Mies soittaa musiikkia yötä päivää!! Hermo menee
Asumme yhteisessä asunnossa, johon muutimme vasta. Meillä on yksi ylimääräinen vierashuone, joten ehdotin että mieheni voisi sinne perustaa oman musiikki huoneensa. Eli mieheni harrastaa musiikkia ja tässä huoneessa hän pitää soittimiaan ja levyjään.
Mutta kuitenkin hän kuuntelee jokapäivä monta tuntia olohuoneessamme musiikkia ihan täysillä ja kun sanon asiasta että en jaksa kuunnella hän suuttuu ja sanoo etten voi kieltää hänen harrastustaan ja se on hänenkin koti! Olen myös ehdottanut kuulokkeita mutta ne eivät käy! Mainitsen myös aina että hänellä on oma musiikkihuoneensa, mutta se ei kelpaakkaan sillä olohuoneessa meillä on kotiteatteri eli paremmat äänentoisto laitteet!!
Meille tulee tästä riitaa todella usein eikä mies suostu edes kompromissiin että kuuntelisi musiikkia vaikka tunnin päivässä olohuoneessa?! Mitä tekisitte?? Apua
Kommentit (5)
Mä en kestä tollasia ihmisiä, joiden pitää koko ajan kuunnelle musaa; kotona, autossa, töissä... Aina radio päälle. Mä itse en kestä ollenkaan taustamusaa, keikoilla käyn kuuntelees musaa, mutta tulisin hulluksi, jos pitäisi kotona kuunnella vielä. Osta miehelles kuulokkeet ja käske musahuoneeseen. Kiristä seksillä, jos ei muuten.
Sano et sit siit musahuoneest tehään sun prinsessahuone
Ymmärrän hyvin aloittajan tilanteen. Jatkuva pakonomainen musiikin kuuntelu kertoo minusta jonkunlaisesta vinksahtamisesta olipa kuunneltavan musiikin laji sitten mikä tahansa. Normaalin ihmisen tulee kestää myös hiljaisuutta suurimman osan aikaa. Meitä on tietenkin moneksi, mutta kuitenkin.
No sano sille, että onhan se sinunkin koti. Itsekään en siedä ääniä kun ollut vilkas päivä, haluan kotona vain rauhoittua. Edes telkkarin ääni ei saa olla kovalla.