Saisit säätää Suomeen yhden (1) uuden lain joka tulisi voimaan ja jota ihmisten olisi noudatettava.
Kommentit (177)
Vanhuksille paremmat oltavat ja joka päivä mahdollisuus ulkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Julkinen rekisteri seksuaalirikollisista ja heidän asuinpaikoistaan. Ilmoitus naapureille jos seksuaalirikollinen muuttaa taloyhtiöön. Sama laki käytössä jenkeissä.
Tämä on vähän kinkkinen, mutta en väitä vastaan. Suomessa kun usein riittää tiettyihin tehtäviin se rikosrekisteriote - kuten esimerkiksi minulta vaadittiin, vaikka olin vaan päiväkodin keittiöllä töissä.
Ala-asteen keittiöllä ei enää vaadittu.
Mutta tuolta voi katsella onko tuttuja: https://www.nsopw.gov/
Alaikäisille pakolliset kotiintuloajat.
Vierailija kirjoitti:
Laillistaisin huumeet. Kaikki huumeet.
Mä voisin sallia saattohoidossa oleville kaikki päihteet, mutta en muille. Kivempi se on lähteä kunnon yliannostuksella kuin vajareilla.
Vahingonteko ihmisille ja omaisuudelle lopetettava .
Vierailija kirjoitti:
Vahingonteko ihmisille ja omaisuudelle lopetettava .
Sellaisia lakeja on jo melkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Šaria-laki koko maahan.
Tuota toivotaan yllättävän paljon.
Kannabiksen ja psykedeelisten sienten käyttö ja kasvatus omaan käyttöön tulisi sallia, ja valvotusti ja luvanvaraisesti näitä saisi myös myydä pieniä määriä yksityishenkilöille omaan käyttöön.
Sukupuolen itsemäärittelyoikeus.
että minulla on tulevaisuudessa ainoastaan valta säätää lakeja.
Palkkoja ei saisi polkea alas ulkomailta tulleella halvemmalla työvoimalla.
Lopettaisin asumistuet, siirtymäajalla. Tukea voisi pikkuisen saada ns halpoihin neliöihin, eli ei lainkaan pääkaupunkiseudulle. Ilman työpaikkaa ja siten itse maksettua asuntoa ei olisi mitään asiaa muuttaa ruuhkasuomeen. Opiskelijat voisi saada pienen tuen soluihin, ei yksiöön.
Tämä laki laskisi myös oman omaisuuteni arvoa, koska hullut hinnat laskisivat. Mutta se ei haittaa, koska maksan asuntolainaa ihan itse paikallani.
Vauva-palstalle vahva tunnistautuminen että voi kirjoittaa.
Yöllinen kantapääkävely kerrostaloissa kriminalisoitava
Huorinteko rangaistavaksi, koskee myös irtosuhteita.