Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomo, tavoitankohan sinut täältä

Vierailija
19.08.2014 |

En tiedä muutakaan kanavaa, miten saisin kertoa asiani. Viestillä ja facebookilla en uskalla, kun en tiedä miten naisystäväsi reagoisi jos näkisi. Vaikka ei asiani pitäisi aiheuttaa ongelmaa.

Haluaisin vain pyytää sinulta anteeksi.

On jo monta vuotta siitä kun viimeksi näimme ja juttelimme, mutta edelleen minua vaivaa se, miten "juttumme" päättyi. En kai aivan ymmärtänyt, kuinka tosissaan olit suhteeni. Jälkeenpäin tajusin, että taisin satuttaa sinua ja olen siitä todella pahoillani. Elin vauhdikasta elämää eikä tarkoituksenani ollut vakavasti sitoitua keneenkään, mutta sitten löysinkin nykyisen mieheni ja jätin sinut kuin nallin kalliolle. Anteeksi.

Olin todella iloinen kuullessani sinun saaneen lapsen. Toivon sydämestäni, että olet nykyään onnellinen. Olet hieno ja ihana ihminen, olet ansainnut hyvän ja onnellisen elämän.

Minulla on ollut hyvä elämä, ihana mies ja ihanat lapset. Koen, että tein aikoinani oikean valinnan, mutta se tapa on jäänyt kaivertamaan mieltäni ja olen vuosien ajan halunnut pyytää anteeksi.

Toivottavasti luet tämän. Haluan sinun tietävän, että olit ihana ihminen!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh en tajua? Molemmat jatkaneet elämäänsä, miksi pitäisi uudelleen avata haavoja?

Vierailija
22/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomo Oulusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 18:45"]Nyt on jo useampi Tuomo hakusessa :D

[/quote]

Mutta kaikesta päätellen av:lla ei käy yhtään Tuomoa

Vierailija
24/26 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!

Vierailija
25/26 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yks uhkailija sais vähän miettiä mitä kirjoittaa..

Vierailija
26/26 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo useampi Tuomo hakusessa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi