Voiko ottaa Norflexiä jos ottanut Buranaa?
Lapojen välinen alueen lihakset jumissa ja noin pari viikkoa sitten fyssari napsautti lukon auki, mutta ei parantunut kokonaan ja nyt ollaan taas samassa jamassa.
Lääkäriltä sain Norflexiä, mutta olen koittanut pärjätä ilman. Nyt on pakko luovuttaa ja hakea sitä apteekista. Olen tässä nyt syönyt 2x400mg Ibumaxia 2-3kertaa päivässä eikä siitä ole merkittävää apua.
Jos nyt otan tänään sitä Ibumaxia 2 kertaa tänään niin voinko ottaa yöksi Norflexiä?
Kommentit (9)
Selviää joo, mutta ajattelin sitä että voinko ottaa sitä Ibumaxia vielä iltapäivällä.
Ap
Voit ottaa Norflexia ibuprofeiinin kanssa. Tämä on luotettava lähde, voit uskoa tai olla uskomatta.
No totta ihmeessä voit ottaa Burana on tulehduskipulääke,norflex relaxantti. Usein käytetään noidannuoleen yhdistelmää piikkinä tramal ja norflex.
Joskus tosiaan ihmettelee, kuinka huonoilla tiedoilla lääkkeitä määrätään, jos ihmiset kyselee näin tyhmiä. Ihan kuin siskoni, kenellä oli selkä kipeä ja piti kauheaa draamameteliä, kuinka hänelle on määrätty niin kamalat lääkkeet, että on aivan sekaisin päästä, ihan lääkärin määräämää 600mg buranaa. Suuttui, kun nauroin, että se on ihan sama, kuin käsikauppatavarana puolitoista buranaa. Kun täytyy sen olla jotain vahvaa, kun lääkäri sen kirjoitti.
Toinen eukko töissä meuhkasi, että kyllä hänellä on ihan huumaantunut olo ja pitää hakea saikkua, kun sellaista myrkkyä kuin voltarenia on määrätty. Juu, tulehduskipulääke sekin, eikä todellakaan väsytä, eikä ole huumelääke.
Lääkärit, avatkaa suu ja hiukan selittäkää potilaille, mitä määräätte
Ja mikään lääke ei auta, jos sitä ei ota! Käyt lääkärissä -> lääkäri määrää relaxanttia, jotta lihakset rentoutuisivat ja paranisit, mutta sinä jätät lääkkeet apteekkiin ja ihmettelet, että kipu palaa?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 08:29"]Ja mikään lääke ei auta, jos sitä ei ota! Käyt lääkärissä -> lääkäri määrää relaxanttia, jotta lihakset rentoutuisivat ja paranisit, mutta sinä jätät lääkkeet apteekkiin ja ihmettelet, että kipu palaa?
[/quote]
Kokeilen mielummin ensin pehmeämpiä hoitomuotoja esim. fysioterapia, jumppa, venytys. Yleensä otan lääkkeitä vasta "äärimmäisessä hätätapauksessa". Yleensä kaikkia vaivoja pyritään hoitmaan karseella lääkearsenaalia, esim. antibiootteja joka flunssaan.
Nyt on pakko ottaa tuota Norflexiä kun en pääse fyssarille.
Ap
Näin se menee. Mummolle määrätään 1 g Panadol, niin johan kolahtaa päähän ja nukuttaa koko ajan. 500:sia voi syödä 2 kerralla, eikä edes särky lähde😂
Kyllä niitä voi yhteisvaikutustietokannan (SFINX-PHARAO) mukaan voi käyttää yhtä aikaa. Suosittelen kyllä kysymään tästä eteenpäin esim. Yliopiston apteekin chatista (ya.fi) av:n sijaan, jos et apteekissa tai lääkärillä muista kysyä asiasta.
Paranemisia!
T. pian farmaseutiksi valmistuva opiskelija
Luulen kyllä että jos saisit Tramal ja Norflex coctailpiikkinä lähtisit kyllä sellaiseen lentoon että...
Ehkä kumminkin tarkoitit Voltaren ja Norflex coctailpiikki😊
Eiköhän selviä kun käyt apteekissa sitä lääkettä hakemassa ja kysyt samalla farmaseutilta. Itse en luottaisi av-analyyseihin :D