Onko Y3-pesuaine kadonnut jonnekin?
Olen koettanut etsiä sitä kolmesta isosta marketista, mutta kun ei löydy niin ei löydy. Tietääkö joku?
Kiitos!
Kommentit (29)
Kukaan ei ole nostanut ehdotonta ykkösjuttua esiin Y3:sta, nimittäin sitä, että se pesee alhaisessa lämpötilassa, ei siis tarvita kuumaa vettä, matkalla vaikka järvivesikin riittää. Joku kirjoitti, että maahantuonti olisi nyt lopetettu, toivottavasti ei kuitenkaan - olen juuri lähdössä ostamaan ja etsimään
Kerran olen minäkin käyttänyt mökillä liivien pesuun. Oli hyvää pulveria vaan enpä ole aikoihin nähnyt missään.
ei taida olla hyvä juttu ottaa ulkomaan lennolle valkoistajauhetta minikrippussissa.
No perhana! Olis pitänyt varmaan sotkea enemmän, jotta tuo olisi pysynyt myynnissä.
Toinen tuote, jota olen jäänyt kaipaamaan, on Serlan siivouspaperi.
Tuleekohan takaisin myyntiin jossain vaiheessa? Oli ihan paras reissukäytössä, kun pystyi esim sukkahousut ja rintaliivit kätevästi pesemään.
Nosto, onko vastaavaa pesuainetta nyt?
Vierailija kirjoitti:
Nosto, onko vastaavaa pesuainetta nyt?
Ei vissiin jauheena, mutta nythän on tullut näitä pesulappuja, joita voi käyttää koneessa sekä käsinpesussa(olikohan dr.beckmann tms) ja myös partioaitta ja scandinavian outdoor näyttäisi myyvän sea to summit-lappuja joilla pesee pyykin ja itsensä hiuksista varpaisiin.
joo, nykyäänhän se onkin helppo ottaa minigrip-pussiin vähän valkoista jauhetta. ;)
Aikanaan jo kaverin kanssa vitsailtiin että et uskalla ottaa perunajauhoa minigrip-pussissa esim. matkatavaroihin. Ei kuitenkaan kokeiltu :)