Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi tuttava opiskelee

Vierailija
03.08.2021 |

Juuri opiskeli uuden ammatin ja sai töitä, nyt opiskelee lisää. Miten näihin jaksaisi positiivisen ystävällisesti suhtautua tällainen syrjäytynyt oppimisvaikeuksinen ihminen? Tämäkin ihminen, jos jossain tavataan, sanoo heti, että"sinäkin voisit alkaa opiskelemaan". T. Ammattivalittaja

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et jaksa tilannettaan, no TEE asialle jotain äläkä valita muiden opiskeluista.

Jos et saa aikaiseksi tehdä muuta kuin ripuloida. Katkerana seurata muiden elämää niin ihan oikeasti, onko sulla pointtia edes elää ?

Miksi olet noin ilkeä? Ap

Miksi olet typerä?

Tällaiseksi olen syntynyt. Voit syyttää siitä vanhempiani. Ap

Geenit on vain pieni osa ihmisyyttä. Kyllä jokainen voi itse kehittää itseään, jos ei ehkä kovin paljon fyysisien ominaisuuksien osalta, niin henkisen puolen kehitykseen on kyllä hyvät mahdollisuudet. Muiden syyttäminen omista heikkouksista on säälittävää vikinää, joka ei ainakaan herätä mitään sympatiaa.

Vierailija
42/49 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko yhtään näitä juttuja. Huhtikuuhun asti valittaja oli töissä miehensä firmassa, ei ole ollut yhtään sairauslomilla ja nyt se on muutamassa kuukaudessa työkyvyttömyyseläkkeellä. Niin varmaan.

Mullehan olisi annettu eläke jo peruskoulum jälkeen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä aina valitat kuinka sulla ei ole kavereita ja silti näitä kouluttautuvia tuttavia riittää aina uusia...?

Vierailija
44/49 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä aina valitat kuinka sulla ei ole kavereita ja silti näitä kouluttautuvia tuttavia riittää aina uusia...?

No ei hän kaveri ole. Eräs äiti lapsen harrasteryhmässä.

Vierailija
45/49 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko yhtään näitä juttuja. Huhtikuuhun asti valittaja oli töissä miehensä firmassa, ei ole ollut yhtään sairauslomilla ja nyt se on muutamassa kuukaudessa työkyvyttömyyseläkkeellä. Niin varmaan.

Kolmessakymmenessä vuodessa on eläkkeelle pääsy vaikeutunut todella paljon. Ja jos sä olit miehesi firmassa töissä, ethän sä silloin ole työkyvytön?!

Vierailija
46/49 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmessakymmenessä vuodessa on eläkkeelle pääsy vaikeutunut todella paljon. Ja jos sä olit miehesi firmassa töissä, ethän sä silloin ole työkyvytön?!

No, on mulla tullut 30v lisää sairauksiakin eikä samanlaisia töitä eli toimistotöitä ole tarjolla. En mä voi sille mitään, että antoivat eläkkeen. Ap

Vierailija
47/49 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kertomasi mukaan syrjäytynyt, täysin eristäytynyttä elämää elävä muori ilman mitään ihmissuhteita.

Silti sulle ilmestyy aina vaan uusia tuttavia, jotka on opiskelleet uuden ammatin ja/tai saaneet uuden työpaikan ja jotka sitten vinoilee tai vähintään kehuskelee asialla sulle henkilökohtaisesti.

Tämä tämänaamuinen oli ties kuinka mones. Mistä ihmeestä ne tyypit oikein sikiää ja missä sä niitä tapaat, kun et missään ikinä käy? 

Vierailija
48/49 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hän kaveri ole. Eräs äiti lapsen harrasteryhmässä.

No, sun pitää verrata itseäsi muihin heikkolahjaisiin eikä ns. "normaaleihin" oppijoihin.

Vierailija
49/49 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kertomasi mukaan syrjäytynyt, täysin eristäytynyttä elämää elävä muori ilman mitään ihmissuhteita.

Silti sulle ilmestyy aina vaan uusia tuttavia, jotka on opiskelleet uuden ammatin ja/tai saaneet uuden työpaikan ja jotka sitten vinoilee tai vähintään kehuskelee asialla sulle henkilökohtaisesti.

Tämä tämänaamuinen oli ties kuinka mones. Mistä ihmeestä ne tyypit oikein sikiää ja missä sä niitä tapaat, kun et missään ikinä käy? 

Käyn mä joskus lapsen harrastuksessa ja siellä tapaa muita ihmisiä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi