Käytkö ennemmin K- vai S-ryhmän kaupassa?
Kommentit (55)
Käyn K supermarketissa.
Loistava valikoima ja hyvä liha ja kala tiski.
Käymme CM:ssä etenkin siksi, että jopa päivittäin käyttämiämme tuotteita ei saa mistään muusta kaupasta. Joskus toki myös Lidlissä ja Prismassa.
Käyn vain K-kaupoissa ja Lidlissä, koska en halua tukea korruptiota.
Osuuskauppojen edustajistoissa on kuntien kaavoituksesta ja siis myös liikerakentamisesta vastaavia poliitikkoja, jotka saavat suuria kokouspalkkioita ja alennuksia hotelliöistä, vakuutuksista ja tuotteista. Kannattaa lukea Hjalliksen US-blogikirjoitus.
Käyn pääsääntöisesti K-Supermarketissa ja Citymarketissa.
Ja suurin syy siihen, on noiden kauppojen tosi monipuolinen valikoima. Etenkin elintarvikeissa.
S-ryhmä niin marketit kuin Prismakin ovat tiettyjen tukkujen asiakkaita, ja ne tilaavat tavaria suuria määriä, josta se halpa hinta saadaan kokoon.
Mitään erikoisherkkuja sun muita, on Osuuskauppa eli S-liikkeistä turha etsiä.
Kesko eli K-kauppiaat eivät ole sitoutuneet mihinkään tiettyyn tukkukauppaan, vaan liikkeiden elintarvikkeet, säilykkeet sun muut tulevat monipuolisesti ympäri EU:ta ja maailmaa.
Siksi valikoima on erittäin monipuolinen ja loistavan hyvä. K-kauppoihin tilataan usein juuri niitä asiakkaiden toivomia tuotteita ja elintarvikkeita.
Ja tämän saman asiakastoive jutun ovat nyt aloittaneet (vihdoin viimein) myös S-ryhmä.
Mutta siltikään se ei ole läheskään samalla tasolla valikoimissa kuin K-ryhmä.
Töissäkäyvälle ihmiselle on valikoiman monipuolisuus, erikoistuotteet ja erikoisherkut tärkeimpiä, kuin se muutama euro, jonka saattaisi säästää, käymällä jossain Prismassa.
Prismat ovat muutenkin liian standardimaisia laatikko myymälöitä.
Tuemme yksityisyrittäjiä, ja K-ryhmä on meidän kaupamme. Ollut aina. Ja on jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Käyn K-ryhmän kaupoissa sekä vastuullisuuden että miellyttävien sisätilojen vuoksi. Ne S-ryhmän kaupat joissa olen käynyt ovat usein olleet jotenkin halvemman, vanhemman ja epäsiistimmän näköisiä kuin K-ryhmän kaupat. Lisäksi lähialueen K-ryhmän myymälöiden järjestys on selkeämpi kuin S-ryhmän, jolloin itse ainakin löydän tuotteet nopeammin.
Samasta syystä minäkin käyn K-Kaupoissa.
K. Parempi valikoima varsinkin hevissä ja tuoretiskit.
Lapsiperheen äitinä käyn luonnollisesti Prismassa. Prisma on perhemarket ja sieltä saa vihreällä kortilla bonusta.
K-kaupassa.
Parempi tunnelma.
Tilaan sieltä kotiinkin.
K
Viihtyisämpi.
Parempi laatu hedelmissä ja vihanneksissa.
Asiakkaat käyttävät maskeja.
S-kaupassa on enemmän maskittomia.
Käyn Lidlissä hakemassa kerran viikossa perusruokajutut; vihannekset, hedelmät, perunat, pastan yms, jauhelihat, kanat, lohen (joskus saa myös turskaa), maitotuotteet, pähkinät osan leivistä jne.
Kodin lähellä on sekä s että k marketit. Käyn useammin S-marketissa, koska siellä on valikoima parempi ja aukioloajat pidemmät. K-marketista haen tiettyjä juttuja, kuten hyvää leipää, mutta valitettavasti meidän lähikoossa on aika huonot valikoimat ja aina löytyy tavaraa vanhoilla päiväyksillä :(
K:ssa on kohtuu hyvät hinnat. Ihan vertailukelpoiset. Mummot valittaa muistellen 10v. takaisia hintoja.
Käyn molemmissa, en ole havainnut suurta eroa hinnoissakaan, on molempien ryhmien bonus- ja plussakortit käytössä.
K-kaupassa = Citymarketissa. Siellä on minulle sopivia tarjouksia ja säästän suuret määrät rahaa niitä hyödyntämällä. Lisäksi myymälä on siisti ja siellä on laajat valikoimat, sekä ystävälliset myyjät.
Vierailija kirjoitti:
K. Olen itseasiassa aina käynyt, jo lapsena. Toki olen elämäni aikana käynyt muutaman kerran Prismassa, S-Marketissa ja Lidlissäkin, mutta saan Citymarketeista kaiken, mitä tarvitsen.
Saat toki kaiken Cittarista, ei kai sitä kukaan kiistäkään, mutta saat sen kaiken huomattavasti kalliimmalla hinnalla, kuin Prismasta/S-marketista, tai Lidlistä.
Toki jos on varaa heittää ylimääräistä rahaa menemään, niin sittenhän se on sama missä käy.
Vierailija kirjoitti:
K-kaupassa = Citymarketissa. Siellä on minulle sopivia tarjouksia ja säästän suuret määrät rahaa niitä hyödyntämällä. Lisäksi myymälä on siisti ja siellä on laajat valikoimat, sekä ystävälliset myyjät.
Terveisin K-kauppiaasi
S lähes aina, mutta k on sen vieressä josta käyn maidot (alpron baristoja)
Meillä on S ja K melkein vierekkäin. Käyn molemmissa, S on halvempi ja K:ssa joitakin tuotteita, joita S:ssä ei ole.