Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isän ja uuden miehen kaveruus ja yhteinen ajanvietto

Vierailija
20.09.2014 |

Tuli tuosta yhdestä avauksesta mieleen, että miten suhtaudutaan yleisesti siihen, jos uusioperheen mukana reissaa ja viettää aikaa myös lapsen isä? Siis kuvio jossa on mies, vaimo, vaimon lapset ja lasten isä.

Meillä tosiaan toimitaan näin, mutta me saadaan jatkuvasti paheksuntaa mieheni vanhemmilta ja sisaruksilta sekä sukulaisilta.

Kerran anoppini ajoi lasteni isän pois seurueesta, kun oltiin sattumalta samassa illanvietossa. 

Eksä ja nyksä ovat hyvin kaverustuneet ja kaikki on kunnossa. 

Onko tässä jotain, mikä herättää yleistä paheksuntaa? Saa sanoa rehellisesti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kelleen kuuluu jos itse viihdytte.

Vierailija
2/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ajattelisin kateellisena että olettepa kypsiä ja järkeviä. Meillä mies ja lapsen isä eivät voi olla samassa tilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan olisi ihan ideaali tilanne ja mä olisin häätänyt anopin illanvietosta jos ei kerta aikuinen ihminen sopeudu. Mä tykkäisin ajatuksen tasolla tuosta myös, siis että voitaisiin porukalla kahvitella silloin tällöin, mutta ex on vielä ihan liian lapsellinen siihen. Ehkä sitten joskus.

Vierailija
4/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä juttu oikeasti, mutta kieltämättä outo ajatus, että molemmat miehet ovat panneet sinua ja hengaatte kimpassa.

Vierailija
5/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:12"]

Tosi hyvä juttu oikeasti, mutta kieltämättä outo ajatus, että molemmat miehet ovat panneet sinua ja hengaatte kimpassa.

[/quote]

Paneminko siinä on ristiriitaista? Taitaa olla monessakin kaveriporukassa näitä, että niistä löytyy useita panoja. Kaikesta ei vaan kaikki tiedä..

Vierailija
6/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko huomannut miehissäsi taipumuksia homosteluun?

viettävätkö paljon aikaa kahdestaan?

Vierailija
7/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:12"]

[/quote]

"...molemmat miehet ovat panneet sinua.." - Voi pyhä jysäys....vaikka nyt mies olenkin, niin kysyn voiko naista nyt enää enemmän esineellistää ? Impihän sen naisen nyt täytyy olla jos sen kanssa alkaa hengailemaan.

Joo, isänikin pani äitiäni ja minä tulin ihan samasta emättimestä aikanaan ulos. Silti hengaillaan yhdessä. Tosi outoa.

Vierailija
8/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavillani on tilanne, että entinen ja nykyinen mies ystävystyivät niin, että tekivät kuukauden pyöräretken Euroopan halki kaksin. Ovat toistensa parhaat kaverit ja viihtyvät yhdessä tosi hyvin ja mukana saattaa olla vaimo ja lapset, mutta usein ihan kahdestaankin, pyöräillen, kalastellen, meloen jne. Ja siis tutustuivat vaimon kautta, eivät olleet aikaisemmin tavanneet.

Vierailija
9/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:31"]

Tuttavillani on tilanne, että entinen ja nykyinen mies ystävystyivät niin, että tekivät kuukauden pyöräretken Euroopan halki kaksin. Ovat toistensa parhaat kaverit ja viihtyvät yhdessä tosi hyvin ja mukana saattaa olla vaimo ja lapset, mutta usein ihan kahdestaankin, pyöräillen, kalastellen, meloen jne. Ja siis tutustuivat vaimon kautta, eivät olleet aikaisemmin tavanneet.

[/quote]

kuulostaa siltä, että miehet puuhastelee keskenään vähän muutakin  ; )

nohomo

Vierailija
10/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:33"]

[/quote]

nohomo

[/quote]

Miksi juuri ne miehet, joita yhdistää sama nainen, olisivat piilohomoja? 

Vierailija
11/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samoin, ja anoppi meilläkin on kauhistellut tilannetta. Vanhemmillani vielä läheisempi kuvio, ja sieltä se malli on kai minullekin tullut, että mahdutaan samaan tilaan vielä eronkin jälkeen. Äitini ja äitipuoleni ovat käytännössä parhaita kavereita keskenään, ja äitini on mm. pikkusiskoni kummitäti. Ainakin minulla lapsen näkökulmasta ihan mahtavaa, ettei ole tarvinnut olla vanhempieni kiistakapulana koskaan.

Vierailija
12/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:33"]

[/quote]

nohomo

[/quote]

Puhut ilmeisesti kokemuksesta...? Otan osaa.

Vierailija
13/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pennut on suurempi riesa kuin ex-mies, itse en haluaisi olla missään tekemisissä poikani naisen kanssa jos kuvioissa olisi lisänä turhia elättejä. Uusperheet itsessään ovat vastenmielisiä ja luonnottomia, ehkä anoppisi purkaa kiukkunsa exääsi vaikka oikeasti haluaisi eroon sinusta ja huoranpenikoista.

Vierailija
14/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:50"]

Kyllä ne pennut on suurempi riesa kuin ex-mies, itse en haluaisi olla missään tekemisissä poikani naisen kanssa jos kuvioissa olisi lisänä turhia elättejä. Uusperheet itsessään ovat vastenmielisiä ja luonnottomia, ehkä anoppisi purkaa kiukkunsa exääsi vaikka oikeasti haluaisi eroon sinusta ja huoranpenikoista.

[/quote]

Hah Hah! Kyllä se ihminen sanoo suoraan, jos haluaa eroon huorasta penikoineen. 

Hänellä ei ole mitään uusioperheitä vastaan. Ehkä minä olen niin ihana miniä, että hän pelkää exän nappaavan minut.. ;)

Vierailija
15/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil oli hetken noin, tosin silloin ei ollut lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän