Mitä haluaisit eniten elämääsi?
Tässä ketjussa saa avautua? Mitä toivoisit elämääsi? Miksi?
Kommentit (36)
Yksi mitä kannattaa toivoa itselleen, on tyytyväisyystaidot. Koska ne voi saada, harjoittelemalla.
Tällä hetkellä haluaisin parantua kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä muttei se taida onnistua.
Yleisesti elämältä haluaisin jatkaa nykyisen kumppanin kanssa, saada hyvän työn itselle ja kumppanille ja saada kaksi lasta.
En tiedä onnistuuko mikään yllä mainituista tän sairauden takia.
Mahdollisuutta jäädä eläkkeelle siten, että nykyinen tulotaso säilyisi.
Vapaa-aikaa, aikaa perheen kanssa.
Jännää. En oikeestaan halua mitään. Kaikki on hyvin, kaikki on nyt.
Terv. Köyhä ja ylipainoinen, mutta onnellinen.
[quote author="KirkkoSisko" time="20.08.2014 klo 11:59"]Tässä ketjussa saa avautua? Mitä toivoisit elämääsi? Miksi?
[/quote]
Vakautta, turvallisuutta, tasapainoa, rauhaa, lämpöä, iloa. Elämäntilanne itsestä riippumattomista syistä nyt sellainen että koko elämä on kuin koskenlaskua.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:50"]Terveyttä. Olin viime talvena 6kk selittämättömässä kuumeessa. Nyt se alkoi viime viikolla uudelleen.
[/quote]
mm. home tekee tuollaista. Alkoiko koulu/työ juuri loman jälkeen, tai oliko jokin muu muutos elinympäristössä?
[quote author="KirkkoSisko" time="20.08.2014 klo 12:25"]
Vitoselle.
Puhut tärkeästä asiasta; miten oppia terveellistä huolettomuutta kaiken keskellä? Ilman että elää kuin Vilijonkka ainaisessa myrskyn pelossa.
Mitä olet huomannut, mikä auttaa sinua tässä? Millaisissa tilanteissa pystyt sammuttamaan aivosi. Mitä tarvitsisit, että pystyisit siihen useammin?
[/quote]
Tätä asiaa yritän opetella. mutta vaikeaa se on. Olen luontainen murehtija ja perinteinen kiltti tyttö, joka on onnellinen oikeastaan vain silloin kun kaikilla rakkailla on asiat hyvin, itsestä ei edes niin väliä. Välillä onnistuu joten kuten tuo aivojen sammuttaminen, kausittain ei sitten mitenkään. Tämä viikko on mennyt pitkälti valvoessa ja miettiessä yöt. Olen kyllä peruspositiivinen, mutta elämässäni on sattunut riittävästi "onnettomuuksia", jotta takaraivoon on syöpynyt ainainen pelko siitä, että seuraava ikävä kolaus saattaa olla ihan nurkan takana. Se kuluttaa.
Itselleni paras apu tuntuisi olevan luonnossa liikkuminen. Kaipaan yksinäisyyttä ja hetkiä, jolloin voin olla varma, että kukaan ei hetkeen ole minulta mitään vailla.
5
Enrique Iglesiasta. Hän on niin ihku.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:26"]
Oman alan töitä.
[/quote]
sama :)
Haluaisin löytää oman kutsumukseni. Minua ei taideta tarvita missään. Älkääkä nyt ehdottako jotain vapaaehtoistyötä! Yksi tosiystäväkin olisi kiva saada tämän elämän aikana.
Terv. luuserimaisteri
Tahtoisin, etttä meidän viimeinen lapsi syntyisi jo! Joka päivä tätä odottamista..arg..hermoja raastavaa!!
Jos jotain voisi summata, niin moni toivoisi ihan normaalia arkea, mutta ilman stressiä esimerkiksi terveydestä, asunnosta tai taloudellisista kriiseistä?
Kuulostaa kohtuulliselta toiveelta. En usko rahan tuovan onnea sinänsä, mutta köyhyys kaventaa valinnan mahdollisuuksia. Kohtuus on tässäkin se, mihin itse luotan. On myös hyvä tiedostaa, että tämä riittää, en tarvitse enempää.