Maskuliiniset naiset eivät ole viehättäviä
Kaikki tämä naisten vapautuminen naisellisuudesta on heille itselle haitaksi. Naiset ehkä tuntuvat luottavan siihen, että yhteiskunta on heidän puolellaan kun rohkaisee naista olemaan maskuliininen, tai vähintään ei-perinteinen. Tästä kaikesta on naiselle pidemällä tähtäimellä haittaa. Lisäksi jos nainen haluaa parisuhteeseen tai naimisiin, niin maskuliinisuus on turn-off miehille.
Nykyaikana nainen seuraa fanaattisesti yhteiskunnassa ilmentyviä trendejä, mutta mikään näistä trendeistä ja käyttäytymismalleista ei lisää naisen arvoa, päinvastoin laskee sitä.
Kommentit (122)
Totta, biologia sanelee meidän mieltymyksiä. Mutta toisaalta, poikkeuksia on aina ollut ja tulee olemaan.
On miehiä, jotka tykkäävät maskuliinisista naisista. Ja on naisia, jotka tykkäävät feminiinisistä miehistä.
Enemmistöllä on kuitenkin melko perinteinen nais- ja miesmaku, se biologian sanelema.
Ap se on vain sinun mielipiteesi. En jaksa aiheesta jauhaa paskaa
Ap, sinulta puuttuu tuosta nyt vähän tarkempia kuvauksia siitä mitä sinusta on naisellista ja mikä ei ole. Toivon, että et tarkoita sitä että naisellisuutta on se, haluaa perheenäidiksi, hoitaa lapsia ja miestä, leipoo ja siivoaa innokkaasti, eikä havittele uraa itselleen. Se ei kerro mitään siitä onko nainen naisellinen vai ei.
Mutta heillä voi olla hyvältä haisevat jalat, ja se on tärkeä ulkoinen ominaisuus.
Paljon enemmän näkee nykyään neitimäisiä miehiä, kuin miesmäisiä naisia. Varsinkin nuoret miehet viettävät varmaan saman verran aikaa peilin edessä kuin naisetkin. Kävelytyylikin on keinahtelevaa perseen pyöritystä ja vaatteet naisellisen pastellinväriset. Olalla keikkuu manbag ja hiuksissa kiiltää lakka.
Ennemmin sinkkuna mitä kotityökoneena. Naisten kannattaa panostaa omaan koulutukseen ja urakehitykseen. Oma palkka on parasta, mitä voi olla. Koulutuksen ja töiden perässä on helppo muuttaa, kun ei ole miestä häiritsemässä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ämmämäiset miehet
Millainen on ämmämäinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Paljon enemmän näkee nykyään neitimäisiä miehiä, kuin miesmäisiä naisia. Varsinkin nuoret miehet viettävät varmaan saman verran aikaa peilin edessä kuin naisetkin. Kävelytyylikin on keinahtelevaa perseen pyöritystä ja vaatteet naisellisen pastellinväriset. Olalla keikkuu manbag ja hiuksissa kiiltää lakka.
Tosi mies haisee aina vähän p...kalta ja hieltä - niinkö? Jos pitää ulkonäöstään huolta, niin siinä ei kyllä ole mitään neitimäistä, vaan kertoo enemmänkin modernista miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin sinkkuna mitä kotityökoneena. Naisten kannattaa panostaa omaan koulutukseen ja urakehitykseen. Oma palkka on parasta, mitä voi olla. Koulutuksen ja töiden perässä on helppo muuttaa, kun ei ole miestä häiritsemässä.
Totta ja ilmeisesti tuo tekee joidenkin mielestä naisesta maskuliinisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi mies haisee aina vähän p...kalta ja hieltä - niinkö? Jos pitää ulkonäöstään huolta, niin siinä ei kyllä ole mitään neitimäistä, vaan kertoo enemmänkin modernista miehestä.
Aivan. Modernista feminiinisestä miehestä. Niinhän mä sanoinkin 🙄
Minulla on sellainen kokemus, että miehet nimenomaan toivoisivat minulta enemmän maskuliinista jämäkkyyttä. Jopa deittaillessa. Moni suomalaismies oikeasti sisimmässään haluaa että nainen pitää kuria heille, vaikka siitä mielellään valitetaan.
Itse asiassa maskuliinisilla naisilla on nykyisin bi/lesbo-markinoilla erittäin paljon vientiä. Naisten välinen seksi ja suhteet ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti ja ns. rekkalesbo-tyypeillä on niin paljon vientiä kuin he itse haluavat, mikäli naisseura kelpaa (ja usein kelpaa).
Pahinta on kuitenkin pikkumainen ja kitisevä aikuinen mies
Vierailija kirjoitti:
Ap se on vain sinun mielipiteesi. En jaksa aiheesta jauhaa paskaa
Uskotko, että tämä on vain minun mielipide? Ettei ylivoimaisesti suurin osa miehistä ympäri maailmaa ajattele kuten toin esiin?
Mitä feminiinisempiä miehet ovat, sitä maskuliinisempia naiset ovat.
Jos olet maskuliininen mies, ei sinulla ole vaikeuksia saada feminiinistä naista. Ja maskuliinisuudella tarkoitan kykyä kantaa vastuuta, kestää kiperiä ja rankkoja tilanteita ja tehdä järkeviä päätöksiä koko perheen eteen sekä halua huolehtia kumppanista/perheestä (rahallisesti, fyysisesti tai muulla tavalla).
Maskuliinisuus ei ole sitä, että piikitetään hormoneja, että saisi mahd. isot hauikset...
Kiitos tiedosta. Kiinnosteli kovasti. Mä nyt vain olen tämmöinen enkä muuksi muutu. Ja asian kanssa on ihan hyvä elää.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on kuitenkin pikkumainen ja kitisevä aikuinen mies
Tämähän ei ole maskuliininen piirre. Voidaan päätellä, että ap ei ole maskuliininen mies. Jos olisi, ei hänen tarvitsisi valittaa maskuliinisista naisista, koska feminiiniset naiset kyllä huomaisivat hänet.
Ihan sama mitä.ap, ja muut akattomat palstan úlimiehet ovat mieltä
Sellainen avaus tällä kertaa. Poistuiko se feminismi-avaus, joka ehti kasvaa aika pitkäksi?
Minulle on totaalisen yhdentekevää, olenko mielestäsi maskuliininen tai "ei-perinteinen". Teen ja olen tehnyt elämässäni valintoja, jotka ovat tähdänneet omaan ja läheisteni onnellisuuteen välittämättä random-ihmisten mielipiteistä. Ja niin aion tehdä jatkossakin.
Eikä ämmämäiset miehet