Kävin eilen 2. koronarokotuksessa ja nyt kipeänä
Kuumetta, lihassärkyä, kainalo turvoksissa ja kipeä, samoin olkapää/olkavarsi hellänä. Kauanko muilla on kestänyt oireet? Huomenna pitäisi päästä liikkeelle.
Kommentit (43)
Kylläpä taas aaveella empatia kukkii ja on voimissaan....
Jos sulla on nyt kuumetta, niin sinuna lepäisin ainakin vielä huomisen. Työnantajalle yleensä riittää oma ilmoitus, jos kuumetta on. Jos on joku oma meno, niin päättäisin sinuna vasta huomenna, kykenetkö menemään.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on nyt kuumetta, niin sinuna lepäisin ainakin vielä huomisen. Työnantajalle yleensä riittää oma ilmoitus, jos kuumetta on. Jos on joku oma meno, niin päättäisin sinuna vasta huomenna, kykenetkö menemään.
Jos on kipeä niin silloin ei lähdetä mihinkään vaikka olisi mikä meno. Mikä ihme tässä on niin vaikea ymmärtää?
Mulla kesti samanlaiset oireet ekan rokotuksen jälkeen noin 6 tuntia ja tokan jälkeen 12 tuntia.
Mutta eihän se kestoaika samanlainen ole kaikilla, joten sulla voi olla jotain muuta.
Mulla kesti toisen rokotuksen jälkeen reilun vuorokauden kuume, lihassäryt ja päänsärky. Ekan rokotuksen jälkeen oireet kestivät kolme vuorokautta ja olivat todella rajut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Poikani on ollut teho-osastolla 2. annoksesta viimeisten 3 päivän ajan sydänlihastulehduksen, rintakipujen ja kohonneen troponiinin takia. Dokumenttien mukaan on ollut 60 muuta vastaavaa. Kuka maksaa tämän kokeellisen rokotteen ~ 100'000 € laskun ja mahdolliset sydänvauriot?"
https://twitter.com/DaveLTurner/status/1420273222059184129
Onhan tuo karu juttu....
On todella hullua piikittää lapsia, kun tietää tämän:
337 children have died from COVID-19 since the pandemic began.
On average, 456 children die per year from the flu.
Eipä ole. Toimivat viruksen kantajina ja levittäjinä
Putin hyväksyy kaikki pietaritrollien viestit
Rakkaudella,
Putin xiv ensimmäinen ja viimeinen
Sain eilen tokan rokotteen ja toukokuussa ekan. Ekalla kerralla pistoskohta oli arka seuraavana yönä, ei muuta. Tokalla kerralla sama juttu, mutta tänään oli päivällä hetken kuumeinen olo joka meni sitten ohi. Miehellä ei ollut tämänkään vertaa oireita.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun se on yksilöllistä.
Toki voi olla yksilölistä, Sait ohjeistus lapun kun kävit eka rokotus kerta. Monistessa on ohjeeet.Miten toimia ja mihin ottaa kontakti eri tilanteista.Eli siinä on alimaisena Lisätietoja: thl.fi/koronarokote
Ei ollut kuumetta mutta päänsärkyä, lihassärkyä ja väsymystä 3l2. rokotteen jälkee. Aika kipeä olo, vuorokauden kesti
Mulla ei tullut mitään toisestakaan
Tosi pelottavaa! Miten te uskallatte?
On teillä vahva usko ja luottamus jonkun randomin rokotuksen voimaan. Ei voi kuin ihmetellä. Itse en uskaltaisi varta vasten hankkia tuommosta vaivaa itselleni.
Mulle tuli Altruismi. Ei väliä mitä mulle käy kunhan suojaan vanhuksia 🤗🤗
Vajaa pari vuorokautta. Kävin aamulla rokotuksessa ja illalla nousi kuume ja pistoskohta kipeytyi. Seuraavana aamuna normaali olo, mutta iltaa kohti taas pientä lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
On teillä vahva usko ja luottamus jonkun randomin rokotuksen voimaan. Ei voi kuin ihmetellä. Itse en uskaltaisi varta vasten hankkia tuommosta vaivaa itselleni.
No ne vaivat ovat sitten aika paljon pahempia, jos tauti iskee täydellä teholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne vaivat ovat sitten aika paljon pahempia, jos tauti iskee täydellä teholla.
Mutta jos ei iske. Ei kaikki sairastu kaikkiin sairauksiin muutenkaan.
Minusta kuulostaa jo lähtökohtaisesti omituiselle ja vaaralliselle jos pelkästä rokotuksesta tulee tuommoset oireet. Rokotuksessa on silloin jotain vikaa.
Hyvä! Odotan samaa, että ei tartte mennä töihin muutamaan päivään
No ota särkylääkettä ja se siitä kivusta.