Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekoäly tekee hauskoja juttuja: Googlasin yhden naapurini nimen ja kas mitä tekoäly rupesi nimeen liittämään

Vierailija
29.06.2026 |

Tekoäly väittää henkilöä paikallisvaikuttajaksi ja aktiiviksi, joka on tunnetaan mm. seudun Vihreissä.

Sitten tekoäly kehotti menemään sinne Vihreiden yhdistyksen sivuille katsomaan tarkemmin mitä tuo hyypiö on tehnyt...

No, koko Vihreiden sivusto ei tunne tyyppiä lainkaan. Ja se mihin tekoäly yhdisti on kyllä ihan toinen henkilö, nainen, kun tämä hyypiö on mitä pahimman sortin häirikköäijä.

Sellaista tekoälyä tänään.

Siksi googlasin kun sillä tyypillä ilmeisesti on taas päivät käyneet pitkiksi.... ja rupeaa huomiohakuisuus lisääntymään eli häiriköinti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vitsin perkules... Googlasin oman nimen, ja se tekoäly kertoo sitten minustakin jotain, lähinnä Facebookin ryhmiin kirjoittamistani kommenteista, joita ei kyllä montaa ole. Tekoälyn mukaan olen aktiivinen keskustelija.

Kauhee, nyt mä kyllä taidan poistaa kaikki kommenttini enkä enää mene kirjoittamaan yhtään mitään mihinkään facebook-ryhmään...

Vierailija
2/5 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei huomion nakua ole myös jollain muulla kun ..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, mutta nyt mä ymmärrän senkin, miksi ihmiset käyttävät nykyään Facebookissa niitä "anonyymi osallistuja nro" se ja se.

Vierailija
4/5 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ettei huomion nakua ole myös jollain muulla kun ..?

Ai minulla vai? Senkö takia että kirjoitan tänne.

En minä käy sitä jätkää tai muitakaan häiriköimässä. Joten mulla ei ole mitään huomionhakuisuutta heihin päin.

Haha...

Kyllähän se on huomionhakuisuutta kun tekee tietyllä tavalla kaikki asiat ja tulee vielä sitten häiriköimään...

Ja mitä sinä tulet sönköttämään, tunnetko tyypin vai... Mut eihän tässä hänestä nimeä sanottu, eikä ole paikkakuntaakaan. Kun et tyyppiä tiedä, niin eipä tarvitse tulla esittämään "ettei olis huomionhakuisuutta jollain mulla".

Vierailija
5/5 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyä voi opettaa, jos on väärässä. Voi vastata että olet väärässä ja asia on perätön vale. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän