Tiedätkö ketään, jolla on AITO Vuittonin laukku?
Niitähän näkee kaiken aikaa, mutta suurin osa varmasti Turkin basaareista ostettuja. Tiedätkö ketään, jolla on aito ihan varmasti? Ja mitä on siitä maksanut?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:16"]Ja jatkokysymys kuuluu: keneltä kummalta se on pois, vaikka kaikilla olisi mokoma laukku? Ja minkä kumman takia nimenomaan Vuittonin laukuista on tullut tällainen pahennuksen aiheuttaja kun maailma on täynnä paljon paljon kalliimpia laukkuja.
[/quote]
Ei se pahennusta herätä, eikä ole erityisen kalliskaan, mutta kun se on niin äärimmäisen juntti ja nolo. Ja lisäksi ovat kaikki rumia.
Minulla on aito :) Kaduttaa tosin osto, kun ihmiset tuijottaa laukkua liikaa kaduilla yms. Mulla on myös muita merkkilaukkuja, mm. mulberryjä, dvf:n laukku ja marc jacobsin laukku. Käytän noita muita mielummin, kun ovat vaikeammin tunnistettavia. Edes läheiset ystävät eivät tunnista :D Luiska olalla luo vain negatiivisia mielikuvia ihmisten mielessä, valitettavasti. Tunnistan itse myös helposti feikkilaukut ja täytyy sanoa, että täällä Helsingin keskustassa vuittoneita ja mulberryjä, chaneleita näkee pilvin pimein.
niin ja hinnat löytää heidän nettisivuiltaan ;)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:09"]
En tunne ketään sellaista henkilökohtaisesti, koska seurustelen vain sivistyneitten ihmisten kanssa.
[/quote]
Minä taas olen töissä alalla, jossa on mahdollisuus päästä aloittelevan lääkärin tuloihin ihan peruskoulupohjalta, ja meillä ihan kaikilla on vähintään Vuiska tai pari. Minullakin, vaikka olen melkein valmis FM, katsonut viimeisen viikon lähinnä Mirjam Helin -laulukilpailulähetyksiä ja lukenut Satren ja Camusin suhteesta kertovaa teosta (Alan Martin: The Boxer And The Goalkeeper). Mutta hemmetti, pitää maastoutua!
Aitoina näitä ostin ja toin vaimolle useampia eri kokoja Kiinan reissuilta. Eli exällä on tai oli.
En tunne ketään joilla olisi tällainen.
Mulla on neverfull GM. Lisäksi tunnen monta joilla on useampia aitoja LV:n laukkuja. Onhan ne jo aika yleisiä, ainakin Helsingin katukuvassa. Ja jos yhtään noita laukkuja tuntee niin kyllä ne feikit erottaa jo kaukaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:54"]
No itselläni on 7 laukkua, 3 lompakkoa, 4 shaalia ja muuta ihan aitoa tilpehööriä päälle. Mies ostelee. Mikä siinä on niin ihmeellistä?
[/quote]
No, on se nyt aika ihmeellistä, että on varaa laittaa pikkulaukkuun 600 euroa ja isompiin 3000 euroa. Olen itse kohtuuhyvätuloinen, mutta ei kyllä tuohon ole varaa. Taitaa miehes käydä Kiinassa ostoksilla?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:03"]
Mulla on neverfull GM. Lisäksi tunnen monta joilla on useampia aitoja LV:n laukkuja. Onhan ne jo aika yleisiä, ainakin Helsingin katukuvassa. Ja jos yhtään noita laukkuja tuntee niin kyllä ne feikit erottaa jo kaukaa. ;)
[/quote]
Miten erotatte ne feikit aidoista?
Tyttäreni 24v. Hänellä onn 3 aitoa Vuittonia, se iso laukku, iltalaukku ja lompakko. On ostellut noita mm Kuala Lumpurista Vuitton kaupasta.
Pitää olla päässä vikaa jos maksaa jostain laukusta yli 200€, eikä se näköjään isoo vikaa tarvi....
Mun pikkusiskolla on sai exältään joululahjaksi. Helsingin liikkeestä oli ostettu.
Todellisuudessa sitä feikkiä ja aitoa ei kyllä kauempaa erota mitenkään. Että ne katseet ovat yleensä säälikatseita feikkilaukkujen kantajille, joista saavat nauttia siis aitojenkin omistajat...
Ymmärrän jolla on aito laukku jos on hyvätuloinen, asuu omistusasunnossa ja on rahaa vielä matkustellakin.
Persaukiset jotka ostaa vuittoneita niin en ymmärrä alkuunkaan,.
Minulla on. Omistan muitakin merkkilaukkuja. Ei merkkilaukun omistamisessa mielestäni ole mitään ihmeellistä. Toiset säästää kesämökkiin ja veneeseen, itse säästän laukkuihin :)
Tunnen, hänellä on myös Hermesin Birkin. En tosin tunnistanut tätä laukkua vasta kun näin jonkun vanhan Sinkkuelämää-jakson, jossa Samantha halusi sellaisen. Ihmettelin vaan kun oli niin tarkka siitä laukustaan.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 12:23"]Minulla on. Omistan muitakin merkkilaukkuja. Ei merkkilaukun omistamisessa mielestäni ole mitään ihmeellistä. Toiset säästää kesämökkiin ja veneeseen, itse säästän laukkuihin :)
[/quote]
Ja ammatiltani olen ihan vaan luokanope, eli en todellakaan mikään hyvin tienaava.
Tietenkin tiedän. Itselläni on ja varmaan kaikilla ystävilläni. Olemme 30-40 -vuotiaita hyvinkoulutettuja naisia. LV -laukut eivät tosin enää ole trendikkäitä. Itse suosin enemmän Guccin laukkuja. Olen 38-vuotias lääkäri.
Kyllä, itseni. 4 laukkua ja pikkutavaraa löytyy. Omilla rahoilla olen ostanut helsingin lv:ltä ja yhden käytettynä. Tienaan alle 50te vuodessa, mutta ei ole asuntolainaa, lapsia enkä matkustele niin voin ihan hyvin vaikka kerran vuodessa ostaa jotain vähän spesiaalimpaa itselleni. :)
Tiedän ainakin kaksi työkaveria joilla on aito, sitä en tiedä mitä ovat niistä maksaneet. Ovat muutenkin merkkitavaran perään.