Käytkö ennemmin K- vai S-ryhmän kaupassa?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
K:ssa on kohtuu hyvät hinnat. Ihan vertailukelpoiset. Mummot valittaa muistellen 10v. takaisia hintoja.
K-marketissa maito 1,35€/litra. Prismassa sama maito 0,79€/litra. Ja ihan tämän vuoden hintatasoa tuo.
K-kaupassa, koska se on lähikauppa ja sieltä pääsee ulos 15 minuutissa, Prismaan menee reissuineen lähes tunti.
(Ja koska sieltä saa Pirkka-olutta).
Käyn aika usein lähimmässä K-kaupassa, mutta ostan niin vähän kuin mahdollista, koska siellä on niin kovat hinnat. Jos jokainen tuote on 0,50-1€ kalliimpi kuin muualla, tekee se vuodessa tosi paljon. Joten ostan vain mitä on pakko. Mieluiten käyn Lidlissä, mistä hankin isommat perustarvikeostokset.
Vierailija kirjoitti:
K:ssa on kohtuu hyvät hinnat. Ihan vertailukelpoiset. Mummot valittaa muistellen 10v. takaisia hintoja.
Ei valita, vaan hintatietoiset ihmiset kaikissa ikäluokissa. Eihän näissä ruokakorivertailuissa minkäänlaista tulkinnanvaraa jää. Cittari on ylivoimaisesti kallein Lidliin ja Prismaan verrattuna ja se kuitenkin halvin K-kaupoista, eli muut K-kaupat vielä huimasti kalliimpia.
https://www.iltalehti.fi/raha-nyt/a/bdca918f-606e-4933-bbbe-9d7330ff8eb5
Ihmettelen kyllä näitä, joiden mielestä k- kaupoissa on paremmat valikoimat. Mitähän nämä tuotteet on, joita ei löydy s-marketeista tai Prismasta?
K-kaupoissa tietenkin. Aika köyhää meininkiä jos joku maitolitran hinta pitää kytätä sentintarkasti :D
Minulle on ihan sama maksanko samoista ostoksista 10 euroa enemmän viihtyisässä ja ystävällisessä K-Supermarketissa kuin jossain nuhjuisessa S-marketissa. Arvostan palvelua ja laatua, toisin kuin näköjään moni muu suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä näitä, joiden mielestä k- kaupoissa on paremmat valikoimat. Mitähän nämä tuotteet on, joita ei löydy s-marketeista tai Prismasta?
Karkkihyllyllä on K-Cittareilla laajempi valikoima :D
Vierailija kirjoitti:
K-kaupoissa tietenkin. Aika köyhää meininkiä jos joku maitolitran hinta pitää kytätä sentintarkasti :D
Minulle on ihan sama maksanko samoista ostoksista 10 euroa enemmän viihtyisässä ja ystävällisessä K-Supermarketissa kuin jossain nuhjuisessa S-marketissa. Arvostan palvelua ja laatua, toisin kuin näköjään moni muu suomalainen.
Täällä päin on just toisinpäin. S-market on uusi, siisti ja hyvät valikoimat ja K-Market nuhjuinen ja ennenkaikkea kaikki tuoretavara mitä siellä on ,on suunnilleen viimeinen käyttöoäivä menossa. Sieltä ostetusta jauhopussista tuli jauhokoisainvaasio.
Vierailija kirjoitti:
No musta taas elämä on melko pientä jos kauppareissun täytyy olla elämys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K. Olen itseasiassa aina käynyt, jo lapsena. Toki olen elämäni aikana käynyt muutaman kerran Prismassa, S-Marketissa ja Lidlissäkin, mutta saan Citymarketeista kaiken, mitä tarvitsen.
Saat toki kaiken Cittarista, ei kai sitä kukaan kiistäkään, mutta saat sen kaiken huomattavasti kalliimmalla hinnalla, kuin Prismasta/S-marketista, tai Lidlistä.
Toki jos on varaa heittää ylimääräistä rahaa menemään, niin sittenhän se on sama missä käy.
Kaikkea vaan ei saa Prismasta. Esim. hummerifondia ei hyllyssä ollut.
Vierailija kirjoitti:
No meidän Prismasta ei löydy ainakaan lakritsikastiketta jäätelölle. Vielä mieluummin haluaisin salmiakkikastiketta mutta sitäpä ei löydy K-Cittaristakaan. Olen sitten keittänyt itse Hopeatoffeista.
Kävin tänään Forssan Cittarissa. Wow kaikilla tavoilla. Yllätys tällaiselle maalaistollolle ainakin. En kyl ikinä ole nähnyt noin monipuolista ja hienosti esille asetettua alkoholiosastoa esim.
Käyn Prismassa ja Lidlissä. Paikallisessa citymarketissa on jokin tekijä, joka laukaisee migreenin lähes joka kerta.
Höpö löpö. Vertaa itse ostoksiasi foodie / k-ruoka sivustoilla ja hämmästy kuinka paljon edullisempi S on.