Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroan vaimostani, jos hän lihoo ylipainoiseksi

Vierailija
19.08.2014 |

Ihastuin hoikkaan naiseen, lihominen on pahempi petos kuin sänkyyn meneminen toisen miehen kanssa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi nyt avautuminen? ostiko vaimo munkkeja ja limsaa?? :D

Vierailija
2/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel your pain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein. naiset luulevat että kun mies on satimessa , niin voi paisua kuin pullataikina.

pahimmillaan jos raskautuu, silloin mies on mukamas ikuisesti nalkissa.

Vierailija
4/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:48"]oikein. naiset luulevat että kun mies on satimessa , niin voi paisua kuin pullataikina.

[/quote] Kuinka moneen ketjuun meinasit vielä tän saman "totuuden" postata? Olen pahoillani että puolisosi on levinnyt! Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki naiset tahallaan lopettavat itsestään huolehtimisen avioiduttuaan. Omasi luultavasti on syönyt suruunsa, kun tajusi millaisen helmen sai aviomiehekseen. :D

Vierailija
5/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan poikaystävän kans molemmat lihottu siitä mitä oltiin suhteen alus. :D

Vierailija
6/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:59"]

[/quote]

Naiselle lihominen on suurempi synti kuin miehelle.

Vierailija
7/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa tämä hyvissä ajoin, niin ymmärtää ottaa eron itse.

Vierailija
8/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:59"]

[/quote]

[/quote]

Hyvin mä sille kelpaan. :) ei oo halut vähentyny yhtään. ;)

Vierailija
9/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:48"]oikein. naiset luulevat että kun mies on satimessa , niin voi paisua kuin pullataikina.

[/quote] Kuinka moneen ketjuun meinasit vielä tän saman "totuuden" postata? Olen pahoillani että puolisosi on levinnyt! Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki naiset tahallaan lopettavat itsestään huolehtimisen avioiduttuaan. Omasi luultavasti on syönyt suruunsa, kun tajusi millaisen helmen sai aviomiehekseen. :D

[/quote]

mistä päättelet että olen mies? kerro. mistä päättelet että olen naimisissa? kerro.

totuus taitaa sattua av-mammoihin.

Vierailija
10/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin eroon mun miehestä, jos se alkaa kaljuuntua. Jo sillloin heilahtaa ovi, jos tukka ohenee ohimoilta edes.

Vierailija
11/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:59"]

[/quote]

[/quote] Aha, ja sit sä heräsit ja huomasit ettei sulla ole varaa vaatia naiselta edes sitä taudittomuutta :P

Vierailija
12/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] Aha, ja sit sä heräsit ja huomasit ettei sulla ole varaa vaatia naiselta edes sitä taudittomuutta :P

Vierailija
13/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:58"]

[/quote]

mistä päättelet että olen mies? kerro. mistä päättelet että olen naimisissa? kerro.

totuus taitaa sattua av-mammoihin.

[/quote] Älä nyt leikistä suutu :D Olen vain tämän tekstin lähes sanasta sanaan lukenut tänään jo kolmesta muusta ketjusta. Väkisin herää jo kysymys, onko joku vähän katkera vai ihan pakkomielteinen.

Oletko mies? Naimisissa? Miten perustelet tuon aiemman väitteesi? Ihan oikeasti kiinnostaa kuulla. Koetjo, että rupsahtaminen koskee vain naisia? t. äiti 25v bmi 19

Vierailija
14/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu,voisikohan sen laittaa avioehtoonkin? Mutta älä nyt hyvä mies laita vaimoasi paksuksi, pysykää ihan lapsettomina vain. Ensinnäkin noin idiootin lapsista ei kovin fiksuja tule ja toiseksi raskaana oleva nainen tuppaa aavistuksen saamaan lisää painoa. Tuo miehen kaljuuntuminen oli myös hyvä, eli jos nainen sinut on ottanut nykyisillä hiuksillasi, niin sopimuksen voi purkaa jos hiukset alkavat harvenemaan yhtään sinulla.

Vierailija
15/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosirakkaudelta, miltei vuosisadan rakkaustarinalta. Lähekkö samalla sekunnilla, kun BMI ylittää 25:n maagisen rajan? Entäs jos vaimo punttaakin painon tuon rajan yli? Tuleeko silloinkin noutaja?

Vierailija
16/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mun mies on nyt 190/70, enkä aijo kattella häntä enää, jos meinas plössähtää pahastikkin. Itse olen 165/50 ja yli 60-kilon en meinannut mennä, jollen sitten ole raskaana.

Vierailija
17/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mitään rakkautta. Pelkkää pintaa ja sääntöjä ja ulkonäön kanssa kikkailua.

Vierailija
18/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:37"]

Niin? Mun mies on nyt 190/70, enkä aijo kattella häntä enää, jos meinas plössähtää pahastikkin. Itse olen 165/50 ja yli 60-kilon en meinannut mennä, jollen sitten ole raskaana.

[/quote]

Kukkakeppejä molemmat:)

Vierailija
19/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitä tulikaan luvatuksi avioliittoa solmiessa? Myötä- ja vastoinkäymisissä. Loppuuko sulta rakkaus, kun vastoinkäyminen kohtaa? Aika nössö olet. Se muuten saattaa vaimokin lähteä lätkimään, jos sulla ei enää ota eteen ilman sinisiä pillereitä. Sit sä itket, kun muija ei ymmärrä.

Vierailija
20/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:29"]Hyvä juttu,voisikohan sen laittaa avioehtoonkin? Mutta älä nyt hyvä mies laita vaimoasi paksuksi, pysykää ihan lapsettomina vain. Ensinnäkin noin idiootin lapsista ei kovin fiksuja tule ja toiseksi raskaana oleva nainen tuppaa aavistuksen saamaan lisää painoa. Tuo miehen kaljuuntuminen oli myös hyvä, eli jos nainen sinut on ottanut nykyisillä hiuksillasi, niin sopimuksen voi purkaa jos hiukset alkavat harvenemaan yhtään sinulla.

[/quote] Eikä unohdeta, että sixpack pitää näkyä! Voi toki teettää vähän enemmän työtä 58v kuin silloin 18v, mutta muu on petosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä