Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi ÄRSYTTÄVIN PIIRRE muissa ihmisissä?

Vierailija
03.08.2021 |

Omasta mielestäni ylimielisyys: ärsyttää, kun jotkut luulevat olevansa jollain tavalla parempia kuin muut. Jokainen meistä on yksilö - kahta samanlaista ei ole - mutta kukaan meistä ei loppuviimein ole täydellinen, vaikka kuinka niin itsestään luulisi.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun päätetään toisten puolesta kysymättä kaikki. Tykkään keskustella itseäni koskevista asioista.

Siis minä vihaan ihan sydämestäni saakka, kun joku päättää minun puolestani, mitä mieltä minä olen, mitä minä ajattelen, mitä tunnen, ja mihin uskon tai mitä muka kannatan.

Vihaan sitä, ettei nuo puolestani ajattelijat, anna minun puolustautua tai tai kertoa miten asiat oikeasti on, vaan puhuvat päälleni: Ssshhhh Shhuuuuu shuuu älä sano mitään, älä sano mitään, kyllä MINÄ tiedän, kyllä Minä tiedän, ei sinun tarvitse sanoa mitään, sinun ei tarvitse sanoa, kun minä tiedän.

Minä olen kai tuollainen ärsyttävä toisen puolesta kysymättä päättäjä. Jos vaikkapa Martta minulle sanoo että "voisikohan se Pekka lähteä minun kanssa käymään kaupassa", niin loogisesti menen kysymään Pekalta että voisiko käydä Martan kanssa kaupassa. Martta kuitenkin päättää suuttua ettei hän minua ole pyytänyt kysymään Pekalta ja minä jään hämmentyneenä ihmettelemään mitä tapahtui.

Niin kun olisit voinut vaan sanoa, että: "Haluatko että kysyn Pekalta vai kysytkö itse?"

Mutta ei, kun pitää vaan kouhottaa ja kohkata.

Miksi sitten pitää jollekin toiselle sitten esittää tuollainen typerä kysymys eikä mene kysymään siltä Pekalta? Jos minä kyselisin tuollaisia toisista ihmisistä niin ei sitten tarkoituksena olisi että toinen voisi vähän avittaa ja vaikka kysyä puolestani. Itseäni ärsyttää tyhjän löpisijät jotka ei sitten kuitenkaan muka halua sitä mitä sanovat.

Vierailija
122/125 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitetään luotettavaa ystävää ja sitten heti kränän tullessa ollaan jakamassa toisen asiat ympäri kaveripiiriä kun "pakko päästää paineita". Esitetään ymmärtäväistä ja empaattista vaikka oikeasti ei toisen asiat vois vähempi kiinnostaa ja pitää jonain friikkinä. Lopulta lähdetään sanaakaan sanomatta lätkimään kun itsellä ei ole enää kivaa ja siirrytään seuraavaan viihdyttävämpään kohteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

l

Vierailija kirjoitti:

Tunteiden mukana heilahtelu, epäjohdonmukaisuus, kiihtyminen normaaleista arkitason asioista.

Näyttäytyy aikuisen tekemänä lehmänhermoiselle kehitysvammaisuutena.

Ehkä sinä näyttäydyt myös jollekin kehitysvammaisena möllykkänä joka ei mistään mitään tajua.

Eikö tuo nyt ole typerää ja pinnallista muiden aliarvioimista, että muut eivät tietystikään mistään mitään tajua ja ovat vielä vammaisiakin, siinä missä joku itseään täynnä oleva narsistinsielu tietysti omasta mielestään tajuaa kaiken paremmin kuin "möllykäksi" aliarvioimansa vieraat ihmiset.

Jos saisi näin ulkopuolisena valita, niin mieluummin olisin tekemisissä henkisesti kypsän, muutkin ihmiset huomioivan lehmänhermoisen kanssa - kuin Epäjohdonmukaisen, tuulella eli omilla hetkellisistä oikuillaan käyvän, arkisista pikkuasioista kiihtyvän itsekeskeisen hermokimpun kanssa.

Epäjohdonmukaisuus on muuten seurausta surkeasta hahmottamisesta - ettei mistään mitään tajua.

Vierailija
124/125 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se itsekkyys on ja empatiavaje ihmisissä. 

Vierailija
125/125 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan vaan puhutaan itsestään, omista asioistaan ja lapsistaan. Kerskutaan ja vielä puolet jutuista on valetta. Minä, minä, minä ja vielä kerran minä itse. Oman perheen ylikehuminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi