Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Y3-pesuaine kadonnut jonnekin?

Vierailija
18.08.2014 |

Olen koettanut etsiä sitä kolmesta isosta marketista, mutta kun ei löydy niin ei löydy. Tietääkö joku?

Kiitos!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:21"]

Tavallista pesuainetta voi ottaa mukaan vaikkapa muovirasiaan, paikan päältä voi ostaa myös pesuainetta, monissa maissa myydään esimerkiksi 100 g pussissa.

joo, nykyäänhän se onkin helppo ottaa minigrip-pussiin vähän valkoista jauhetta. ;)

Aikanaan jo kaverin kanssa vitsailtiin että et uskalla ottaa perunajauhoa minigrip-pussissa esim. matkatavaroihin. Ei kuitenkaan kokeiltu :)

Vierailija
22/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole nostanut ehdotonta ykkösjuttua esiin Y3:sta, nimittäin sitä, että se pesee alhaisessa lämpötilassa, ei siis tarvita kuumaa vettä, matkalla vaikka järvivesikin riittää. Joku kirjoitti, että maahantuonti olisi nyt lopetettu, toivottavasti ei kuitenkaan - olen juuri lähdössä ostamaan ja etsimään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen minäkin käyttänyt mökillä liivien pesuun. Oli hyvää pulveria vaan enpä ole aikoihin nähnyt missään. 

Vierailija
24/29 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla hyvä juttu ottaa ulkomaan lennolle valkoistajauhetta minikrippussissa.

Vierailija
25/29 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perhana! Olis pitänyt varmaan sotkea enemmän, jotta tuo olisi pysynyt myynnissä.

Toinen tuote, jota olen jäänyt kaipaamaan, on Serlan siivouspaperi.

Vierailija
26/29 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmassa ainakin voi ostaa Y3

Vierailija
27/29 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan takaisin myyntiin jossain vaiheessa? Oli ihan paras reissukäytössä, kun pystyi esim sukkahousut ja rintaliivit kätevästi pesemään. 

Vierailija
28/29 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, onko vastaavaa pesuainetta nyt?

Vierailija
29/29 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto, onko vastaavaa pesuainetta nyt?

Ei vissiin jauheena, mutta nythän on tullut näitä pesulappuja, joita voi käyttää koneessa sekä käsinpesussa(olikohan dr.beckmann tms) ja myös partioaitta ja scandinavian outdoor näyttäisi myyvän sea to summit-lappuja joilla pesee pyykin ja itsensä hiuksista varpaisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi