Euroopan misuilla pöksyy kostumaan, koska se on siellä eksoottista. Mutta jokaisen ehdon pitää täyttyä.
[/quote]
Öö, miten tuo sama reaktio ei tapahuisi myös Suomessa? Naiset rakastaa komeita miehiä. Piste.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:56"]SALLI MUN NAURAA. Yksittäistapaus ei koske koko suomen miehiä.
[/quote]
Ei koskekkaan, mutta siis jos pitkä, komea ja vaalea, niin silloin varmasti alkaa Etelä-Euroopan misuilla pöksyy kostumaan, koska se on siellä eksoottista. Mutta jokaisen ehdon pitää täyttyä.
[/quote]
Öö, miten tuo sama reaktio ei tapahuisi myös Suomessa? Naiset rakastaa komeita miehiä. Piste.
[/quote]Miehen ulkonäöllä ei ole väliä. Nainen kiihottuu omasta itsestään ja seksi on palkinto miehelle.
Se ero on tosiaan siinä, että suomalaisen miehen ei tarvitse tyrkyttää itseään ja vientiä on silti. Suomalainen nainen sen sijaan on itse ketarat levällään lähes jokaisen hieman eksoottisemman vastaantulijan edessä.
Lue: ulkomaalaiset huorat jakaa itseään sitten kelle vaan. Näinhän se ainakin oli suomalaisten naisten kohdalla, kun siitä Hesarin jutusta keskusteltiin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:56"]SALLI MUN NAURAA. Yksittäistapaus ei koske koko suomen miehiä.
[/quote]