miksen laihdu?
en liiku paljoa. olen noin kuukauden ajan syonyt pari hedelmaa ja max.4 ruisleipapalaa paivassa, paalla sulatejuusto, tomaattia ja salaattia. piimaa olen juonut noin pari kolme lasillista paivassa veden ja kahvin (mustana ilman sokeria) lisaksi. miten ihmeessa en laihdu?
Kommentit (8)
Miksi ihmeessä syöt noin yksipuolisesti? Siitä olisin enemmän huolissani kuin laihtumisesta.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:13"]Syöt liian vähän...elimistö menee ns. säästöliekille eikä jaksa kuluttaa energiaa.
[/quote]
Laitapa kerrankin tieteellisesti pätevä todistus tälle järjettömälle väitteellesi. Miksi afrikassa sitten nähdään nälänhätää? Siellähän pitäisi olla valtavan lihavia ihmisiä tuolla teorialla..
Uskotko kenties myös että maapallo on litteä ja sen reunan yli voi tippua?
Oikea syy: syöt liikaa ja huonoa ruokaa. Jätä leivät syö kasviksia ja salaattia. (Ilman juustoa tai kastiketta.)
Mä oon huomannut, että kun stressaan tai hormonit on sekaisin en laihdu vaan jämähdän samaan painoon, vaikka laihdun muuten koko ajan pikkuhiljaa.. Ja vaikka kaloreita ei tulos kun 1400 päivässä.
Joskus myös kun paino jämähtää niin oon huomannut, että kun yhtenä päivänä syönkin n. 2500kcal niin sen jälkeen paino alkaa taas tippua.
Eiköhän ne siellä afrikassa ole eläneet pikkusen kauemmin niukalla energialla...ompas siellä joku vihamielinen mamma heti aamusta. Löysää vähän nutturaa. Mukavaa päivää!
Syöt liian vähän...elimistö menee ns. säästöliekille eikä jaksa kuluttaa energiaa.