Olenko ainoa jota jännittää joka päivä töissä?
Kommentit (10)
Joo ja tuntuu että se huomataan myös.
Kyllä. Jännitän muiden seurassa. En ole koskaan tottunut ihmisiin, koulutkin olivat pakkopullaa taka-alalla seurailua.
Vierailija kirjoitti:
Joo kunnes lopetin työelämän.
Kauanko jaksoit?
Miten selvisit päivästä toiseen?
Et ole ainoa. Olen ollut useamman vuoden samassa työpaikassa, mutta silti välillä jännittää.
Mua jännittää eniten ihmisten kohtaaminen, epäonnistuminen, muuttuvat tilanteet ja niistä selviäminen.
Työkkäri laittaa joka toinen vuosi uuteen työpaikkaan. Lopetin autolla ajon kokonaan, koska en jaksa jännittää myös vapaa-ajalla. En ole ajanut autolla muutamaan vuoteen. Tuo töissä jännittäminen riittää.
Et ole ainoa. Mulla on joku itseluottamuksen puute tai jotain. Lisäksi vielä olen kamalan itsekriittinen, enkä edes mitenkään rakentavalla tavalla, niin koko ajan tuntuu että joku voi juuri kohta mennä pieleen ja sitten kaikki inhoaa mua ja tietää että olen pelkkä kakkaläjä.
Et joo.
Ei työ itsessään jännitä. Se jännittää keiden kanssa olen työvuorossa. Muutama tietty ihminen tekee työpäivästä yhtä helvettiä henkilökohtaisuuksiin menevillä arvosteluilla ja sivalluksilla. Se aina jännittää, onko joku heistä, tai huonolla tuurilla ne kaikki samassa työvuorossa kanssani. Muuten en ole jännittäjätyyppiä.
et