Mikä on mielestäsi ÄRSYTTÄVIN PIIRRE muissa ihmisissä?
Omasta mielestäni ylimielisyys: ärsyttää, kun jotkut luulevat olevansa jollain tavalla parempia kuin muut. Jokainen meistä on yksilö - kahta samanlaista ei ole - mutta kukaan meistä ei loppuviimein ole täydellinen, vaikka kuinka niin itsestään luulisi.
Kommentit (125)
Teissä on jotain vialla, jos näette muissa niin paljon virheitä, että riittää ihan tänne luettelemaan. Minua eivät ärsytä toiset ihmiset, osaan jättää heidät omaan arvoonsa.
Samaa mieltä, vaikka teen sitä impulsiivisesti itse☹️
Vierailija kirjoitti:
Teissä on jotain vialla, jos näette muissa niin paljon virheitä, että riittää ihan tänne luettelemaan. Minua eivät ärsytä toiset ihmiset, osaan jättää heidät omaan arvoonsa.
Tästä on luettavissa jotakin ihan muuta kuin se, mitä yrität sanoa.
Se, että eivät muista edes suurin piirtein, mitä elämässäni on aiemmin tapahtunut ja mitä olemme aiemmin puhuneet keskenämme. Koko ajan joutuu samoja asioita kertomaan uudestaan ja uudestaan. Eikä kyse ole edes etäisistä tutuista, vaan ihan läheisistä ystävistä ja sukulaisista.
Kaiken huippu on, että eivät aina muista edes omia asioitaan, vaan joudun niitäkin kertomaan heille.
Ihmiset jotka tuntemattomien ihmisten seurassa käyttäytyvät ylimielisesti ja "bossisti". Muut haluu tutustua kouluun ja he ovat niin coolei että ei anna muiden tutustua rauhassa, vaan alkavat jo heti arvostelemaan muita ääneen ja tekis mieli sanoa "moro mul on kuulo vielä tallella" mutta itse olet vieraskorea vielä.
Kavereistaan läheisriippuvaiset (eivät kunnioita toisen aikaa), äärimmäisen some-riippuvaiset, jotka tykittävät useita selfieitä päivässä, moraalittomat, jotka kokevat olevansa oikeutettuja tekemään lähes mitä vain, päin naamaa ulkonäköä arvostelevat, ilkeät, teennäiset ja tekopyhät, onhan näitä
Se että saavat sulle tehdä mitä vaan ja anteeksipyyntö jotenkin nollais sen huonon käytöksen 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se on sinun asiasi, jos luit kommenttini siten, että kävisitte jotenkin hermoilleni. Ette käy. Ei minua ärsytä se, että teissä on jotain vialla. Sellainen ihminen, joka ärsyyntyy kenestäkään niin paljon, että kokee tarpeelliseksi alkaa haukkua näitä nettikeskustelussa, ei ole ainakaan näitä parempi ihminen. Miksi siis pitää osallistua ketjuun, jossa esiintyy muka muita parempana ihmisenä? Ette ole ainakaan tätä ketjua lukevan silmissä keitään parempia, päinvastoin tulee tunne, että tässä ketjussa itseään ylös nostavat ovat aika surkeaa sakkia noin niin kuin ihmisinä. Kasvakaa aikuisiksi ja ymmärtäkää, että jos te ärsyynnytte joista kuista, se kertoo, että olette vielä liian epäkypsiä osaamaan suhtautua asiaan antaen olla.
Vierailija kirjoitti:
Se että saavat sulle tehdä mitä vaan ja anteeksipyyntö jotenkin nollais sen huonon käytöksen 🙈
Etkö osaa antaa sellaistenkin vain olla? Miksi sinulla on mitään tekemistä heidän kanssaan, esitätkö naamaa päin kaveria, jotta saat haukkua ja mollata selän takana? Jos et, niin miten et osaa jättää heitä omaan arvoonsa, kannattaako muka ärsyyntyä, se kertoo, että sinä olet samalla tasolla, kuin he.
Epäsuora ja kiero kommunikointi. Ei saa oikein kiinni, mutta kuitenkin rivienvälistä jokainen ymmärtää. Tällaisella ihmisellä on selvästi käsittelemättömiä ongelmia.
Onkohan sekin sitten yksi ylimielisyyden muoto, että mukamas tiedetään toisten asiat paremmin kuin he itse, ja paremmin kuin lääkärit? Sitten kiusataan kun se oma mielipide toisen asioista on järkähtämätön ja puututaan asioihin jotka ei kuulu edes näille pätkääkään.
Tällaiset yleensä ovat sitä mieltä, että ainoastaan syöpä tai murtunut raaja tai 40 asteen kuume on oikeita sairauksia ja kaikki muiden sairauksien takia poissa olevat ovat laiskoja saikuttajia ja lintsareita.
Luovat itse niin huonoa työpaikkailmapiiriä että heidän seurassaan viimeistään sairastuu masennukseen. Sitten syyllistävät masentunutta, eivätkä näe mitään osuutta itsessään tähän asiaan.
Työttömiä haukkuvat myös ja puivat jatkuvasti muiden asioita selän takana. Kuka tuollaisten kanssa jaksaa mitään töitä tehdä?
Riskiryhmäläinen kirjoitti:
Tällä hetkellä se, kun tullaan kauppaan ilman maskia. Se on niin kuvottavaa, kuin olla voi.
Ihmisiltä, kenellä ei ole ymmärrystä, ei sitä voi vaatiakaan, mutta valtio voi määrätä maskin pakolliseksi. Ja kaupat valvoa, ettei maskittomia päästetä kauppaan. Ja jos joku silti tulee, niin siitä pitää antaa 160 euron sakko.
Muutoin rakastan ihmisiä. Toivon, että kaikilla ihmisillä olisi hyvä olla.
Mulle just jokin aika sitten sanoi joku vieras ihminen junassa, että voisitko kaivaa jostain maskin tai etsiä toisen istumapaikan. Kerroin että olen riskiryhmäläinen ja saanut jo 2 rokotusta ja en voi astman takia käyttää kasvomaskia.
Kyllä oli vieras ihminen nolona.
Myöskään ihminen jolla on korkea verenpaine ei voi käyttää maskia.
Voisitko itse ottaa huomioon, että on muitakin riskiryhmäläisiä kuin sinä, joiden sairaus estää kasvomaskin pitämisen?
On toki niitäkin, jotka eivät vain halua käyttää maskia vaikka pystyisivätkin mutta se ei näy päällepäin kuka on sellainen ja kuka ei terveyssyistä voi.
Muakin on tuijotettu välillä todella rumasti. Koronan alkaessa tilasin ruoat ym. kotiin, mutta aika pian verkkokauppojen kapasiteetti tuli vastaan kun yhtäkkiä moni ihminen tilasi.
Sittemmin jouduin palaamaan töihin ja menemään sinne julkisilla.
Arvaapa onko mua pelottanut ennen rokotuksia kun en edes voi pitää kasvomaskia? Olen pelännyt sekä koronaa että vieraiden ihmisten reaktioita.
Pakko käydä kaupassa sekä töissä ja elättää lapset. Ei ole jatkuvasti läheistä käymään asioillani.
Ärsyttävintä on kun jäädään kaupassa käytäväntukkeeksi ja kun lopulta hitaasti havaitaan tilanne, on väistyminen yhtä hidasta ja väistetään noin 10cm.
Muitakin paljon ikävämpiä piirteitä on olemassa mutta nyt kysyttiin ÄRSYTTÄVINTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se on sinun asiasi, jos luit kommenttini siten, että kävisitte jotenkin hermoilleni. Ette käy. Ei minua ärsytä se, että teissä on jotain vialla. Sellainen ihminen, joka ärsyyntyy kenestäkään niin paljon, että kokee tarpeelliseksi alkaa haukkua näitä nettikeskustelussa, ei ole ainakaan näitä parempi ihminen. Miksi siis pitää osallistua ketjuun, jossa esiintyy muka muita parempana ihmisenä? Ette ole ainakaan tätä ketjua lukevan silmissä keitään parempia, päinvastoin tulee tunne, että tässä ketjussa itseään ylös nostavat ovat aika surkeaa sakkia noin niin kuin ihmisinä. Kasvakaa aikuisiksi ja ymmärtäkää, että jos te ärsyynnytte joista kuista, se kertoo, että olette vielä liian epäkypsiä osaamaan suhtautua asiaan antaen olla.
Mä ainakin purkasin omassa viestissäni pahaa oloani liittyen työpaikkakiusaamiseen. Olen selvittänyt asian töissä parhaani mukaan, mutta kiusaajat eivät ole parantaneet tapojaan joten vaihdoin toiseen työpisteeseen ja jäi huono maku suuhun. Esimiehellä on burn out enkä vienyt asiaa hänelle, vaan kävin itse läpi kiusaajien kanssa joista toinen vaikeni täysin ja toinen " pyysi anteeksi " eli sanoi: " anteeksi jos sulla meni tunteisiin noin pahasti." Olen aika hyvin jo päässyt tästä yli, mutta nyt asia on noussut pintaan kun jouduin todistamaan tilannetta jossa kiusaaja itse toimi niin kuin minua syytti, koska kiusaamisen yksi elementti oli suhtautua löysästi aikatauluihin ja sääntöihin itsensä ja muiden kohdalla ja minun kohdalla viilata kaikessa pilkkua.
Et tiedä toisten elämistä mitään joten analyysisi menevät pieleen.
Tylsyys. Pyörittävät samoja väsyneitä arkipäiväisiä juttuja jatkuvasti ja ovat olevinaan niin tärkeitä. Ei jaksa kiinnostaa.
Se että ei kunnioita toisen ihmisen rajoja.
Tämä!