Moumoun uusin postaus
Mitä tarkoittaa? Oman tulevaisuuden petaamissella? Maaliviiva häämöttää? Jotain isompaakin? Eroaakohan se vai onko tämä taas sitä sen ylidramaattisuutta niinkuin synnytyskertomuksessakin. Huoh, huomio.....
Kommentit (565)
Sama juttu kun sen synnytyskertomuksen kanssa, "pahin on vielä edessä" hypetystä eikä seuraavassa postauksessa mitään pahaa ollut. Huomionhakua! Epäilen eroa, itse en olisi kuvitellutkaan lähteväni maalle vanhempieni luo lapsen synnyttyä, tottakai oltiin yhdessä perheenä isän kanssa ja tutustuttiin vauvaan. Koko ajanhan moukku on kotoa pois, mikä ei kyllä kieli kovin hyvästä parisuhteesta. Mutta todnäk tämä ylidramaattisuus liittyy vain diettiinsä, kärpäsestäkin kun saa tehtyä sensaatiohakuisen härkäsen...
Tuskin eroaa, bebe-blogin puolella ei sellaista ole kyllä luettavissa, mm.viimeisin postaus. Mä veikkaan naimisiin menoa. Tai sit joku duunikuvio. TAI ihan vaan draamaa :D
Ihanaa, että Raikku on ryhdistäytynyt nyt lapsen synnyttyä. Odotusaikana ainakin blogin perusteella tuli semmonen kuva, ettei miestä kiinnosta Moukku tai vauva. Itse olisin kyllä kasvattanut lapseni yksin, jos mies olisi minua tuolla tavalla kohdellut odotusaikana.
Nyt on moukku näköjään saanut blogilahjaksi pinnasängyn jonka puuttumista valitellut vaivihkaa ikuisuuden ja kantoliinan. Ilmaista, jee.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:37"]
Nyt on moukku näköjään saanut blogilahjaksi pinnasängyn jonka puuttumista valitellut vaivihkaa ikuisuuden ja kantoliinan. Ilmaista, jee.
[/quote]
Ei ole ilmaista, arvokkaat tavarat ovat veronalaista bloggaajan ansiotuloa, joten ei tarvi kadehtia. Kyllästyttää tämä iänikuinen ilmaisuuksista valittaminen huoh.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:37"]
[/quote]
Ei ole ilmaista, arvokkaat tavarat ovat veronalaista bloggaajan ansiotuloa, joten ei tarvi kadehtia. Kyllästyttää tämä iänikuinen ilmaisuuksista valittaminen huoh.
[/quote]Mulle ei edes riittäisi pelkkä tavara elannoksi.
bebeaulaitin muuttopostauksen kommenteissa vihjataan, että blogimuuttoon liittyy isompi kuvio, eli ehkä refa yhdistyy bellablogeihin tai kuopataan kokonaan. Näköjään idealismilla ei pärjää kaupallisten blogiportaalien välisessä kilpailussa.
Naisten välisestä ystävyydestäkin vihjattiin, siis negatiivisessa mielessä. Onkohan tullut tikaria selkään joltain suunnalta.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:24"]Naisten välisestä ystävyydestäkin vihjattiin, siis negatiivisessa mielessä. Onkohan tullut tikaria selkään joltain suunnalta.
[/quote]
Varmaan puhuu tosta bella-blogien sotkusta.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:28"]Itsellä meni vähän kuppi nurin siitä tissipostauksesta.
Kuinka kamalat ja ällöttävät isot rinnat on.
Kaiken lisäksi nykyinen kuppikoko sopii moukan vartaloon ihan sopivasti.
Mutta kai sitä sitten on itse vielä mega ällömpi kun on ihan luonnostaan siellä H kupissa vaikka ei edes imetä, ainakin moukun mielestä. Että toivottavasti ei tulla kadulla vastakkain.
[/quote]
Mä en kyllä ymmärrä miten voit loukkaantua siitä ettei joku toinen tykkää OMISTA RINNOISTAAN siinä koossa. Ei se moukku sun rintoja arvostellut. :D mä en tykkää sinisestä väristä, pitääkö nyt kaikkien sinipaitaisten henkilöiden loukkaantua?
Taas se on menossa junalla vanhempien luokse instagramin mukaan. Eikö se nyt pärjää lapsensa kanssa vai mikä sitä nyt oikein vaivaa?
Ihmettelin ihan samaa, itse olin kylläkin nuorempana juuri sellainen, että jos joku sanoi että hänen mielestään lihakset on rumia, niin aloin panikoimaan, että kaikki aattelee nyt että oon ruma. Toi oli musta ihan selvää, että Moukku on ahdistunut isoista "meloneista" omalla kohdallaan, koska on tottunut pieneen/keksikokoiseen poveen ja siihen, että se ei herätä huomiota.
Sitten tuohon itse aiheeseen: mua raivostuttaa niin paljon tuo, että esimerkiksi kaksi kuukautta etukäteen aletaan vihjaamaan jostain "suuresta ja mullistavasta muutoksesta", joka paljastuu sitten esimerkiksi portaalien yhdistymiseksi. Jotenkin tuo dramaattisuus ja ylilyöminen on alkanut ottaa aivoon. Miksei voi sanoa, että hänelle suuri ja töitä teettävä muutos tulossa, mutta ei mitään ELÄMÄN SUUNNAN MUUTTAVAA :D argh!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:29"]Taas se on menossa junalla vanhempien luokse instagramin mukaan. Eikö se nyt pärjää lapsensa kanssa vai mikä sitä nyt oikein vaivaa?
[/quote]
Huu, jännittävää. Miten kestämne, joku menee junalka jonnekin jonkun kanssa. Mitä täatä seuraa. Pitääkö tehdä ilmo jonnekin. Iik iik.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:37"]Nyt on moukku näköjään saanut blogilahjaksi pinnasängyn jonka puuttumista valitellut vaivihkaa ikuisuuden ja kantoliinan. Ilmaista, jee.
[/quote]
ajatella! Jee!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:24"]Enemmän noille bloggaajille nauretaan.
[/quote]
Typerys. Me tienataan näin, idiootit klikkaa, minulle sataa tavaraa. Idiootit (lue: rakkaat lukijani) hoitavat mainonnan. Mitä enemmän puhetra, sitä enemmän minulle etuja, matkoja, palveluita. Kiitos, ihanaa kun äo:nne ovat niin alhaiset!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:24"]Enemmän noille bloggaajille nauretaan.
[/quote]
Typerys. Me tienataan näin, idiootit klikkaa, minulle sataa tavaraa. Idiootit (lue: rakkaat lukijani) hoitavat mainonnan. Mitä enemmän puhetra, sitä enemmän minulle etuja, matkoja, palveluita. Kiitos, ihanaa kun äo:nne ovat niin alhaiset!
[/quote]
Mä en ainakaan klikkaa ikinä :D
Ihan hyvä jos joku sentään, että saavat bloggaajat kerjäämisestä palkkion, tulee varmasti tarpeeseen.
M:lan maita on kuulemma lohkottu, joten olisiko omakotiprojekti maaseudulle ajankohtainen? Jotenkin Iinasta paistaa läpi se kiltti maalaistyttö, joka kuitenkin petti vanhempiensa odotukset suvun maisterista niin että ihan pahaa tekee... Uusi alku kotinurkilla?