Onko liikkeellä kovaa kurkkukipua?
Kommentit (17)
Juuri noinhan ebola alkaa, tavalliset flunssan oireet.
Niin alkaa myös keuhkosyöpä, hiv ja isorokko. Sekä kausi-influenssa ja nuhakuume.
Mulla ollu viikon! Ei kuumetta, ei juuri yskää tai nuhaa. Tänään kävin lääkärissä ku oon viikon joutunu syömään särkylääkkeitä muutaman tunnin välein, jotta pystyn esim. puhumaan (ja sattuu silti). Ei ollut streptokokki, tulehdusarvot koholla vähän.
Ihan ihmeellinen tauti. Mulla vielä nielurisatkin leikattu (leikkausta ennen tulehduksia oli jatkuvasti).
N22
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:08"]
Mulla ollu viikon! Ei kuumetta, ei juuri yskää tai nuhaa. Tänään kävin lääkärissä ku oon viikon joutunu syömään särkylääkkeitä muutaman tunnin välein, jotta pystyn esim. puhumaan (ja sattuu silti). Ei ollut streptokokki, tulehdusarvot koholla vähän.
Ihan ihmeellinen tauti. Mulla vielä nielurisatkin leikattu (leikkausta ennen tulehduksia oli jatkuvasti).
N22
[/quote]
Voi h-vetti, olet saanut ihan oikeasti ebolan. Ne ei varmaan tajunneet testata sitä?
Pari päivää ollut lievää kuumetta ja kovaa kurkkukipua ja päänsärkyä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:12"]
Pari päivää ollut lievää kuumetta ja kovaa kurkkukipua ja päänsärkyä.
[/quote]
Onko veriripulia ollut?
Itselläni oli viimeviikolla ensin yhtenä päivänä kamala kurkkukipu, seuraavana pv:nä ei mitään, sitten taas oli ja ei ollut. Viikon sitä kesti, nyt ei ole enää mitään vaivaa. Inhottavaa muuteki joku kurkkukipu, kun syöminen on niin hankalaa.. :S
Ebola is a viral illness of which the initial symptoms can include a sudden fever, intense weakness, muscle pain and a sore throat
Itselläni on ollut kanssa, itse asiassa taidan olla zombie kun tässä ebolan jälkeen kirjoittelen, mutta siis tuli perjantaina ja vielä tänään on ollut aika heikko olo. Katotaan josko jossain vaiheessa taas viittis lähteä pois, mutta diagnoosina heittäisin: kurkkukipu ja kuume, ehkä flunssa. Vaihtoehtoisesti ebola tietysti.
Täällä myös tuota tautia podetaan.
Eli ebola on jo levinnyt pahasti Suomeen. Apua!
Mulla oli heinäkuussa sitkein flunssa hetkeen, joka alko pari päivää kestävällä kovalla kurkkukivulla. Kuumetta ei ollut, mutta oireita tuli pikkuhiljaa koko ajan lisää. Kurkkukivun jälkeen yskää ja ja nuhaa. Viikon potemisen jälkeen luulin selvinneeni, kunnes alkoi hengitysteissä taas ahistaa ja viikon sai vieläkin ottaa iisimmin.
Kauanko tää tauti on ihmisillä kestänyt? mul on nyt kolmas päivä menossa. Kurkkukipu, kuume, ei muita oireita.
Mun pojalla on kurkkukipua, tänään just otettiin viljely kurkusta. Tulos tulee huomenna