Mikä on mielestäsi ÄRSYTTÄVIN PIIRRE muissa ihmisissä?
Omasta mielestäni ylimielisyys: ärsyttää, kun jotkut luulevat olevansa jollain tavalla parempia kuin muut. Jokainen meistä on yksilö - kahta samanlaista ei ole - mutta kukaan meistä ei loppuviimein ole täydellinen, vaikka kuinka niin itsestään luulisi.
Kommentit (125)
Ilkeys, tyhmyys, kykenemättömyys myöntää omia virheitään tai väärässä olemistaan.
Nehän eivät varmaan olekaan mielestään ylempänä jotka käskevät täällä ottaa lääketta ja kutsuvat tuntemattomia mielisairaiksi :D!
Nehän eivät varmaan olekaan mielestään ylempänä jotka käskevät täällä ottaa lääketta ja kutsuvat tuntemattomia mielisairaiksi :D!
Ehdottomasti juoruilu ja selän takana pahan puhuminen muista ihmisistä. En viitsi olla pakollista enempää tekemisissä ihmisten kanssa, jotka puhuvat ikäviä muista ihmisistä.
Itsekeskeisyys, epäreiluus ja juoruilu.
"Ja ikää oli 13?"
40. Tässä vaiheessa osaan jo itse pohtia asioita ja muodostaa oman käsitykseni.
Kontrollinhalu ja krooninen vihaisuus.
Toisten sanomisten tahallinen väärinymmärtäminen, jotta voi provosoitua ja pääsee haukkumaan tätä ihmistä.
Päteminen eli se, että tietää aina kaikesta kaiken ja oikoo toisten puheita. Antas joskus olla...
Vierailija kirjoitti:
Toisten sanomisten tahallinen väärinymmärtäminen, jotta voi provosoitua ja pääsee haukkumaan tätä ihmistä.
Kateelliset ihmiset syyllistyvät tuohon. Eli provosoituvat ihan neutraaleista tai jopa ystävällisesti sanotuista asioista.
Ei ota vastuuta tekemisistään ja virheistään. Kaikki on toisen syytä ja kaikki pitäisi tehdä toisen puolesta.
Tyhmyys (puhutaan aiheesta x, mutta halutaan takertua johonkin asiaan y) ylpeys, kateus, vastuuttomuus.
Naisilla kateus ja miehillä ehdottelu. N22
Jo otsikon nähtyäni, olin tulossa sanomaan samaa kuin aloittaja: ylimielisyys. Juuri sellainen typerä aiheeton ylimielinen tyyppi joka HALUAISI olla minua parempi ja yrittää osoittaa sen ylimielisellä käytöksellä.
Keskustelusta ei tule mitään, kun vastapuolen puhuessa toinen tuijottaa nenänvartta pitkin ja kuuntelemisen sijaan selvästi miettii, miten saisi toiselle osoitettua olevansa fiksumpi. Besserwisseröintiä, töksähtäviä ja epäkohteliaita kysymyksiä tai vaihtoehtoisesti osoittaa kaikin tavoin, ettei viitsi kuunnella. Ei kommentoi, eikä eläydy, hymähtää vain ja vaihtaa puheenaiheen itseensä.
Sellaiset, joiden suusta pääsee lause, kuten ”Siis en tajuu miks se mun kaveri (sairaanhoitaja Lohjalta) suuttui, kun sanoin vaan et en ikinä haluais olla mikään luuseri sairaanhoitaja Lohjalta. Enhän mä nyt häntä tarkoittanut.” Tuollaiset ihmiset, olisko sitten siis läpityhmät? Ikää kuitenkin naisella 29v...
Vierailija kirjoitti:
Muakin neuvotaan mutta sitten saatan myöhemmin kertoa toimineeni juuri päinvastoin. Haluan sillä osoittaa että pyydän neuvot itse jos niitä tarvitsen.
Nyt lannattaa suojata mahdolliset lainat kiinteään korkoon Euroopan pankkikriisin tai koronnousun varalta.
Kateus. Ensin ollaan niin hyvää ystävää ja isketään sitten puukolla selkään kun menestyy ja haluaa mennä elämässään eteenpäin. Puhutaan pahaa ja yritetään lytätä. Onneksi tällaiset tapaukset saanut omasta elämästä sivuun. Harmittaa silti kun alunperin hyvän ystävyyden joutunut oman hyvinvoinnin takia unohtamaan ja heittämään kintaalla loppuviimein kun kaikki mitä tekee on nälvittävä ja etsittävä vähintään jotain mikä on minun elämässäni huonoa, vaikkei olisikaan.
En ikinä ole ollut pahoillani jos toinen tekee hyvin ja menestyy, vaan olen iloinen heidän puolestaan. Mikä ihme tällaisia ihmisiä vaivaa jotka haluavat kytätä muita?