VIHTI-mustikkaa?
Uskallanko summassa lähteä hortoilemaan ja minne?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:07"]
Missä täällä on mustikkaa, häh?
[/quote]
en kerro ;P
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:07"]
[/quote]
en kerro ;P
[/quote]
Kerro! Sitähän tässä kysyttiin.
Mistä asti ap on tulossa ryöväämään vihtiläisten mustikat?
Oisko Enäjärveltä etelään päin? Eikös siellä ole kaksi lampea ja metsää..
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:11"]Mistä asti ap on tulossa ryöväämään vihtiläisten mustikat?
[/quote]
Vantaalta.
Esim siinä koivissillan leikkipaikan metsässä on mustikoita. Ja VATTUJA!
Metsäsä on. Tänä vuonna ne on aika pieniä ja harvassa mutta kyllä niitä on. Mikset uskaltaisi?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:15"]Metsäsä on. Tänä vuonna ne on aika pieniä ja harvassa mutta kyllä niitä on. Mikset uskaltaisi?
[/quote]
En tunne Vihtiä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:15"]Metsäsä on. Tänä vuonna ne on aika pieniä ja harvassa mutta kyllä niitä on. Mikset uskaltaisi?
[/quote]
En tunne Vihtiä.
[/quote]miksi pitäisi tuntea? Kattelet vähän retkikartta.fistä että missä olisi hyvänäköisiä metsiä ja polkuja.
Siuntiossa ja Lappersissa on kanttarelleja. Kootaan av-palstan sienestäjät ja lähdetään sienstämään.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:23"]Siuntiossa ja Lappersissa on kanttarelleja. Kootaan av-palstan sienestäjät ja lähdetään sienstämään.
[/quote]
Joo. Mulla ei oo autoa..
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:23"]Siuntiossa ja Lappersissa on kanttarelleja. Kootaan av-palstan sienestäjät ja lähdetään sienstämään.
[/quote]
Joo. Mulla ei oo autoa..
[/quote]
Kyytiin vaan. Olis aika hupaisa reissu. Sateiden jälkeen niitä on noussut ylös
Haluaisin nähdä kun mammat koheltaa metsässä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:42"]
Haluaisin nähdä kun mammat koheltaa metsässä.
[/quote]
Tule katsomaan, olen juuri lähdössä. Näillä kairoilla ei kanttarelleja kasva, mutta mustikoita löytyy. Vihdistä en tiedä, sinne on täältä noin 1000 km mutta veikkaisin, että melko tuoreista hakkuuaukoista löytyy, jos siellä sellaisia on. Ensimmäiseksi kannattaa tarkistaa, että on mustikkamaata, eli ei liian rehevää eikä karua vaan juuri mustikalle sopivaa.
No en mä just nyt pääse. Tulisin kyllä muutoin.