Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1,5-vuotias sai ampiaisen piston kasvoihin.

Vierailija
18.08.2014 |

Pistos tuli eilen aamusta ja silmän alue ja poski turposi jonkin verran, mutta illalla kasvot olivat jo hyvin palautuneet. Yön aikana silmä olikin turvonnut puoliksi umpeen! Mistä se johtuu ja onko odotettavissa vielä jotain oireita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiaisen piston reaktiota ei voi ennalta tietää, kun jokaisen elimistö reagoi eri tavalla. Seuraile tilannetta. Turvotusta tulee lähes aina ja se ei ole vaarallista, jos se ei ole hengitysteiden vieressä (nielun turpoamista tms.). Ampiaisen myrkky vapauttaa runsaasti histamiinia ja pistokohta turpoaa ja kutiaa ja sitä kestää pari päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:36"]

Pistos tuli eilen aamusta ja silmän alue ja poski turposi jonkin verran, mutta illalla kasvot olivat jo hyvin palautuneet. Yön aikana silmä olikin turvonnut puoliksi umpeen! Mistä se johtuu ja onko odotettavissa vielä jotain oireita?

[/quote]

 

Ei kuulosta pahalta. aina ne jonkun verran turpoaa, ja makuuasennossa on ehkä turvottanut enemmän. pahimmat oireet tulevat ekan tunnin- ensimmäisten tuntien aikana, kyllä se siitä!

Vierailija
4/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisto osui poskipäähän eikä onneksi vaikka nenän varteen tai kaulaan. Täytyy vielä seurailla. Kiitos sulle!

Vierailija
6/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä hemmetti on tuo kuva!!!?!?!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän