Tiedätkö ketään, jolla on AITO Vuittonin laukku?
Niitähän näkee kaiken aikaa, mutta suurin osa varmasti Turkin basaareista ostettuja. Tiedätkö ketään, jolla on aito ihan varmasti? Ja mitä on siitä maksanut?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:54"]No itselläni on 7 laukkua, 3 lompakkoa, 4 shaalia ja muuta ihan aitoa tilpehööriä päälle. Mies ostelee. Mikä siinä on niin ihmeellistä?
[/quote]
Jos et tiedä niin... :D
Liekö olisi kopioita ;)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:54"]No itselläni on 7 laukkua, 3 lompakkoa, 4 shaalia ja muuta ihan aitoa tilpehööriä päälle. Mies ostelee. Mikä siinä on niin ihmeellistä?
[/quote]
Jos et tiedä niin... :D
Liekö olisi kopioita ;)
[/quote]
Juu ukko painaa holea yössä ja tuo laukkua korvaukseksi vaimolle ;)
Monella ystävälläni on LV:n laukkuja, kenkiä, ja huiveja monin kappalein. Itselläni ei ole LV:n laukkuja, mutta Chanelin, Chloén, Pradan, Alexander Wangin, yms löytyy. Aitoja kaikki.
En ikinä laittaisi mihinkään kassiin tai pussiin jonkun nimen vuoksi satasia!
Onneksi lähimmässä ystäväpiirissänikään ei näitä kassi-alma pissiksiä ole.
Selviä ääliöindikaattoreita nämä kassit.
Tiedoksi vaan 50:lle, että pissiksillä ei ole varaa ostaa aitoja. Pissikset on niitä joilla on ne feikit. Ja feikit tunnistaa kauas, minä laukkuharrastajana ainakin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:36"]
Tiedoksi vaan 50:lle, että pissiksillä ei ole varaa ostaa aitoja. Pissikset on niitä joilla on ne feikit. Ja feikit tunnistaa kauas, minä laukkuharrastajana ainakin.
[/quote]
Mistä sä tunnistat ne feikit? Minä kun en tunnista. Aina mietin, kun katson jonkun laukkua, että onko se aito. Eihän kukaan tule kertomaan, että tässä tämä feikki nyt on. "Ainahan" ne on aitoja. Kaikki. Itse osaan vaan epäillä siitä, jos ihminen on muuten vähän köyhis tai ammatti esim. sairaanhoitaja eikä mies missään isoissa saappaissa niin ajattelen, että feikki. Jos taas on rikas Kauniaisten kotiäiti, niin en epäile yhtään. Mutta laukulla itsellään ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että erottaisin feikit aidosta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:54"]No itselläni on 7 laukkua, 3 lompakkoa, 4 shaalia ja muuta ihan aitoa tilpehööriä päälle. Mies ostelee. Mikä siinä on niin ihmeellistä?
[/quote]
Miehestä on moukka ja wt sinä myös. Sovitte yhteen.
En, koska en tunnistaisi Vuittonin laukkua, jos joku sellaisen eteeni työntäisi.
Mulla on kaksi aitoa Vuittonia, molemmat Helsingin liikkeestä ostettu.
Itselläni on, ja parille muulle olen ostanut lahjaksi. Kaikki isommat ja pienemmät tuotteet huiveista lompakoihin ja laukkuihin olen ostanut Helsingin liikkeestä, joten aitoja ovat.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:09"]
En tunne ketään sellaista henkilökohtaisesti, koska seurustelen vain sivistyneitten ihmisten kanssa.
[/quote]
Minä taas olen töissä alalla, jossa on mahdollisuus päästä aloittelevan lääkärin tuloihin ihan peruskoulupohjalta, ja meillä ihan kaikilla on vähintään Vuiska tai pari. Minullakin, vaikka olen melkein valmis FM, katsonut viimeisen viikon lähinnä Mirjam Helin -laulukilpailulähetyksiä ja lukenut Satren ja Camusin suhteesta kertovaa teosta (Alan Martin: The Boxer And The Goalkeeper). Mutta hemmetti, pitää maastoutua!
[/quote]
Puhelinmyyntiä? Uskon hyvin.
52:lle. Tunnistan feikit väreistä, materiaaleista, yms. Feikkinä on myös sellaisia malleja ja laukkujen kokoja, joita LV ei ole koskaan valmistanut. Tai sitten koko ja malli saattaa täsmätä, mutta kuosi on väärä. Eli sellaista yhdistelmää LV ei ole koskaan valmistanut. Myös vaalea vachetta-nahka ei ole feikissä tummunut, se nimittäin tummuu hyvin nopeasti aidossa LV:ssä.
Mulla on useampi. Ostettu Pariisista, Lontoosta, Prahasta, Nizzasta.. Hinta 300-1000 euroa. Mitä ihmeellistä niissä on, varmaan monella aitoja. Miehelläni on vyö. Arvo säilyy tai itse asiassa nousee. Myin yhden, jota ei tullut käytettyä ja sain enemmän kuin itse aikoinaan maksoin. Sijoituksia siis myös.
Minustakaan ei ole mitään ihmeellistä omistaa aitoja. Omituisempia ne Turkin tai Thaimaan tuomiset on.
En tunne ketään jolla olisi feikki?!
Minulla. Mutta vain epi-nahkaisena speedy sekä lockit. Ei niin helposti mene feikistä. Suosin kyllä muita merkkejä. Niin.. ja itse olen ostanut, ammatiltani lähihoitaja.
Mun 65-v. mummolla on niitä, kolmekin! Ja sen samanikäisillä kavereilla kans, just naureskelin niille veskoille mummun tupareissa :D . Itse en niitä ostaisi, vaikka rahaa olisikin, mulle niistä tulee just mieleen mukatyylikkäät keskikokoisen junttikaupungin vanhat tädit ja teinit, joilla ei oo minkäänlaista tyylisilmää, vaan niiden täytyy apinoida muita.
Tiedän.
Itse ostin pari vuotta sitten reilu 500 eurolla neverfullin. Kyllästyin ja möin pois 500 eurolla :DD luulin saavani maks. 300€, en tajunnut, että hinnat oli pikkasen noussu ja että teinit himoitsi niitä. Ei meinaan hirveästi näkynyt silloin pari vuotta sitten juuri kellään.