Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harvinainen tai edes vähän valtaväestöstä poikkeava ominaisuus sinulla on?

Vierailija
18.08.2014 |

Minulta puuttuvat kokonaan kaikki viisaudenhampaat (siis myös niiden juuret), yleisyys n. 2 %. Lisäksi olen punavihersokea (olen siis nainen), yleisyys 0,5 %. Punavihersokea nainen, jolta puuttuvat viisaudenhampaat, ei siis kävele ihan joka päivä kadulla vastaan :D

Kommentit (512)

Vierailija
101/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reilusti yliliikkuvat nivelet ja venyvä iho. Myös muut kudokset on velttoja.

Tästä on pelkkää haittaa, koska minulla on jatkuvia kipuja nivelissä ja lihaksissa, mutta jos menen lääkäriin, niin aina todetaan, ettei voi sattua, kun liikeradat on hyvät ja liikkeet ei rajoitu.

Syöksysynnytyskin takana, ponnistusvaihe täysin kivuton ilman lääkkeitä.

Pieniä murtumia herkästi ja nilkat nyrjähtelee. Hohhoijaa. Olisinpa tavallisen kankea.

Vierailija
102/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen älykäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erityisen erikoista. Mulla puuttuu synnynnäisesti hampaita, ehkä yksi viisurikin (unohdin kysyä viimeksi hammaslääkärillä, onko se vain puhkeamatta, vai eikö sitä oikeasti ole). Mulla on alaleuassa 2 maitohammasta, yläleuassa taas on tekohampaita.

Mulla on vihreät silmät, se taitaa olla suht harvinainen silmien väri? Suvussani meitä on kyllä monta.

Olen hyvä yhdistelemään asioita toisiinsa. Jos luen tai kuulen jostain asiasta, mulle saattaa tulla mieleen joku toinen asiasta kuulemani juttu vaikka lähes 30 vuoden takaa, ja pystyn muodostamaan asiasta ehjän kokonaisuuden. Tämäkään ei kyllä taida olla hirveän harvinaista.

Vierailija
104/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani on mielestäni varsin erikoinen ominaisuus. Hän pystyy lukemaan yhtä nopeasti etu- ja takaperin. Jos hänelle sanoo lauseen tai pitkän vierasperäisen sanan, hän pystyy sanomaan sen kuin apteekin hyllyltä myös toisinpäin, yhtä nopeasti kuin etuperinkin. Lisäksi hän pystyy sanomaan välittömästi, monta kirjainta sanassa on.

Vierailija
105/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:24"]

Näen kirjaimet ja siis sanatkin väreinä

[/quote]

Minäkin :) plus numerot, asiat, esineet ja ihmiset näen väreinä. Laskutoimitus on valkoinen plus vihreä on vihreä. Tai tapaan tänään oranssin ihmisen. Minulla on molemmissa käsissä nelisormipuimu, en ole kuitenkaan down.

Vierailija
106/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen veriryhmä. Maailman väestöstä 0,003% on sama. En voi käydä luovuttamassa verta vaikka haluaisin..

Vierailija
107/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on elämää rajoittava sosiaalisten tilanteiden pelko ja olen vieläpä mies. Ei aavistustakaan kuinka yleinen tämä on mutta en hirveästi ole tavannut toisia pelokkaita. Eihän sitä tosin osaa päälle päin sanoa jos ihminen ko. vaivasta kärsii, sillä jokainen sosiaalinen tilanne ei ole aina 100% pelottava.

Vierailija
108/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on "kameleonttisilmät", pystyn katsomaan silmilläni eri suuntiin eli laittaa ne harittamaan ulospäin.

Vierailija
109/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huippunenä. Pystyn tunnistamaan ihmisiä pelkän hajun perusteella, tiedän joskus jos joku tietty henkilö on käynyt paikalla vähän aikaa sitten. Haistan myös esim. jos jollakin on kuukautiset ja pystyn erottamaan ulosteen hajusta, mitä ihmiset ovat syöneet.

En siis mitenkään kiertele haistelemassa yleisiä vessoja :D mutta erotan esim. ulkona viemärin hajusta veden, pesuaineet, puun lehdet, sulaneen ruuan ja lääkeaineiden hajun, joten viemäri ei mielestäni haise vain paskalle.

