Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet hoi! Isäpuoleksi vai ei?

Vierailija
18.08.2014 |

Tämä on varmasti jollekin tapahtunut, mutta ihan mielenkiinnosta..

Kuvitellaan, että olet sinkku ja etsit sitä täydellistä naista. Eräs päivä kaunis, hauska, hyväkroppainen ja fiksu nainen astuu elämääsi. On niin ihanaa ja pystyy keskustelemaan ihan kaikesta. Viikkojen kuluessa huomaat, että tässä on sitä jotain.

Sitten nainen kertookin, että hänellä on 1,5-vuotias lapsi. "Oh shit" vai "kyllä mä siihen pystyisin"? Lähtisitkö karkuun vai hyväksytkö asian? Sinusta tulee isäpuoli?

Tuli vain mieleen kun miespuoliselle ystävälle kävi näin. Ei vielä tiedä mitä haluaa. Pitää naisesta, mutta ajatus siitä että ryhtyy "isäksi" toisen lapselle ei paljoa lämmitä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis.

Vierailija
42/44 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin naista pari viikkoa kun hän sitten kertoi että on muksu kotona odottamassa. Kyllähän sitä säikähti, mutta enemmän olisin säikähtäny jos olisi heti kertonut. Edelleen ollaan yhdessä ja yksi yhteinenkin lapsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis törkeetä lapsipuolta kohtaan kun ei sitä voi ikinä rakastaa samalla tavalla kuin omaa

Vierailija
44/44 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita valintoja. Itse olen tuossa tilanteessa. Tykkään naisesta tosi paljon mutta 2-vuotias lapsi.. En tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi