Meediota paikalla?
Toivoisin niin kovasti saavani jonkinlaisen yhteyden edesmenneeseen isääni. Tai enkeleihini, jotka mahdollisesti välittäisivät viestit isältä minulle. Voiko joku auttaa minua?
Kommentit (13)
Voisiko joku edes suositella luotettavaa näkijää Lahden seudulta?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:09"]Voisiko joku edes suositella luotettavaa näkijää Lahden seudulta?
[/quote]Valonlaulu googleta
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:09"]Voisiko joku edes suositella luotettavaa näkijää Lahden seudulta?
[/quote]Valonlaulu googleta
[/quote]On hyvä
Tehtaileeko joku noita yliluonnollisiin viittaavia aloituksia koko ajan tänne?
Eihän noin hölmöjä ihmisiä oikeasti VOI olla noin paljoa.
Näin rumasti sanottuna; isäsi on kuollut ja kuopattu, hän ei enää viestejä kellekään lähettele.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:23"]Näin rumasti sanottuna; isäsi on kuollut ja kuopattu, hän ei enää viestejä kellekään lähettele.
[/quote]Minä olen saanut kuolleilta viestiä unessa
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:09"]Voisiko joku edes suositella luotettavaa näkijää Lahden seudulta? [/quote]Valonlaulu googleta
[/quote]
Suositus täältäkin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:23"]Näin rumasti sanottuna; isäsi on kuollut ja kuopattu, hän ei enää viestejä kellekään lähettele. [/quote]Minä olen saanut kuolleilta viestiä unessa
[/quote]
Tietenkään et ole saanut.
Olet nähnyt unta. Minäkin olen nähnyt unta kuolleista isovanhemmistani, ei se tarkoita yhtikäs mitään.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:23"]Näin rumasti sanottuna; isäsi on kuollut ja kuopattu, hän ei enää viestejä kellekään lähettele. [/quote]Minä olen saanut kuolleilta viestiä unessa
[/quote]
Minäkin olen saanut viestin Romanovin perheeltä unessa. Nikolain mielestä tekemäni marjasmoothie oli loistavaa. Oooh, miten maagista.
Olet nähnyt alitajuntasi tuottamaa unta, jonka herätessäsi olet tulkinnut mielesi mukaan.
Uskon kuolemanjälkeiseen elämään vaikka 100 ihmistä kirjottaisi tänne, että sellainen on naurettavaa hölynpölyä. Miksi te, jotka ette usko, tulette lukemaan näitä keskusteluita?
Haluan kiittää vinkistä! Sain tarvitsemani avun :)
Isäsi lähetti viestin helvetistä: Sinä olet täällä ensi vuonna
Ei voi. Jos väittää voivansa, on huijari ja tahtoo vain rahasi. Isääsi ei ole enää muualla kuin toivottavasti kauniissa muistoissa, ja enkelit ovat alun perinkin mielikuvituksen tuotetta.