Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen mies kuumaa kamaa ulkomailla

Vierailija
20.08.2014 |

Ihan sama oliko kävelyllä, rannalla tai baarissa

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288727141228.html

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:08"]

Se ero on tosiaan siinä, että suomalaisen miehen ei tarvitse tyrkyttää itseään ja vientiä on silti. Suomalainen nainen sen sijaan on itse ketarat levällään lähes jokaisen hieman eksoottisemman vastaantulijan edessä.

[/quote]

Niin sellainen on suomalainen mies. "Ei tarvi tyrkkyttää itseään ja vientiä on silti." Eli suomalainen mies ei yleensäkään tee mitään. Ei ota katsekontaktia, ei hymyile ym. Sitten ihmettelee, että miksei ole kotimaassa vientiä? Ulkomailla sitten naisia riittää joka sormelle. Ne ottavat suomipoikaa tiukasti ranteesta kiinni ja se on menoa. Vaikka kyseinen toiminta on varsin lutkamaista, suomipoika ei miellä näitä reipashenkisiä etelän tyttöjä "ketarat levällään olevina"? Onko tässä nyt jokinasteinen kaksoisstandardi. Ulkomaiset tytöt saavat olla mielin määrin ketarat levällään mutta suomalaiset eivät?

Vierailija
22/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:56"]SALLI MUN NAURAA. Yksittäistapaus ei koske koko suomen miehiä.

[/quote]

Ei koskekkaan, mutta siis jos pitkä, komea ja vaalea, niin silloin varmasti alkaa Etelä-Euroopan misuilla pöksyy kostumaan, koska se on siellä eksoottista. Mutta jokaisen ehdon pitää täyttyä.

[/quote]

Öö, miten tuo sama reaktio ei tapahuisi myös Suomessa? Naiset rakastaa komeita miehiä. Piste.

[/quote]

naiset eivät rakasta komeita miehiä. se on biologista himoa eikä rakkautta. 

Vierailija
24/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Koreassa ollessani naiset oli aina kauheen kiinnostuneita suomalaisista miehistä. Naureskeltiin, että jos he tulevat käymään Suomessa, niin voin esitellä heitä joillekin tutuilleni. Toisaalta he eivät pahemmin edes tienneet, miltä suomalainen mies näyttää tai millaisia he ovat. Lähinnä se Suomi kiinnosti.

Vierailija
25/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:28"]

Näinhän se menee. Jostain syystä todella moni suomalainen nainen halveksii kotimaisia miehiä. Vaikkakin siis ulkomailla suhtautuminen suomalaisiin miehiin on neutraali, jopa positiivinen. Suomimimmillä kostuu pöksyt pelkästä ulkomaalaisuudesta.

[/quote]

Et taida olla mikään rakettitieteilijä päätellen siitä, ettet tajua noiden olevan täsmälleen sama asia O_O

Eksotiikka ulkonäössä puree ainakin osaan ihmisiä, koska vieraat geenit koetaan monesti vetovoimaisina. Taistelu sukusiitosta vastaan katsokaas. Mutta ei läheskään aina: itse tykkään enemmän vaaleista miehistä kuin esim. eteläeurooppalaisen näköisistä. 

Mutta eipä sillä pitkälle pötkitä, että toinen kelpaa katseltavaksi tai iskemisen kohteeksi. Suomalaismiehet saattavat olla vähemmän kuumaa tavaraa siinä vaiheessa, kun pitää olla kohtelias, kosiskella naista, kilpailla naisesta, keskustella tai olla macho. Suomalainen mies menettää omalla käytöksellään tai käytöstapojen puutteella helposti naisensa avoimemmalle ja tahtonsa selväksi tekevälle ulkomaaneläjälle.

Vierailija
26/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kotimaassa, kukkaroon vaan tulostelee kopioita viissatasista pikku nipun ja maksaa vaikka mäkkärissä euron juuston kolikolla mutta pussi tiskillä niin vittua on ku verkonsilmää ympärillä vaikkaolis verkkarit ja röllykkä. Toinen hupi on kehaista jotain valaan näköistä yh-mammaa jostain liki realistisesta ominaisuudestaan niin pääsee taas pamputtamaan. Ja sen realistisen kehun löytää vaikka tältä palstalta. Ootte te naiset söpöjä :)

Vierailija
27/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 lisää: Ja tottahan toki suomalaiset miehet ovat kuumaa kamaa myös sitoutumisen suhteen köyhempien maiden naisten keskuudessa. Jos suomi olisi kehitysmaa, varmasti täällä suorastaan tapeltaisiin tänne eksyvistä rikkaampien maiden miehistä. Itse olen kyllä aina ihmetellyt mikseivät miehet piittaa siitä, jos nainen on hänen kanssaan paremman elintason vuoksi ja monesti vielä lypsää miehen kaikki rahat esim. suvulleen, joka asuu siellä köyhässä maassa. Erittäin harva suomalainen nainen alentuisi ottamaan miehen, joka rakastaa vain hänen rahojaan.

Vierailija
28/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:56"]

SALLI MUN NAURAA. Yksittäistapaus ei koske koko suomen miehiä.

[/quote]

nNää on naita ilkeitä/pahansuopia vahongoniloisia Suomi kommentteja. Ulkomailla Mies arvostettu perheenelättäjä ja perheen pää. Nainen näyttää hyvältä ja hoitaa kodin/lapset.

[/quote]

ihan johtuu siitä että täällä nainen ei ole taloudellisesti miehen armoilla. Suomalainen nainen tuo leipää pöytään eikä ole elättinä. Kääntöpuolena sitten se että voi jättää miehen joka ei enää miellytä. oho, totuus sattuu.

[/quote]

Ja totuuden toinen puoli on, että harvassa paikassa on niin paljon miesvihaajia kuin Suomessa.

[/quote]

Se taas johtuu siitä, että eräät ovat niin joko-tai-henkisiä. Jos  suomityttö  ei lakoa ekstaasiin ja piiritä eleetöntä suomipoikaa hurjan kiiman vallassa=> hän vihaa miehiä. Kun näin ajattelet niin itse asiassa niitä "miesvihaajia" on sattumoisin aina siellä, missä sinäkin. Aika ihmeellinen yhteensattuma!

Vierailija
29/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimies on aina valmis jakamaan itseään. Hänelle kelpaa ihan minkä maalainen tahansa. Aina housut auki ja vehje valmiina, jos joku edes vilkaisee kohti! 

Vierailija
30/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:56"]SALLI MUN NAURAA. Yksittäistapaus ei koske koko suomen miehiä.

[/quote]

Ei koskekkaan, mutta siis jos pitkä, komea ja vaalea, niin silloin varmasti alkaa Etelä-Euroopan misuilla pöksyy kostumaan, koska se on siellä eksoottista. Mutta jokaisen ehdon pitää täyttyä.

[/quote]

Harmi että suomalaiselta mieheltä puuttuu juuri se komeus.

Vierailija
31/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle jokainen suomalainen mies joka on komea on kuumaa kamaa ihan Suomen rajojen sisäpuolella jo...;)

Vierailija
32/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko lassukka..?

[/quote]

Oletko vanhapiika?

Vierailija
33/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:56"]SALLI MUN NAURAA. Yksittäistapaus ei koske koko suomen miehiä.

[/quote]

[/quote]

Harmi että suomalaiselta mieheltä puuttuu juuri se komeus.

[/quote]

Haluaisin kovasti tietää miltä nämä dumaavat naiset näyttävät. Oisko jotain kuvaa heittää? Käyn hakemassa talouspaperia valmiiksi ettei tule sotkua, kun laukean housuihini.

Vierailija
34/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko lassukka..?

[/quote]

SINULLA ON VARMAAN ASPERGER???

Vierailija
35/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkomailla naiset lähtee mukaan ihan eri lailla. Suomalainen nainen katsoo pitkin nenäänsä, usein kännissä ja kieroon, ja saa jossakin vaiheessa iltaa aina itkukohtauksen. Ulkomailla ollaan siinä vaiheessa jo panemassa ja pitämässä hauskaa.

Vierailija
37/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:08"]Se ero on tosiaan siinä, että suomalaisen miehen ei tarvitse tyrkyttää itseään ja vientiä on silti. Suomalainen nainen sen sijaan on itse ketarat levällään lähes jokaisen hieman eksoottisemman vastaantulijan edessä.

[/quote]

Näinhän se menee. Jostain syystä todella moni suomalainen nainen halveksii kotimaisia miehiä. Vaikkakin siis ulkomailla suhtautuminen suomalaisiin miehiin on neutraali, jopa positiivinen. Suomimimmillä kostuu pöksyt pelkästä ulkomaalaisuudesta.

Vierailija
38/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue: Komea, vaalea mies kuumaa kamaa ulkomailla.

Vierailija
39/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SALLI MUN NAURAA. Yksittäistapaus ei koske koko suomen miehiä.

Vierailija
40/45 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko lassukka..?