Haluaisitko olla keskiluokkainen?
Kommentit (7)
Minä olen keskiluokkainen, eikä tässä Matti ja Maija Meikäläisen elämässä mitään isompaa vikaa ole.
Totta ihmeesssä haluaisin. Olen tehnyt kovasti töitä noustakseni keskiluokkaan, ja nyt koetan kovasti tarjota lapsilleni kaiken sen, mistä jäin itse paitsi. Enkä puhu aineellisista asioista.
Joo ja en. Jos ajatellaan elintasoa, niin joo. Mutta en kaipaa keskiluokkaiseen työelämään. Mulla on yliopistokoulutus ja teinkin oman alani töitä aikaisemmin. Sitten siirryin harrastuksen kautta duunarialalla ja viihdyn paremmin. Pidän myös tästä henkisestä vapaudesta.
Olen, mutta ei ole mikään asia jota olisin tavoitellut.
Olen keskiluokkainen,enkä kaipaa muuta. On katto pään päällä, ruokaa riittävästi, juomaa ehkä liikaakin. En ole ehtinyt lomailla lähes 40 vuotisella työurallani, mutta nyt olen työtön, enkä aio edes hakea työtä (en siis rasita yhteuskuntaa) , vaan aion laskeutua eläkkeelle säästöjeni turvin. Jos saan tilaisuuden haistattaa työtä pakoilevalle eliitille, niin sen tulen tekemään. Aion elää työttömän budjetilla tädtä eteenpäin ja vihata ihmisiä, jotka lomailee ulkomailla.
En ainakaan halua antaa sellaista kuvaa itsestäni ulospäin.
Mikä ettei. Olen keskiluokkainen, enkä kaipaa muunlaista elämää.