Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Ihastus ei ole "mun tyyppiä"

Vierailija
12.09.2014 |

Olen vasta tutustunut erääseen mieheen läheisen sukulaiseni kautta. Viihdyn hänen seurassaan ja hänkin selvästi minun. Sukulaiseni ja muutamat yhteiset ystävämme ovat minulle sanoneetkin, että mies on ihan selvästi kiinnostunut minusta. Olemme kuitenkin kovin erilaisia. Meillä ei tunnu olevan yhteisiä harrastuksia/kiinnostuksen kohteita eikä hän muutenkaan ole sen tyyppinen mies, jollaisista yleensä olen kiinnostunut. Silti tunnen pientä vetoa häntä kohtaan ja nyt mietinkin, että pitäisikö antaa miehelle mahdollisuus? Voiko syynä olla vain se, että olen ollut liian kauan yksin? Ikää meillä molemmilla on 25 vuotta.  

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olette vasta tutustuneet, niin et varmasti vielä tiedä kaikkia miehen kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia. Tutustu paremmin ja katso, miten tilanne etenee. Älä nyt kuitenkaan vielä tuomitse. 

Vierailija
2/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut, johonkinhan olet siinä miehessä ihastunut, ei se voi olla "ei mun tyyppiä" ihan kokonaan. Mee ja kokeile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehkä miettisin, että kuinka erilainen mies on. Onko oikeasti joku sellainen ominaisuus tms, jota ei vaan voi sietää. Mutta rohkeasti vaan kokeilemaan, koskaan ei voi tietää :) 

Vierailija
4/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:45"]

Itse ehkä miettisin, että kuinka erilainen mies on. Onko oikeasti joku sellainen ominaisuus tms, jota ei vaan voi sietää. Mutta rohkeasti vaan kokeilemaan, koskaan ei voi tietää :) 

[/quote]

No ei siinä varsinaisesti mitään suurta "vikaa" ole. Ainakaan sellaista, mikä ei voisi muuttua tai mihin ei voisi tottua. Silti vaan en osaa kuvitella, että tulis jotain. Ehkä mun täytyy vaan rohkaistua :) 

Vierailija
5/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa että on taas ongelmat. Mene sen kans pari kertaa ulos ja kato tuleeko mitään. Jos ei, niin lopetat jutun siihen. 

Vierailija
6/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista pientä mahdollisuutta tarkoitat?

Vierailija
7/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseehän siitä ihan milloin vaan pois kun haluaa. Eikös? Vai luuletko jonkin olevan lopullista..

Vierailija
8/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti jutun voi aina lopettaa. Ongelmana pidän sitä, että jos juttu ei toimikaan, niin onko kauhean vaivaannuttavaa pyöriä samassa kaveriporukassa sen jälkeen? 

Ap