Vierailija
110/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kissojen elekieltä ja saan villiintyneetkin kissat heti luottamaan minuun. Usein eläintarhoissakin villikissat/ilvekset yms. huomaavat minut. Olen siis kissakuiskaaja! :D

Vierailija
111/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:04"]Osaan tehdä munsalan kansalllispuvun

[/quote]

Voi ei! Sua onkin tällä palstalla kyselty ;)

Vierailija
112/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:10"]

Minulla oli ennen neljä rintarauhasta ja nänniä. Nännit ovat tallella mutta rauhaset leikattiin pois:) olen tavannut tähän mennessä yhden jolla sama

[/quote]

Vau! Olisiko kaikista neljästä tullut normaalikasvuiset rinnat?

Vierailija
113/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaunis, lihaksikas vartalo ja pystyn helposti laihduttamaan (pidän välillä treenikausia, jolloin syön paljon ja paino voi nousta 10 kiloakin alle vuodessa ja sitten laihdutan sen helposti pois puolessa vuodessa). En tajua, miksi laihtuminen on jonkun mielestä vaikeaa.

Vierailija
114/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:28"]Minulla on huippunenä. Pystyn tunnistamaan ihmisiä pelkän hajun perusteella, tiedän joskus jos joku tietty henkilö on käynyt paikalla vähän aikaa sitten. Haistan myös esim. jos jollakin on kuukautiset ja pystyn erottamaan ulosteen hajusta, mitä ihmiset ovat syöneet.

En siis mitenkään kiertele haistelemassa yleisiä vessoja :D mutta erotan esim. ulkona viemärin hajusta veden, pesuaineet, puun lehdet, sulaneen ruuan ja lääkeaineiden hajun, joten viemäri ei mielestäni haise vain paskalle.

[/quote]

Minulla myös! Luettelemiesi lisäksi haistan ihmisestä jos hän on tulossa sairaaksi tai on sairas. Ja pieruista haistaa myös mitä pierijä on syönyt... Ja ihmisten käyttämät huuhtelu-, pesu- ja peseytymisaineet haistan myös ja kaikki voiteet ja vastaavat. Inhottavimpia hajuja ovat mielestäni kaikki teolliset pesuaineet, poltetun tupakan tarttunut haju ja nivean tuotteet.

Minulla on myös aurallinen migreeni jonka tietyt hajut laukaisevat.

Vierailija
115/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joki tosiaan aurallisen migreenin laskee harvinaiseksi niin ok, käsi pystyssä täälläkin. Myös piilevä epilepsia, viisivuotiaaksi oireili kunnes painui lääkityksellä taka-alalle. Supraventrikulaarinen takykardia, eli sydämen tiheälyöntinen rytmihäiriö, en tiedä onko kovin moni saanut siis verenpainelääkityksen 19 vuotiaana.

Vierailija
116/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 07:26"]

Osaan tärisyttää pupillejani jännittämällä silmieni lihaksia. Olen tavannut vain kaksi ihmistä, jotka pystyvät samaan.

Minulla on asperger. Lasken sen positiiviseksi ominaisuudeksi, koska pystyn elämään normaalia elämää.

Näen numerot väreinä.

[/quote]

Minäkin osaan tärisyttää silmiäni. Olen tavannut itseni lisäksi vain yhden ihmisen, joka osaa saman. :)

Vierailija
117/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukalot. Brachydactyly type D, eli "clubbed thumb". Aika samanlaiset kuin Megan foxilla. Muutenkin todella lyhyet sormet ja pienet jalat.

Vierailija
118/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole viisaudenhampaita ollenkaan. Minulla on myös widow's peak, jota ei kovin monella muulla ole, edes omassa suvussani.

Vierailija
119/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä pitäen olen pystynyt pullistamaan mahani suureksi pinkeäksi palloksi. Äitiyslomalle on jäänyt tuttuja pienemmällä mahalla. Vielä en ole keksinyt hyötyä tästä "kyvystä"..

Vierailija
120/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvänäkö/kuulo, osaan kertoa esim jostain korusta kuka sitä on käyttänyt. Näen joskus satoja vuosia sitten tapahtuneita asioita. 

Elävät unet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi