Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi epäsuosittu nainen Tinderissä. Masentaa

Vierailija
03.08.2021 |

Olen 39v nainen. Eilen illalla vedin oikealle n.25 miestä ja tuli vain yksi match. Kukaan ei vastaa minulle, jos itse laitan viestiä. Tämä on minulle jokapäiväistä ja olen epäsuosittu myös oikeassa elämässä. Minusta ei haluta edes s.eksiseuraa.
Enkä muuten ole mikään hirvitys, vaikka niin saattaisi luulla, on sanottu jopa nätiksi. Mitä luulette, luovutanko vaan ja hyväksyn yksinäisyyteni ja elämänlaatuni paranisi vai yrittäisinkö vielä. Turha toivo näyttää olevan ja ikääkin alkaa jo olla. Minulla on tasan yksi vaihtoehto vielä, jos haluan seuraa, eli se on maksaminen. Tosin silloinkin varmaan mies juoksisi karkuun...

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee vain feikkiprofiilejä.

Vierailija
2/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni luovuttamiselle ja hyväksymiselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä hakuun nuorempia niin varmasti tulee matcheja ja löytyy tapaamisintoa.

Vierailija
4/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä hakuun nuorempia niin varmasti tulee matcheja ja löytyy tapaamisintoa.

Eivät nuoremmat ole kiinnostuneita

Vierailija
5/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun tähän jollain tasolla ei-haluttuna miehenä. Edes maksulliset naiset eivät vastaa viesteihini tai ghostaavat muutaman viestin jälkeen. En tiedä voiko tästä enää vajota ei-halutummaksi.

Miksi minusta piti tulla näin pelottava ja ahdistava tyyppi?

Yksinäisyys ja kelpaamattomuus on musertavaa, olen kasvoiltani vieläpä hyvännäköinen(näin on moni ulkopuolinen nainen ja mies sanonut eli ei ole narsistinen harha) enkä saa mitenkään naisseuraa mikä tekee tilanteesta entistäkin ahdistavamman. Elämä tuntuu huonolta vitsiltä. Miten tällainen on edes mahdollista. Tunnen itseni sisäisesti kuolleeksi robotiksi joka on vain elossa.

Ehkä olen sitten oikeasti niin ruma etten saa naista mutta olen psykoosissa ja näen itseni hyvännäköisenä.

Olisi tavallaan helpompaa hyväksyä yksinäisyys jos ei olisi komeaa ulkokuorta koska se kertoo siitä että olen niin psyykkisesti niin vammainen etten saa naista.

Persoonani on viallinen, kehoni ei kelpaa. Tekee mieli vain kadota maan päältä.

Vierailija
6/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet ovat kiinnostuneita toisenlaisista naisista. 

Oma kokemukseni kyllä on, että miehet yleensä tykkää kaikista naisista varmuuden vuoksi.

Ehkä olet tykännyt niistä, joiden ei tarvitse tykätä kaikista naisista vaan voivat jopa valikoida. 

Vierailija
7/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eilen illalla ja nyt olet jo huolestunut. Anna heille nyt aikaa mennä sinne Tinderiin tykkäämään. 

Vierailija
8/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette nättejä / hyvännäköisiä kasvoista? Entäs se ylipaino?

Vierailija
9/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti, kun miehet ei lähesty. Iso osa niistä on vailla vain seksiä. Toiset etsii naista jatkamaan siitä mihin exä hommat lopetti. Pääsisit vain hoitaa miehen edellisen liiton lapsia, ruuanlaittaja käsi ja siivoojaksi.

Vierailija
10/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse luovuttaa, mutta lopeta se Tinderin käyttäminen ja kaikenlaiset nettideitit.

Tutustu ihmisiin IRL.

Se ei onnistu, jos paskott itsetuntosi netissä.

Minulle tulee Tinderissä jatkuvasti superlikejä ja yleensä aina matchi sen kanssa kenestä tykkään, mutta en kehtaa tutustua sen kummemmin kehenkään.

Vierailija
11/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse luovuttaa, mutta lopeta se Tinderin käyttäminen ja kaikenlaiset nettideitit.

Tutustu ihmisiin IRL.

Se ei onnistu, jos paskott itsetuntosi netissä.

Minulle tulee Tinderissä jatkuvasti superlikejä ja yleensä aina matchi sen kanssa kenestä tykkään, mutta en kehtaa tutustua sen kummemmin kehenkään.

Aika vaikea tutustua keneenkään IRL, koska kuten kerroin olen miehille kuin ilmaa. Ap

Vierailija
12/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lähdet koko foorumista pois. Miksi et ala elämään? Kotoa sinua ei kukaan hae. Moni sanoo kyseinen foorumi hakee vain seksiä.Miksi et mene tori kahvilat? Puistoon istuu tai kirjasto lukusalit? Miksi et liity joku kerho? Kun hymyilet ,säteilet ja hymyyn aina vastataan. Voit siis tavat hyvän typin pussissa,junassa, metrosakin tai kaupan kassan jonossa.Miksi pelkäät etsiä ulkona toista ihmistä?Luuletko parempi tyyppi on netti foorumit?Sinussa ei vikaa ihmisenä ,Vikaa on , olet väärä forumi.

Vierailija
13/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun tähän jollain tasolla ei-haluttuna miehenä. Edes maksulliset naiset eivät vastaa viesteihini tai ghostaavat muutaman viestin jälkeen. En tiedä voiko tästä enää vajota ei-halutummaksi.

Miksi minusta piti tulla näin pelottava ja ahdistava tyyppi?

Yksinäisyys ja kelpaamattomuus on musertavaa, olen kasvoiltani vieläpä hyvännäköinen(näin on moni ulkopuolinen nainen ja mies sanonut eli ei ole narsistinen harha) enkä saa mitenkään naisseuraa mikä tekee tilanteesta entistäkin ahdistavamman. Elämä tuntuu huonolta vitsiltä. Miten tällainen on edes mahdollista. Tunnen itseni sisäisesti kuolleeksi robotiksi joka on vain elossa.

Ehkä olen sitten oikeasti niin ruma etten saa naista mutta olen psykoosissa ja näen itseni hyvännäköisenä.

Olisi tavallaan helpompaa hyväksyä yksinäisyys jos ei olisi komeaa ulkokuorta koska se kertoo siitä että olen niin psyykkisesti niin vammainen etten saa naista.

Persoonani on viallinen, kehoni ei kelpaa. Tekee mieli vain kadota maan päältä.

Voi, olen niin pahoillasi puolestasi. Vaikutat hyvältä tyypiltä. Ap

Vierailija
14/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaverina itsellä vähän rumempi nainen. Tein sen tinderille sillain, että puoli tuntia vedin kaikki miehet oikealle. Niitä oli satoja miehiä. Sieltä sitten alkoi tulla ihan kivasti miesten viestejä. Eli ei riitä tuo 25 kpl, sitä pitää rullata vähintää se puoli tuntia kovalla vauhdilla.

Vierailija
15/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa lähdet koko foorumista pois. Miksi et ala elämään? Kotoa sinua ei kukaan hae. Moni sanoo kyseinen foorumi hakee vain seksiä.Miksi et mene tori kahvilat? Puistoon istuu tai kirjasto lukusalit? Miksi et liity joku kerho? Kun hymyilet ,säteilet ja hymyyn aina vastataan. Voit siis tavat hyvän typin pussissa,junassa, metrosakin tai kaupan kassan jonossa.Miksi pelkäät etsiä ulkona toista ihmistä?Luuletko parempi tyyppi on netti foorumit?Sinussa ei vikaa ihmisenä ,Vikaa on , olet väärä forumi.

Kiitos hyvistä neuvoista, mutta voisin istua kahvilassa 10h, eikä kukaan tule juttelemaan. En ole nainen, josta kukaan on kiinnostunut, varsinkaan oikeassa elämässä.

Vierailija
16/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksinäisyyden voi hyväksyä, tai miten se voi parantaa elämänlaatua?

Itse olen yksin ollut pitkään ja edelleen sattuu.

Vierailija
17/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailusi perusteella 99 %:lla miehistä on Tinderissä vastaava menekki. Eli kerrankin joku nainen, joka ymmärtää miesten haasteet Tinderissä.

Vierailija
18/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pakko hyväksyä, muuten tulisin hulluksi. Ajattelen vaan, että monilla ihmisillä on paljon pahempia ongelmia kuin minulla.

Vierailija
19/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan siihen voi suhtautua välinpitämättömästi ja olla miettimättä koko asiaa niinkuin olen tehnyt suurimman osan elämästäni. Kyllä se silti itsestään muistuttaa.

Aina kun menee ulos niin siellä näkyy pareja mikä muistuttaa taas siitä etten kelpaa kenellekkään

Vierailija
20/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuisiko sulla olemaan kavereita, jotka ovat Tinderissä ja joku heistä erityisen suosittu? 

Mulla oli sama juttu, etten saanut montaakaan mätsiä. Kyselin Tinderissa mukana olevilta tutuiltani(kahdelta naiselta ja yhdeltä mieheltä) , joilla oli usein deittejä, 

Suurin syy siihen, etten kiinnosta ketään ovat liian kunnolliset ja asialliset kuvat minusta. Tutut naiset osasivat poseerata kuvassa seksikkäästi ja vähissä vaatteissa. Ei jäänyt epäselväksi, että seuraa löytyy jokaiseen tarpeeseen. Valikoida saivat ne kivoimmat deiteille.

Miestuttava taas laittoi pari asiallista kuvaa itsestään, liioitteli ammattinsa ja harrastuksensa, ja valehtelematta piti lystiä joka viikonloppu jonkun seuraa kaipaavan naisen kanssa.

Omat kuvani olivat niin asiallisia, ettei ihme jos ei kukaan halunnut mätsiä. POistin profiilini Tinderistä. 

Yhden kaverini noin 30 vuotias kaljupäinen ja pullea tatskapoika saa kivasti mätsejä ja naiset laittavat hänelle ensiviestin lisäksi alastonkuvia itsestään. Helppoa pojalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi