Pitääkö paikkansa että ihastunut mies välttelee katsetta?
Vai eikö vaan tykkää? Tulee juttelemaan, mutta katsoo jotenkin vaivautuneesti "hämillään"?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:35"]
Ujo, tai ei ole kiinnostunut. Itse en pysty katsomaan ihastusta kauan silmiin (olen ujo), mutta exäni katsoi aina kauan ja syvälle silmiini, jo ennen kuin olimme menneet yhteen. Yleensä silmiinkatsominen kertoo kiinnostuksesta.
[/quote]No ei silmiin katsominen aina kerro kiinnostuksesta :/ Suomessa tahtoo olla vähän väärä kuva tuosta silmiin katsomisesta ja hymyilystä. Jos joku katsoo silmiin ja hymyilee, ni se EI kerro välttämättä kiinnostuksesta!
Oikeastaan jos ajattelen itseäni, ni yleensä saattaisin ehkä mieluummin vältellä kiinnostuksen kohteen katsetta. Tosin tääkään ei aina pidä paikkaansa. Joskus välttelen sellaisten ihmisten katsetta, joita kunnioitan jollakin tavalla. En halua olla tavallaan liian "röyhkeä" tai miten sen nyt selittäisi...
Minä ainakin katson silmiin miestä, josta pidän todella paljon. En tietenkään koko ajan tuijota, mutta en missään nimessä välttele katsetta. Pystyn näkemään hänen silmänsä/katseensa nytkin mielessäni.
Vaikea sanoa. Voi aistia sinun ihastuneen häneen ja ujostelee sen vuoksi. Usein ihastunut mies katselee sillä tavalla suloisesti. Ei siitä katseesta voi erehtyä..Oi niitä aikoja kun joku vielä ihastui minuunkin. .:)
Minua katsoi silmiin hymyillen mies muutaman ohittamis kerran. Viime kerroilla hän ei ole enää katsonut, ja suorastaan erittäin ärsyyntyneenä kääntää katseen suoraan ohi. Jotenkin tämä häiritsee. Olen itse hieman muuttunut. En kyllä ymmärrä miksi sillä olisi noin suuri vaikutus. Enkä ajattele että tarvitsisi niin silmiin tuijotella tai aina olla aivan hymyssä suu, mutta se hänen katseen kääntäminen ja pitäminen poissa kun yritän itse vaan tervehtiä niillä, laittaa minut hämilleen.
Nyt siis yksi ihminen kaikista tekee näin.
Ihastuin vasta naiseen ja rupesin vahingossa tuijottamaan hänen silmiään etsien vastakaiun merkkejä. Sitten muistin siirtää katseeni pois.
Riippuu miehen itsevarmuudesta. Jos on rohkea, pystyy intensiivisiin katsekontakteihin ;-) Ujoilla miehillä taas enemmän varautuneisuutta ja välttelevää käyttäytymistä.