Jännä juttu et toiset naiset vaatii rahaa ja hienon bemarin tai audin, toiset taas normaali miehen jolla on vaikka kaljamaha niin se kelpaa
Niin no jännä juttu, itse olen tavis ammattikoulun käynyt, olen lihonut, on kaljamaha ja pyöreet kasvot, tavis duunari palkka ei kovin suuri on romu auto ja velkakierre isot velat mut luottotiedot kunnos, ei vain kelpaa naisille.
Kommentit (75)
Mä en tajua missä on kaikki tavallsiet naiset duunarit jotka ei niin paljo tienaa ja on hieman vanhempaa kalustoa oleva autokin.
Tuntuu et kaikki on hienostohelmoja koulutettuja nirppanokkia
Vaatimukset on pilvissä, en ymmärrä
Voisko ees joku hitto kirjottaa tänne jotain
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Nämä sinun jankutukset on tuhat kertaa nähty jo.
Oon vielä ite 195 pitkä ja no naiset osa ainaski tykkää pitkistä ja liikun ja lenkkeilen ja semmosta, ihan normaali mies en tiedä mitä sanoa, mut kaikkee, ei mitää vientiä ole vuosiin ollut
Jos sun jutusta 80 pros on yleistystä naisista ja loput naisten haukkumista, niin miksiköhän ei ole kiinnostuneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankutan koska en saa naisilta vastausta, livenä pitäisi kysyä onko ruma vai mikä tässä mättää.
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä ihmisiä vaivaa
Huon palkkataso ja työttömyys
Vierailija kirjoitti:
Jos sun jutusta 80 pros on yleistystä naisista ja loput naisten haukkumista, niin miksiköhän ei ole kiinnostuneita?
Haukkuuhan naisetki miehet, rumiksi kaljamahaisiksi jotka juo kaljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä ihmisiä vaivaa
Huon palkkataso ja työttömyys
Sori en ole työtön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankutan koska en saa naisilta vastausta, livenä pitäisi kysyä onko ruma vai mikä tässä mättää.
Olet ruma pullaposki ja ke ha ri. Se tässä mättää. Ja tämäkin on kerrottu sulle tuhat kertaa.
En ihan ymmärrä miks ei ole yhtään siis yhtään mitään vientiä
Joo ja ruma en ole koska naiset on myös kehuneet.
En vain ymmärrä pitäs kai mennä kysyy naisilta livenä
No olen lihonut et se voi vaikuttaa, en nyt ole vielä alottanut kuntoilun.
Ihmettelen vain omasta mielestä näytän hyvältä ja pieni maha ja lihominen ei tod ei tod ole este, ilmeisesti naiset on nirsoja.
On se jännä miten miehilläkin on kriteereitä naisten suhteen.
Vissiin sitten yritän todella vääränlaisia naisia tai liian tasokkaita.