Käytkö ennemmin K- vai S-ryhmän kaupassa?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Köyn molemmissa vaihtelevuuden takia, mutta hinnan S-kapoissa.
… hinna takia…
S tietenkin.
Edullisempi ja valikoima riittää hyvin tarpeisiini.
Jos jotain yksittäistä haluamaani tuotetta ei S-kaupasta löydy, ostan vain sen K-kaupasta mutta kaiken muun ns. bulkin S:sta. Ei ole mitään järkeä maksaa perustuotetteista enempää kun laatu on kuitenkin sama ellei parempi.
S-ketju on halvempi, siksi kannatan niitä.
K. Olen itseasiassa aina käynyt, jo lapsena. Toki olen elämäni aikana käynyt muutaman kerran Prismassa, S-Marketissa ja Lidlissäkin, mutta saan Citymarketeista kaiken, mitä tarvitsen.
Käyn Prismassa, ihan vain hinnan takia. Ei kiinnosta maksella ylimääräistä ruoasta.
S-ketjussa, koska se on selvästi edullisempi. Valikoima on käytännössä aika sama.
K super marketissa. Valkoimat ja lähiruoka.
Vain prismassa hinnan ja bonusten takia jo 20v :)
Maalaisten-marketissa ei kaupunkilaiset käy. Vaari jo opetti aikanaan.
K. Miellyttävämpi asiakaskunta ja parempi valikoima erikoistuotteita.
Molemmissa, enemmän S nykyään, sillä ainakin tällä paikkakunnalla tuoretiskin valikoima ja palvelu on parempaa.
Käyn kummassakin (ja Lidlissä) vaihtelun vuoksi. Ei haittaa, jos on vähän kalliimpi.
K-Citymarketissa. Se on lähempänä ja valikoima on tasokkaampi.
Käyn kyllä joskus myös Prismassa mutta se on aina ruuhkainen ja täynnä lapsiperheitä.
Käyn K-ryhmän kaupoissa sekä vastuullisuuden että miellyttävien sisätilojen vuoksi. Ne S-ryhmän kaupat joissa olen käynyt ovat usein olleet jotenkin halvemman, vanhemman ja epäsiistimmän näköisiä kuin K-ryhmän kaupat. Lisäksi lähialueen K-ryhmän myymälöiden järjestys on selkeämpi kuin S-ryhmän, jolloin itse ainakin löydän tuotteet nopeammin.
Jostain syystä käyn aina K-kaupassa (ja toisinaan Lidlissä). Valikoima on mieleeni ja S-ketjun kaupat tuntuvat jotenkin tunkkaisilta, niissä on ikävä käydä. Ehkä se on se sinikeltainen värimaailma? :D Tykkään myös siitä Plussa-sovelluksesta, jossa saan viikoittain vaihtuvat henkilökohtaiset tarjoukset ja aina toisinaan ilmaiseksi jotain pientä, esim. nyt saan hakea lähi-K-kaupastani kaksi pakettia suklaakeksejä veloituksetta. Citymarketin kauneusosasto on ihana paikka kosmetiikkafriikille.
K-kaupoissa siisteyden ja tuoreempien tuotteiden takia sekä siksi, että se ei ole koskaan tupaten täynnä kuten ässät.
S-Kaupassa. K:ssa on jotenkin epämääräisempää.
Köyn molemmissa vaihtelevuuden takia, mutta hinnan S-kapoissa.